Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Zassana pompa (gruszka)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: tronsek
Sro Gru 19, 2012 11:54
[R400] Zassana pompa (gruszka)
Autor Wiadomość
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 23:34   

procl napisał/a:
Kurde, mam kawałek przezroczystego 8mm, ale nieznanego pochodzenia i nie wiem czy się nadaje. :/ Potnę ten stary, a w miedzy czasie może poszukam taniej gruchy z przewodem na Allegro, bo na pobliskim szrocie nie ma Roverów.
Filterek wstępny zakupiłem, jakiś made in Italy, wygląda mniej więcej jak ten:
http://tablica.pl/oferta/...ID5-IDHrHH.html
tylko nie ma kierunku przepływu zaznaczonego, ale oprócz tego gość w sklepie twierdził, że spokojnie do diesla można zamontować, mimo że na opakowaniu jest napisane "benzin". Jak myślicie, podpinać?


gruszka nie musi być z Rovera, ważne by była z zaworkiem zwrotnym - 8mm średnica. Możesz wstawić gruszkę obojętnie jaką, lub zostawić starą i dokupić sam zaworek w sklepach już od 20 do 50zł przed gruszką. Albo elektrozawór wstawić.

Filterek jest do benzyny, nie nadaje się do Diesla. Musisz kupić taki: http://www.techmot.kei.pl...ALIWA/ps821.jpg

jest on kierunkowy!
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 21, 2012 23:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
procl 




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Radom i okolice

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 23, 2012 22:39   

Okazało się, że mam autoryzowanego przedstawiciela Filtrona pod nosem, a ja jeżdżę po jakichś dziuplach. :oops: Filterek zakupiony taki jak powyżej, nawet kawałek przewodu paliwowego Gatesa się znalazł (tylko nieprzezroczystego).
Dzięki koledzy za pomoc, idę się trochę pobrudzić. :wink: Mam nadzieję, że Roverkowi się poprawi.

Edit: Udało się coś zmontować (zdjęcie w załączniku). Ponieważ musiałem kupić sporo więcej przewodu niż było potrzebne, wywaliłem stary i całość jest już skręcona na nowym. Przedmuchałem gruszkę i prysnąłem wd40 jak radził mi_sza1. Dmuchając we wlot powietrze przelatywało, a w wylot odpychało, więc zaworek zwrotny jeszcze trochę trzyma, ale problem pojawił się na etapie odpowietrzania nowego filtra - paliwo słabo leciało przez odkręcony odpowietrznik podczas pompowania gruszką. Zanim auto odpaliło musiałem kręcić parę razy, ale w końcu się udało. Zrobiłem rundę próbną - grucha dalej się trochę zasysa, ale nie na tyle, bym nie mógł przekroczyć 2k obrotów. Oprócz tego jeszcze dojrzałem w filterku wstępnym kilka bąbli - chyba powietrza, ale całą nową instalację dopiąłem na fest i nie mam pojęcia skąd się wzięły. Jeszcze jutro zrobię drugą, dłuższą rundę próbną i zobaczymy.

[ Dodano: Nie Gru 23, 2012 22:39 ]
Druga jazda próbna na odcinku 2x10km z postojem ok.1h zakończona pomyślnie. Gazu nie żałowałem, auto przyspiesza w miarę żwawo i zero przygasania. W międzyczasie zaglądałem pod maskę - grucha trochę wklęsła, ale nie na amen jak to wcześniej było, a w filterku wstępnym samo paliwo bez bąbelków.
Ostatnio nie mam tras dłuższych niż kilkanaście km (głównie w terenie zabudowanym), więc jeśli nic gorszego się nie stanie, to zostawię na razie sprawę tak jak jest. Jeszcze raz podziękowania dla osób udzielających rad w tym temacie, dałbym pomógł ale nie ma opcji, więc :piwko: . Przydałby się jeszcze link do zaworka zwrotnego, jaki można by dołożyć. :wink:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 27, 2013 13:31   

Pytanie:
dlaczego wedlug katalogow NorAuto do 400 diesla 2.0 jest filtr Filtron 838/1??
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 27, 2013 17:04   

bizon napisał/a:
dlaczego wedlug katalogow NorAuto do 400 diesla 2.0 jest filtr Filtron 838/1??

a to już się ich musisz zapytać, jakiś błąd ;)
normalnie idzie 838 a ten 838/1 jest niemal identyczny z jednym ale, rurki są skierowane w tym samym kierunku a nie w przeciwne strony jak powinny
 
 
fenomen1717 




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 107
Skąd: Brzeszcze

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 22, 2017 18:34   

Mam pytanie czy do mojej 620 tez podejdzie taki zestaw, grucha bezbarwny wężyk i filterek przed? Bo nie wiem jak np rozmiar węży?
_________________
Roverek sprzedany, miał Go zastąpić 25, ale...wyszło inaczej.
Ostatnio zmieniony przez fenomen1717 Czw Lut 23, 2017 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 03:21   

fenomen1717, Podjedzie, rozmiar węży jest 8mm w każdej L-serii.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
fenomen1717 




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 107
Skąd: Brzeszcze

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 23:49   

a taki się nada do diesla? i czy coś da?

http://allegro.pl/meyle-f...6448232487.html
_________________
Roverek sprzedany, miał Go zastąpić 25, ale...wyszło inaczej.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 25, 2017 00:33   

fenomen1717, Nic to nie da :D Główny filtr i tak syf wyłapie, a jak coś można zawsze gruszkę przepłukać bo roku np środkami jeżeli ma się tam syf gromadzić.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 2.0 Diesel] Gruszka
maciejliwak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Paź 07, 2010 13:51
spontan
Brak nowych postów [R45 2.0iTD] Gruszka, zaworek zwrotny
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Paź 29, 2010 15:51
magneto
Brak nowych postów [R400 2,0 TDI 98r.] rozrząd , pompa wtr.
Bogdan7014 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Sie 26, 2010 21:11
Bogdan7014
Brak nowych postów [R400] Pompa wspomagania
sobrus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 18, 2012 21:02
sobrus
Brak nowych postów [r400]problem z pompa cz 2
pablo773 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Nie Gru 04, 2011 11:18
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink