Forum Klubu ROVERki.pl :: Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Autor Wiadomość
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 01, 2015 22:47   

Niestety wstawienie klatki się trochę opóźni z racji tego, że najbliższy wolny termin mają na 22 kwietnia :cry: Ale projekt jest i dokładnie będzie tak wyglądać. Zdecydowałem się na nieco bardziej rozbudowaną klatkę, z racji tego, że wolno tym autem nie jeżdżę a podstawowa klatka głównie chroni przed dachowaniem niż przed uderzeniami bocznymi..
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 01, 2015 22:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 02, 2015 17:10   

Będzie skręcana czy spawana?
Ile to kosztuje tak mniej więcej i ile docelowo może ważyć?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 11:58   

Klatka będzie w całości spawana, waga pewnie będzie oscylować w granicach 60-70kg.

Edit:
Klatka będzie ważyć w okolicach 45kg ;)

[ Dodano: Sro Lut 18, 2015 11:58 ]
Wczorajsze kreski ;) Zobaczymy ile wyjdzie po finalnym strojeniu ;) wynik na 1.5bara w piku, stalego doladowania 1.3bara ;)

_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 12:32   

No taki wykres to rozumiem :mrgreen: :P
To jest w końcu słuszna moc :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 13:04   

Się dzieje, już ostatnio to ładnie jechało :mrgreen: No nic na następnym spocie zamawiam przewózkę.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 13:33   

rewelka wynik :D gratki!! wtryski i pompa seria?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
_markos 




Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 112



Wysłany: Sro Lut 18, 2015 16:42   

Będziesz jeździł cały czas w kasku? Jak tak, to spoko. Jak nie, to jej nie montuj, bo przy strzale zabijesz się jeszcze bardziej krwawo niż bez niej.

Przy tak rozbudowanej klatce niepociągnięcie jej do przednich kielichów jest zupełnie bez sensu.
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 19, 2015 22:52   

_markos, Ato głownie bedzie jeździć głownie na kajtkach więc w kasku ;) Na katce bedzie odpowiednia atulina, więc na ulicy bez kasku też dobrze.
Co do zastrzałów na przednie kielichy, rozmawiałem z wykonawcą klatki i doszliśmy do wniosku, że lepiej by ich nie było. Przy zastrzałach powinno się obspawać całą bude a to są bardzo duże koszta. I dodatkowo jak masz zastrzały to nawet przy delikatnym dzwonem cała buda się gnie i nie już do odratowania...
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 29, 2015 23:27   

A ja tak podbije temat... Masz jakiś filmik jak to idzie przy tych 286kM ?

Ogólnie kiedy chcesz stroić maszynerie ? ;)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 11:25   

Filmiku żadnego nie mam. Nie było sprzyjających warunków do nagrywania. Auto od dwóch dni już stoi na hamowni u mnie w pracy i tylko w doskokach mój tuner coś tam ryza. Od jutra ma już coś grubiej działać ;) Silnik jest strojony Detem3 w systemie FuelImplat, co jest jednoznaczne z pisaniem mapy od podstaw...
Trochę kabelkologi:



W wolnej chwili przeniosłem akumulator do bagażnika oraz dodatkowo kombinuje z zaadoptowaniem barana z nissana s14



[ Dodano: Nie Kwi 19, 2015 11:25 ]
Kolektor wyspawany i dopasowany, nie jest tak hop siup jak opisywali na angielskim forum. Nie obylo sie bez zezby, trzeba bylo odciac do polowy rury wychodzace z cylindra 1 i 2 i je zbudowac od zera. Efekt poniżej.

Strojenie chwilowo wstrzymane przez urlop stroiciela. Ten czas wykorzystałem na montaż wspomagania i kolektora wydechowego, dodatkowo wpada hydrauliczny ręczny ^^


_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 05:45   

Fajnie wygląda :D bandażujesz? byłaby szansa, żebyś shamował go bez strojenia 1 raz? żeby zobaczyć do dał ten rurowiec? byłbym bardzo wdzięczny :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 11:11   

Postaram sie go jeszcze raz zmierzyć ale nie wiem czy uda mi sie osiagnac takie same ustawienie jakie byly wczesniej, bo troche krecilem mbc ;)
Kolektor juz zamontowany po krótkim kataniu tak sie prezentuje pod maską :mrgreen:
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 12:56   

ładniutko :D a czujesz jakąś różnice w jeździe? lag mniejszy, lepiej się zbiera? jak góra obrotów?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 27, 2015 21:56   

Dopiero zrobiłem 5 km. delikatnie zmienił się dźwięk i jest minimalnie lepszy spool. Pojeżdzę trochę i wtedy coś więcej napiszę ;)
Za to totalnie nie mogę się przyzwyczaić do wspomagania i zmniejszyło się czucie auta. Mam nadzieję, że to tylko kwestia przestawienia się ;)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
_markos 




Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 112



Wysłany: Wto Kwi 28, 2015 14:37   

Jak to jest samochód tylko do zapie#dalania, to wyjmij wspomaganie, zamień maglownicę i zakombinuj coś ze zmianą przełożenia. W Civicu to był chyba najlepszy mod w kierunku poprawy czucia auta, tylko trzeba przyłożyć nieco więcej siły i ciężko się parkuje.

Kolektor powinieneś owinąć przed montażem, niepotrzebnie grzejesz powietrze pod maską.
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 09, 2015 19:48   

Póki co wspomaganie zostaje, już się powoli do niego przyzwyczajam. Jak źle mi się będzie jeździć to wpadnie maglownica z hondy crx bez wspomagania bo wymiarowo jest taka sama. Ale mimo wszystko zależy mi na wspomaganiu bo ciasne nawrotki na kjsach to jest masakra bez wspomy ;)
Kolektor wraz z downpipem będzie na pewno owinięty. W poniedziałek oddałem auto na wspawanie klatki, termin odbioru jest na najbliższy wtorek, już się nie mogę doczekać efektu :mrgreen:
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 18, 2015 16:42   

Co to się podziało??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 18, 2015 17:17   

:sad:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 07:51   

Pyros,

Relację poproszę, bo widać, że było grubo! :|


Pozdro,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 20, 2015 23:32   

A więc po kolei, klatkę odebrałem, jestem meega zadowolony. Auto całe się usztywniło, zrobiło się baardzo przewidywalne i reagowało na najmniejszy ruchy kierownicą. Po prostu stało się małym gokartem :mrgreen:






W ostatni weekend pojechałem na zlot Hondy połączony ze sprawnościówką na lotnisku. Auto przejechało 260km bez najmniejszego problemu. W sobotę pojechaliśmy pokatać. Przejazd próbny przejechałałem bez problemu. Podczas drugiego przejazdu nałożyły się dwie rzeczy które doprowadziły do poważnej awari, nie wiem jakim cudem, po dwóch latach wypięła się kostka od wentylatora chłodnicy co prawie doprowadziło do zagotowania (kreska tuż przed czerwonym polem) oraz na długim lewym łuku olej odpłynął na krawędź miski i pompa oleju nie miała czego zasysać. Podczas wychodzenia z tego zakrętu usłyszałem, że popychacze hydrauliczne zaczynają dzwonić, czyli pracowały bez oleju.... Niestety z powodu przegrzania silnika tuleje cylindrów musiały spuchnąć a dodatkowy brak smarowania poskutkował zatarciem się tłoków. na domiar złego kawalontek tłoka się oderwał, poleciał na turbo i skończyło się urwaniem wirnika wydechowego... Dziś go znalazłem w downpipie...



Co do auta mam dwa pomysły.
Napewno kolejny silnik już będę składał na kutych tłokach i korbach.
Drugi pomysł trochę bardziej zwariowany, kupię z anglii rozbite audi s3 i przełożę silnik wraz z napędami do Coupety ;)

Tak auto latało tuż przed awarią ;) Pierwszy przejazd więc jeszcze dużo do poprawy było ;)
https://www.youtube.com/watch?v=6T_x5L0UB8c
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
Ostatnio zmieniony przez Pyros Sob Lis 07, 2015 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink