Forum Klubu ROVERki.pl :: [600sdi] turbo przy 2500 obrotow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[600sdi] turbo przy 2500 obrotow
Autor Wiadomość
michal001 



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 67
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 09:51   [600sdi] turbo przy 2500 obrotow
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Jak to w koncu jest z turbo? Oczywiscie troche sie juz naczytalem,wiec wiem,ze ono pracuje caly czas ,tylko zaczyna wtryskiwac tlen przy okreslonych obrotach. W moim czuje lekkiego kopa przy 2500, teraz na forum cos tam czytalem na inny temat i widizalem w postach,ze ludzie pisza,ze powinien lapac turbo przy 200 ,a neiktorzy twierdza nawet ze od 1800 !! . Zszedlem do mechanika,bo mam pod domem i zapytalem. On mi pokazuje jakies rozwalone turbo i tlumaczy, tu wchodzi olej, to sie kreci 18000 na minute, osiaga ponad 600 stopni celcjusza, musisz czekac z minutke rpzed wyalczeniem,zeby sie schlodzilo,bo inaczej olej sie zwegla i po jakims czasie turbo mogila. I mowi,ze co prawda kopa czuje przy 2500,ale to nei znaczy ze turbo nie dziala poprawnie,bo ono pracuje juz wczesniej,,tylko stanowczy kop pojawia sie przy 2500. Ja mu,ze moze trzeba przejrzec,bo czytalem,ze wymienic uszczelnaicze,zanim sie rozpadna moze trzeba,bo tak czytalem,ze jak sie je w pore wymieni to tanio,a jak za pozno,to pozamiatane w portfelu,a on mi na to,zebym sobie nie komplikowal zycia,bo w "tym" samochodzie ( autko kupione za 600 euro) to moze kosztowac tez 600 euro,wiec po co sie tym przejmuje ;) ? Wiec jak to ejst z tym turbo??? wy tez czujecie lekkiego kopa dopeiro przy 2500?? czy wczensiej? On mi cos tam mowil tez,ze zalezy na jakim biegu te obroty bo inaczej na 2 a inaczej na 5.Sam juz nie wiem.
_________________
Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 12, 2015 09:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 10:12   

jakie uszczelniacze wymienic? o co chodzi?
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 12, 2015 11:21   

michal001 napisał/a:
Wiec jak to ejst z tym turbo??? wy tez czujecie lekkiego kopa dopeiro przy 2500?? czy wczensiej? On mi cos tam mowil tez,ze zalezy na jakim

U mnie przy około 2000 lub nawet ciut niżej.Najlepiej będzie jak zmierzysz sobie przyspieszenie jakie masz.Warto także zapoznać się z tym artykułem :
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
michal001 



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 67
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 12:07   

ten artykul to niestety nie mam pojecia czemu mialby miec jakis zwiazek z tematem.
_________________
Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 12:54   

eheheh innego kopa na 5 czy 2 biegu ? ale Ci się udał trolling, a jeśli ty na poważnie to oddaj auto do mechanika i zapłać te 600E bo jak ci padnie to pozamiata w portfelu ;DDDD
 
 
michal001 



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 67
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 13:59   

pisalem,ze inaczej obroty na roznych biegach a nie ze rozny kop na roznych biegach.Sam "trolujesz". U mnie "kop jak jade por w miare nienachylonej drodze to 2500,czyli 120 na godzine jakos tak.Mi sie to wydawalo za pozno,ale winilem ze ten model tak ma,ale przeczytalem,ze inni maja "kopa" przy 2000 a jesli to prawda to roznica jest w praktyce kolosalna. I chce ustalic ,czy ja zle rozumiem,czy po prostu moj silnik,czy moje turbo odbiega od normy.
_________________
Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 18:46   

Sam piszesz i sobie zaprzeczasz, różne przełożenia maja wpływ na obciążenie silnika. 2500 obrotów można mieć i na pierwszym biegu jadąc 5km/h jak i na 5 biegu jadąc te 120. Auto inaczej będzie Ci się zbierało przy różnych prędkościach(opory powietrza to kwadrat z prędkości czy jakoś tak,opory toczenia itp), więc żeby ciebie już nie denerwować że trolujesz zmierz przyśpieszenie do 100 w sekundach będziesz wiedział ;] ew, jedz do mechanika i niech ci pomierzy ciśnienie doładowania może masz dziurawy cooler ;p
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Cze 22, 2015 10:14   

Jeździłem trzema 600-tkami 2.0SDi w każdej turbo załączało się od 2000 obrotów niezależnie od biegu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [600sdi]Szarpanie silnika falowanie obrotów na ciepłym silni
mmaarreecckkii Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Gru 03, 2012 17:27
mmaarreecckkii
Brak nowych postów [600SDi/400Di] Centrowanie tarczy sprzęgła przy montażu
Arti_ Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Gru 16, 2012 08:44
thorm
Brak nowych postów [620] Odcina go przy 5,5 tys. obrotów
Karim Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Sie 08, 2012 21:05
Karim
Brak nowych postów [R620] szarpie przy 2,5 tys obrotów
piotrekkk Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sty 12, 2012 13:01
piotrekkk
Brak nowych postów [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Berserker Rover serii 600, Honda Accord 20 Sob Lut 04, 2012 17:23
93karol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink