MG ZR 160
1.8 VVC 160 KM
2001 rok
Przebieg... 200 z czymś ^^
klimatyzacja
el.szyby
el.lusterka
radio MP3 z USB LG + 2 głośniki + mały wzmacniacz ( może jeszcze tuba wpadnie w ten weekend )
17" alufelgi + opony lato
15" felgi + opony zima
Zrobione :
rozrząd
uszczelka pod głowicą + cała reszta uszczelek i pierdółek, głowica prześwietlona po planowaniu
popychacze zaworowe
płyny, oleje, filtry
Do zrobienia :
rysa na masce.. jak się umyje to rzuca się w oczy
podklejenie plastikowego progu - pewnie i tak to zrobię na dniach bo mnie to wkurza
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli nikt do końca nie wie co jest główną przyczyną HGF?
Budowa silnika.
NoPE napisał/a:
Już kilku zagranicznych właścicieli ZR'a poleca właśnie uszczelkę MLS, a widze, że tutaj wciąż wraca się do starszej nieco wzmocnionej. Nie próbował nikt wersji MLS?
Ja osobiście nie polecam tego wynalazku. To nawet nie wygląda jak uszczelka.
No w porządku. Zdam się na Wasze doświadczenie, jednak po przeczytaniu kilku artykułów na zagranicznych forach nt HGF wiele wskazuje, że to układ chłodzenia jest winien.
jednak po przeczytaniu kilku artykułów na zagranicznych forach nt HGF wiele wskazuje, że to układ chłodzenia jest winien.
Ogólnie układ chłodzenia w tych silnikach jest dość wydajny, tylko trochę źle zaprojektowany, dlatego wprowadzono tzw. termostat PRT który niweluje szok termiczny.
@leszczu
Dokładnie o ten termostat w układzie mi chodziło. Sądziłem też, ze uszczelka metalowa byłaby odpowiednia, bo rozszerza i kurczy się tak samo jak cały silnik.
Czy ten termostat PRT jest fabrycznie montowany czy trzeba to zrobić we własnym zakresie?
Czy ten termostat PRT jest fabrycznie montowany czy trzeba to zrobić we własnym zakresie?
Termostat fabrycznie był montowany w 1.8T i w 1.8 w land roverze pod koniec produkcji. Do reszty silników można taki zestaw dołożyć, oryginalny kosztuje około 250-300 zł.
Zrób sb zdjęcie i edytuj w photoshop'ie albo corel'u. Ja tak robiłem projekt roweru
(tego z dwoma kółkami) i naprawdę warto. Unikniesz wielu rozczarowań.
takie projekty już miałem nie oddają w 10 % tego co będzie na końcu ...
i jakie rozczarowanie ... jak mi się nie spodoba to zdejmę folie i nakleję inną
tylko czasu ciągle nie ma ...
[ Dodano: Sob Mar 09, 2013 14:35 ]
biały ZR :
+ czarny dach :
tylko ja bym robił całość w białym połysku + czarny mat na dach ... do tego ładna hydrografika na oryginalne 17" MG ... o ile się nie sprzeda oczywiście
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum