Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Remont silnika 16k4f
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Wto Lut 19, 2013 17:24
[R416] Remont silnika 16k4f
Autor Wiadomość
KRIS2105 



Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Police



  Wysłany: Wto Lut 19, 2013 09:09   [R416] Remont silnika 16k4f
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam kilka dni temu wymieniłem silnik w swoim roverze, a z racji tego że lubię dłubać przy silnikach chciałbym wyremontować swój stary silnik chodzi mi o kompletny remont od góry do dołu i tu prośba do was potrzebuje do tego schematy oraz listę potrzebnych części z góry dziękuję za pomoc. (kris2105@o2.pl) chodzi o silnik 16k4f 1.6 16v
Ostatnio zmieniony przez KRIS2105 Wto Lut 19, 2013 11:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 19, 2013 09:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 17:25   

Nie masz co z pieniędzmi robić? Jak coś się popsuję, to zreperujesz...chyba, że wszystkiego nie napisałeś. ;) Co rozumiesz pod pojęciem "kompletny remont"?
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 18:19   

Pewnie panewki, pierścienie, popychacze, uszczelniacze, honowanie cylindrów, filtry, świece, rozdzielacz zapłonu...
Koszt drugie tyle co silnik :mrgreen:
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lut 19, 2013 21:23   

cylindrów się nie honuje u nas ze względu na duży luz z tłokami oraz brak pierścieni nadwymiarowych. po prostu wymienia się tuleje w razie w. do tego jeszcze wał korbowy jak trzeba, pompa oleju, przynajmniej do przeszlifowania i cała góra.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 21:27   

Z tego co pamiętam to u Ojca w R214 była robiona uszczelka przy przebiegu podchodzącym do 200kkm i jeszcze były ślady po honowaniu na tulejach więc ten element ma super trwałość.

Skóra nie warta wyprawki. Parę lat temu sprzedałem całkowicie sprawny silnik 1.4 za 250 zł. To poniżej kosztu elementów rozrządu, a co mówić o całkowitym remoncie :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
RafalTBG 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 39



Wysłany: Wto Lut 19, 2013 21:53   

tak jak koledzy piszą. BEZSENSOWNE TRaCENIE KASY. Pozatym wczesniej było pomierzyć ciśnienie oleju i ciśnienie na każdym cylindrze.


pozatym nie napisaleś dlaczego wymieniłeś silnik.
_________________
------> .... do 400 setek.... :D
------
 
 
KRIS2105 



Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Police



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 13:09   

Wymieniłem silnik ponieważ padła mi uszczelka głowicy chwile po zakupie autka nie świadom tego faktu poruszałem się samochodem aż do momentu w którym porozsadzało mi węże i silnik staną głowicę oddałem do splanowania mechanik wymienił mi całą górę wszystkie uszczelki i oczywiście szpilki to jednak nie pomogło nadal zbierało się zbyt wysokie ciśnienie w zbiorniczku z płynem a po za tym traci gdzieś ciśnienie i mechanik jest pewny że dół silnika się posypał od tak po krótce dla tego właśnie wymieniłem silnik a teraz chciałem zrobić coś z wolnym czasem ale skoro koszty przerosną jego wartość to gra nie warta świeczki dziękuje wszystkim za odpowiedź i pomoc zarazem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416]Remont silnika
adisek7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Gru 27, 2013 11:01
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Remont silnika ??
co kupic, gdzie i za ile!!
danterape Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Wrz 05, 2008 22:23
NEOSSS
Brak nowych postów [R416] 1,6 16v Remont silnika
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 15, 2010 20:28
piotrekcrash
Brak nowych postów [R416] Remont lub wymiana silnika
przemek_w Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Mar 30, 2008 12:31
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Trwałość silników 1.6 16V 82kW 16K4F
Raffaele Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Pią Kwi 24, 2009 15:13
Raffaele



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink