Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Migoczące ksenony
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Migoczące ksenony
Autor Wiadomość
Kazio_75 




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Skąd: pomorskie



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 17:26   [R75] Migoczące ksenony
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,
nagle, podczas jazdy. zaczęły migać ksenony. Sprawia to wrażenie odbłysków rozchodzących się od spawarki. Dzieje się tak z oby dwoma. Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że kiedy wrzucam na luz, to migotanie ustaje, podobnie na postoju.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 01, 2008 17:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 01, 2008 17:33   

Kazio_75 napisał/a:
Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że kiedy wrzucam na luz, to migotanie ustaje, podobnie na postoju.

Upewnij się.

Miganie żarówek ksenonowych może świadczyć o ich powolnym zgonie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kazio_75 




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Skąd: pomorskie



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 17:41   

dziwi mnie że dwa naraz, jak się zatrzymam to przestaje, wystarczy wdusić sprzęgło.

[ Dodano: Pon Gru 01, 2008 22:32 ]
ma ktoś jakieś sugestie, czy to kwestia zasilania, czy ksenonów :cry:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 10:22   

Ksenony jak padaja to parami, rzadko oba w tym samym momencie ale zdarza sie napewno padaja palniki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 02, 2008 10:27   

sknerko napisał/a:
Ksenony jak padaja to parami, rzadko oba w tym samym momencie

Sam sobie przeczysz :roll:

sknerko napisał/a:
ale zdarza sie napewno padaja palniki.

...przecinka gdzieś mi tu brakuje, bo nie wiem, czy chciałeś napisać, że
sknerko napisał/a:
rzadko oba w tym samym momencie ale zdarza sie
sknerko napisał/a:
napewno padaja palniki.

...czy też
sknerko napisał/a:
rzadko oba w tym samym momencie ale zdarza sie napewno
sknerko napisał/a:
padaja palniki.
:roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 10:29   

Ja bym jednak sprawdził zasilanie. Może alternator zaczyna w jakiś sposób niedomagać i stąd te spadki/zapady napięcia. Proponuję zmierzyć i poobserwować chwilę napiecie w instalacji auta miernikiem analogowym a nie cyfrowym. W ten sposób będzie można zaobserwować wahania napięcia. (cyfrowy ma za długi czas reakcji) ;) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 12:50   

piter34 napisał/a:
sknerko napisał/a:
Ksenony jak padaja to parami, rzadko oba w tym samym momencie

Sam sobie przeczysz :roll:


Nie przeczę sobie. Moment traktuję jako krótka chwilę -sekunda czy krócej. Wydaje mi się, że rzadko w tym samym momencie oba, najczęściej odstęp wynosi kilka dni między śmiercią jednego i drugiego

piter34 napisał/a:
...przecinka gdzieś mi tu brakuje, bo nie wiem, czy chciałeś napisać, że
sknerko napisał/a:
rzadko oba w tym samym momencie ale zdarza sie


Tak chciałem napisać a że mam zdezelowana klawe to i czasem przecinków brakuje

[ Dodano: Wto Gru 02, 2008 12:53 ]
Brt napisał/a:
Ja bym jednak sprawdził zasilanie. Może alternator zaczyna w jakiś sposób niedomagać i stąd te spadki/zapady napięcia. Proponuję zmierzyć i poobserwować chwilę napiecie w instalacji auta miernikiem analogowym a nie cyfrowym. W ten sposób będzie można zaobserwować wahania napięcia. (cyfrowy ma za długi czas reakcji) ;) :ok:


niższe napięcie które powoduje złe działanie ksenonów to pierwszy objaw ich śmierci
Moje palniki sa nowe i świeca nawet poniżej 12v napiecia akumulatora, a stare już nie chciały startować przy takim napieciu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 15:05   

Brt, to by przeczyło temu co pisał kolega, bo pisze, że jak wciśnie sprzęgło to przestaje, a wciśnięcie sprzęgła równoważy się z puszczeniem gazu, czyli na mniejszych obrotach ładowanie jest mniejsze... Wtedy by było na odwrót, powinny migać właśnie po wciśnięciu sprzęgła i puszczenia gazu.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 15:14   

możliwości jest kilka, podłączenie woltomierza i sprawdzenie, to chwila ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 20:33   

I koniecznie sprawdzić kostki i kable prz kostkach!!!
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
Kazio_75 




Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 24
Skąd: pomorskie



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 23:25   

Witam ponownie, po wielu próbach okazało się że przyczyną była kostka tylnej lampy, nie wiem co wspólnego z tym miało sprzęgło (może drgania) ale na szczęście działa.
Wszystkim za zainteresowanie wielkie dzięki i pozdrawiam.
 
 
zawisza 



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 7



Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:32   

Zgadza sie kolego, problem migania to agonia zarnikow. Moja rada, nie kupoj podrrobek za 50 zeta, z reguly efekt od zaraz jest ten sam, doswiadczylem na wlasnej skorze, podstawowy Filips d2s zaczyna sie od 2 stowek za zarnik. Warto gdyz zaoszczedzisz czas i kase. Sam demontaz skorupy zderzaka i reflektorow zajmuje troche czasu ale robisz to co tydzien, przy markowych zarnikach zapomnisz o tych czynnosciach.
 
 
darianp 



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Sob Lut 23, 2013 14:44   

Faktycznie w moim MG jak tylna prawa kostka od lamp szwankowała (gdzieś śniedź naszła i tyli prawy kierunek nie świecił, światło stopu) to też światła migały jak stroboskopo. Użyłem specjalnego płynu do usówania śniedzi i wszystko wróciło do normy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Ksenony od anglika na europejskie Rover 75
angell1981 Rover serii 75, MG ZT 312 Pon Wrz 09, 2013 11:01
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink