Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 si] POMOCY !!!! Nie schodzi z obrotów na biegu jałowym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416 si] POMOCY !!!! Nie schodzi z obrotów na biegu jałowym
Autor Wiadomość
rybka-edi 



Dołączyła: 29 Gru 2014
Posty: 4



  Wysłany: Pon Gru 29, 2014 16:52   [R416 si] POMOCY !!!! Nie schodzi z obrotów na biegu jałowym
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam serdecznie. Jestem tutaj nowa i oczywiście na wstępie bardzo gorąco Wszystkich witam ;) Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką Rovera 416 si a w zasadzie to byłam szczęśliwa aż do dziś kiedy to postanowiłam wymienić rozrusznik w aucie tzn mój tato no i jak wiadomo trzeba odłączyć akumulator ..... Niestety po ponownym jego podpięciu auto " zwariowało " tzn na początku zaraz po odpaleniu nie chciał zapalić czyli kręcił kręcił i nic. Potem jak już dodałam troszkę gazu to zapalił ale potem znowu zgasł i tak kilka razy. W końcu jak już doszedł w miarę do siebie i zapalał normalnie to jak wszedł na biegu jałowym na obroty to nie chciał z nich zejść i tak jest do teraz ... Odpala od razu i bardzo ładnie pracuje silnik ale po dodaniu obrotów nie schodzi z nich i wyje jak ja teraz :cry: Wiem że być może już ktoś o tym pisał i pewnie powinnam sprawdzić ale naprawdę jestem załamana i nie wiem co robić. Problem opisałam tak jak to wyglądało od samego początku i nie wiem czy to wina immobilajzera czy coś jeszcze innego ... a i zauważyłam że podnosi się ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego , że jak go odkręciłam to się wylewało - wiatrak się załącza chyba normalnie a wskaźnik na desce rozdzielczej pokazuje temperaturę ok. Nie wiem czy wszystkie plagi na raz się mnie uczepiły czy to jakaś usterka którą się łatwo naprawi . Bardzo będę wdzięczna za każdą podpowiedź i też chętnie odpowiem na wszelkie pytania tylko tak po kobiecemu ;) Błagam o litość jeśli chodzi o to że zaczynam nowy wątek choć było o tym już setki razy ale to akt desperacji oraz błagam o pomoc bo łez nie daję rady wycierać - Edyta
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 29, 2014 16:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 17:09   

Jeśli przed naprawa było ok, to zaczął bym od adaptacji przepustnicy. Przekręć kluczyk na zapłon i 5 razy wciśnij pedał gazu w podłogę powinno być słychać jak brzęczy silniczek krokowy, po chwili odpal auto i niech pochodzi aż złapie odpowiednią temperaturę.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
rybka-edi 



Dołączyła: 29 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Pon Gru 29, 2014 17:52   

Dzięki za szybką podpowiedź ;) Tak przed wymianą było wszystko ok - super się jeździło a teraz ... ok zaraz zrobię tak jak mi napisałeś i zdam relację czy coś pomogło choć za dobrze by było pewnie gdyby to było aż tak banalnie proste aby to naprawić ;) Dziś to pewnie całą nockę spędzę na tym forum ...

[ Dodano: Pon Gru 29, 2014 17:52 ]
Slax zrobiłam tak jak mi podpowiedziałeś tylko czy ja tam słyszałam jakiś silniczek krokowy to nie wiem ;) Wiem natomiast że teraz auto schodzi z obrotów w miarę chyba normalnie raz się jedynie jeszcze przywiesił na 2 tyś obrotów ale potem dodałam gazu i spadło tak jak być powinno. Nie wiem teraz czy mam już być bardziej optymistycznie do tego wszystkiego nastawiona czy też po prostu silnik był jeszcze zimny i było ok a jak się nagrzeje np podczas jazdy to czy jakieś cyrki nie wyjdą :cry:
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 18:14   

pojeździj teraz ecu misi się poduczyć po resecie, pojeździj i obserwuj.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
rybka-edi 



Dołączyła: 29 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Wto Gru 30, 2014 16:30   

Ok fajnie dzięki za wszystko. Masz u mnie buziaka za pomoc :razz: Jak by się coś jeszcze działo to mam nadzieję że mogę do Ciebie napisać ?

[ Dodano: Wto Gru 30, 2014 11:22 ]
To znowu ja z fatalnymi wiadomościami :( to co wczoraj miałam zrobić co proponowałeś to zrobiłam i myślałam, że pomogło i już się cieszyłam ale dziś przejechałam się autem i wciąż nie schodzi z obrotów jak jest na biegu jałowym. Co dalej robić?

[ Dodano: Wto Gru 30, 2014 16:30 ]
Witam ponownie ;) zajechałam dziś do mechanika aby zobaczył co się dzieje z tym ,że obroty na biegu jałowym sięgają zenitu i nie opadają - jak się okazało że .... spadł wężyk taki co jest pomiędzy wtryskami i dochodziło powietrze dlatego tak wył na " luzie " . Zostało to naprawione i jestem już teraz spokojniejsza ;) Wymieniłam dziś też akumulator na Boscha 53AH 500A i wymieniłam też baterię w pilocie od centralnego zamka i tutaj niespodzianka bo pilot nie reagował. Założyłam więc starą baterię i wszystko jest ok . Proszę podpowiedzcie czy trzeba coś dodatkowego zrobić przy wymianie baterii w pilocie czy po prostu jak się ją wymieni to powinno wszystko działać. Wybaczcie te wszystkie pytania ale dopiero poznaje auto i wszystko jest dla mnie nowe i egzotyczne ;) Dzięki za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam - Edyta.
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Wto Gru 30, 2014 22:33   

W tym miejscu (co do wymiany bateryjki) masz opis
 
 
rybka-edi 



Dołączyła: 29 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Sro Gru 31, 2014 12:16   

IROLA dzięki bardzo ;) Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wszystkiego Najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku ;) Obyśmy na forum opisywali jedynie pozytywne wrażenia z użytkowania naszych Rover-ków i jak najmniej razy szukali porad jak je naprawić :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 Si] drgania na biegu jałowym
Robertt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Maj 13, 2011 20:00
Robertt
Brak nowych postów [R416] Buczy przy 2 tys obrotów na każdym biegu
paput Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Czw Mar 12, 2009 18:13
paput
Brak nowych postów [R 400 2.0 di] obroty na biegu jałowym
mi_sza1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Gru 27, 2012 10:28
tronsek
Brak nowych postów [R45 iDT] Silnik trzęsie się na biegu jałowym
Bartek8508 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Paź 22, 2011 20:46
Bartek8508
Brak nowych postów [R400] Obroty na biegu jałowym
Finveg Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Paź 03, 2015 17:19
Patryko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink