Forum Klubu ROVERki.pl :: Zrób to sam pomysł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zrób to sam pomysł
Autor Wiadomość
Pingiel 




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 144
Skąd: Rogowo /k.Żnina

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 23:47   Zrób to sam pomysł

Witam wszystkich.

Jeśli źle piszę lub założyłem niepotrzebnie temat prosze nie przeklinajcie mnie od razu a spróbujcie zrozumieć iż nie mam zbyt dużego doświadczenia z jakimkolwiek forum( to jest pierwsze na którym piszę ).

Mam pomysł na stworzenie rubryki Zrób To Sam takie jakie jest na stronie klubowej, tyle że zrobić to na forum. Mianowicie chodzi mi oto aby w owej rubryce przedstawiać pełne opisy wykonywanych modyfikacji. Wiem że istnieje Workshop Manual, ale w nim aby czegoś konkretnie się dowiedzieć trzeba przeczytać wiele stron. Przykładem takiego tematu może być sprawdzenie webasto gdzie jest pełen opis i dołożone zdjęcia i z pomocą i uwagom innego użytkownika forum, a temat wg. mnie jest kompletnie wyczerpany

Wiele osób pyta o wiele rzeczy jak to zrobić np. dokładka tempomatu, a ktoś kto to robi może wykonać zdjęcia i opis krok po kroku jak to wykonać. Poprosić kolegów z forum aby ewentualnie dołożyli swoje cenne uwagi i temat kompletnie wyczerpany ląduje w postaci opisu na forum.

Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że zawsze znajdzie się ktoś kto i tak będzie musiał o coś dopytać, ale to może zrobić w istniejących tematach. A póki co to formuowicze zwłaszcza ci nowi pytają zwykle o to samo, bo nikomu się nie chce czytać wielu stron( no i żona nie będzie nawijać idziesz spać? dlugo jeszcze? żart oczywiście).

Pozdrawiam.
_________________
"... a ty lowelku jedź"
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 08, 2013 23:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 11:10   

Na forum można znaleść takie informacje