Forum Klubu ROVERki.pl :: [s80 T6] Bardzo dziwne objawy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: apples
Nie Kwi 21, 2013 20:45
[s80 T6] Bardzo dziwne objawy
Autor Wiadomość
SmoK 



Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 66
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 17:52   [s80 T6] Bardzo dziwne objawy
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1999

Witam.

Znajomy ma volvo mechanicy rozkładają ręce każdy chce tylko wpinać pod kompa i kasować kasę za wpięcie dodam ze na kompie 0 błędów.

Volvo s80 2.8 T6 wcześniej jeździło do 2,5tys obrotów po wciśnięciu pedału gazu do spodu samochód strzelał po prostu się dławił , dostrzegliśmy ze filtr paliwa jest stary wiec wymieniliśmy na nowy i pomogło volvo jeździło normalnie przez jakieś 2KM później problem powrócił i 2,5tys max. Znajomy próbował spuścić paliwo gdy wydawało się ze już wszystko, wskazówka stanu paliwa pokazywała rezerwę po przekręceniu kluczyka w 2 pozycje pompa się włączyła lecz paliwo nie poleciało.
Następnie zostało wlane nowe paliwo auto odpaliło latało do 4tys/obr i po kilku km wróciło do 2,5tys max.Obecnie samochód stoi w garażu każda próba odpalenia kończy się fiaskiem auto odpala i po chwili się dusi jak by mu brakowało paliwa, lecz odpala za każdym razem z tym ze gaśnie po kilku sekundach, gdy przekręci się kluczyk kilka razu w 2 pozycje ( pompa pompuje paliwo) i następnie odpali samochód chodzi dłużej lecz po chwili gaśnie.

Nikt nie chce się podjąć naprawy, tylko by do kompa podłączali i kasowali kase za wpięcie.

Jeśli ktoś wie (przypuszcza) co może być przyczyna bardzo proszę o pomoc.

Proszę o nie zamykanie tematu do wyjaśnienia sprawy.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 17:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 17:59   

Nie ten dzial, to dział o R75.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 18:28   

SmoK, mi się wydaje że może być problem z ciśnieniem paliwa albo z czujnikiem ciśnienia paliwa, może też być zabrudzony układ paliwowy. Ja bym rozkręcił wszystko od filtra do wtrysków i czyścił ale najpierw sprawdzić czy jest ciśnienie paliwa ok
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
b.j 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 96



Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 19:14   

miałem coś podobnego ale w Fordzie padł przepływomierz
_________________
Roverek 420 2.0 16v t serii
VW Passat B6 1.9TDI
 
 
michalsky 



Dołączył: 15 Paź 2015
Posty: 3



Wysłany: Czw Paź 15, 2015 13:20   

Ja również spotkałem się z takim przypadkiem - i był to przepływomierz. Powodzenia z naprawą - cóż, czasami trzeba podpowiedzieć mechanikowi co ma robić :)
 
 
arni38 



Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 1



Wysłany: Wto Maj 31, 2016 21:50   

Może autor tematu napisze co to było? Bardzo by to niektórym pomogło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Mercedes 190 2.5D 90r] Bardzo duże spalanie
tank_220 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Czw Lut 28, 2013 20:29
tank_220



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink