Czyli to o czym pisałeś parę postów wyżej dotyczyło nowych felg czy tam na zdjęciach miałeś założone jakieś inne sprężyny?
Jesli chodzi o zdjęcie ostatnie to mi osobiście podoba się tak zawieszony tył. Nie mam nic przeciwko takiej wysokości. Przód też spoko wygląda. ALe razem już gorzej
Pytanie jak będzie wyglądał tył jak go dociążysz? Może wtedy wizualnie będzie idealnie...
Skoro obciera tył to trzeba przygiąć ranty od wewnątrz
Jops, ale będę się w to bawił jak kupie laczki 205/45 teraz mi szkoda zachodu. Mi osobiście się podoba jak jest teraz, może nie jest idealnie.. ale przynajmiej samochod mi nie skacze na wybojach jak na "pełnej glebie" wina sprężyn i amorków pewnie
Jak będe kupował lacze 205/45 to zajrze po zawieche z ZRa i będzie cacy, ew się rant wbije do środka
Tragedii chyba teraz nie ma co?
[ Dodano: Sro Mar 26, 2014 21:00 ]
Finalna wersja taka, że cały zawias wrócił do serii, Jamexy sprzedaje ( w giełdzie wystawione ) i póki co powozimy się w ten sposób.. Jest ten nieszczęsny prześwit dosyć spory, ale wydaje mi się, że i tak lepiej niż na 15stkach.
bardzo mi się podoba, dobrze, że je wziąłeś btw, przednie kapcie nie są już troche wiekowe?
są ale są też pościnane przez ranty gdy był na Jamexach.. sezon muszą dać rade wcześniej nic nie zrobie..
a co do silnika, to zostanie to co jest - do miasta spoko. Szkoda kasy ładować już, wystarczy.. Po wakacjach zacznie się spokojne odkładanie i za dwa latka może coś z rodziny MG wpadnie, a jeżeli coś to ZS
[ Dodano: Nie Cze 01, 2014 23:10 ]
Auto sprzedało się 2 dni temu. Oby służyło nowemu nabywcy, osoba z poza forum aczkolwiek poinformowałem o klubie - może zajrzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum