maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Autor
Wiadomość
7Tomi
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 1139
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 19:30
Maniu 16 zarzuć. Dzisiaj przyjedzie do Ciebie taki ZS bieda edyszyn - jemu koła niepotrzebne bo on sie może poruszać na bąkach to sobie weź z niego
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 19:46
Już poprawiłem.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 21:53
Jeszcze dużo miejsca masz
Otwór centrujący pasuje?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Nie Maj 19, 2013 12:33
po zalożeniu pierścieni centrujących pasuje
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hebdzik
Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 73
Wysłany: Sro Maj 22, 2013 22:06
według mnie lepsze sa te felgi z polifta:) o wiele lepiej pasują niż te ATT
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 11:30
Montaż przednich głośników: Hertz DSK 165.3 napędzane wzmakiem Gelhard GXV 353 S.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 21:03
Maniu te glośniki w błotniki montujesz?
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 21:20
Kurde wszyscy o to pytają. Błotniki zdjąłem zeby mieć dobry dostęp do kabelków-tych ktore idą ze skorupki do drzwi. Musialem kabelki glosnikowe puszczać przy orig wiązce.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 21:35
Robiłem to bez zdejmowania błotnika, masakra...
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sob Lip 06, 2013 01:18
Trzeba było oryginalne kable zostawić a nie ciągnąc nowe od drzwi, jedynie do drzwi dociągnąć nowe i tyle . Az takich strat nie ma
Ale lubisz robotę dokładać, trzeba było popryskać od razu blachę masa antykorozyjną
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 12:01
Gregu a ty wierciłes w kostkach/wtyczkach dziury??
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 12:16
maniu48 , tak wierciłem. U mnie był gruby przewód więc wywierciłem 8mm dziurkę.
Teraz bym robił drugie przejście tylko dla kabli od audio bo łatwo uszkodzić inne kabelki i ciężko je później wyjąć.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pon Lip 29, 2013 17:39
,,mało, malo wiecy by się zdało'' a tak na serio to super wyszło-100% mocy jak po wyjsciu z fabryki-nóweczka wręcz
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniu48 Wto Wrz 09, 2014 16:20, w całości zmieniany 1 raz
martynka20
Dołączyła: 04 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Szydłów
Wysłany: Pon Lip 29, 2013 17:42
up
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Sob Sty 11, 2014 22:24
SS zrobiony, założony
[ Dodano : Sob Sty 11, 2014 22:24 ]
Od wczoraj wskoczyło mi coś do bagażnika
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniu48 Wto Gru 25, 2018 01:03, w całości zmieniany 1 raz
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 17:34
troche to duze... nie brzeczy półka? wytłumionego go masz?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Harry
Członek Zarządu
Pomógł: 93 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2816 Skąd: Łódź Rover 200
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 21:56
funkcjonalność zero, jak fotele rozłożysz to lipa . Ciekawe jak to gra.
Tak samo jak w 200? to jest to samo ?
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 22:43
całkowicie co innego niz w 2secie. Funkcjonalność?? na razie nie potrzebna a w razie ,,W" suba sie szybko wyjmie.
[ Dodano : Pon Sty 13, 2014 22:40 ]
a co do wygłuszenia to jeszcze nic nie robione-plan bliżej wiosny. Nie jest to takie wielkie-złudzenie.
[ Dodano : Pon Sty 13, 2014 22:43 ]
o tu widać ze nie ma tragedii
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Harry
Członek Zarządu
Pomógł: 93 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2816 Skąd: Łódź Rover 200
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 22:52
maniu48 napisał/a: Funkcjonalność?? na razie nie potrzebna a w razie ,,W" suba sie szybko wyjmie.
jak na torze w radomiu
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 23:01
Harry napisał/a: Tak samo jak w 200? to jest to samo ?
To samo gra u mnie w pokoju
Fajnie to wyszło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów