Dziś wpadła pod maskę chłodnica oleju. Już myslałem ze sie nie zmieści bo to reflektor a to jakis kawałek blachy a tu zamykanie maski, Ehhhhhhhhh ...... Ale od czego jest szlifierka kątowa???? Rach ciach i to co zbędne szybko zniknęło Co do adaptera filtra oleju to na siłę wkrecone UNF 13/16 w M20x1,5 i filtr oleju OP 643/3 z Renault Clio 2.0 16v. A przy okazji zrobiłem fotki wydechu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remi pisz do grega on Ci powie. Ja jak narazie nie mam czujników. Markzo nie miałem wtedy 20K zeby kupić od Grega całe auto wiec tak na raty mu te rzeczy podbieram
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie wiem jak T seria, ale patrząc na serie K którą mam w 125p, to takie cuś też by się przydało, bo w/g wskazań czujnika, temp oleju jest proporcjonalna do utrzymywanej prędkości co ciekawe do góry jedzie też temp płynu chłodzenia, , być może u mnie jest to spowodowane przez zastosowanie chłodnicy ze 125p, czyli innej niż była fabrycznie w poldoroverze. W poldku temp płynu na pewno się nie podnosiła, pomiaru temp oleju dla porównania niestety nie było.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
ja się obawiam dwóch rzeczy:
1. Ciśnienie oleju jak się będzie zachowywało przy mniejszym filtrze
2. Temperatura oleju przy braku termostatu przed chłodnicą oleju, w serii chłodnica oleju jest za silnikiem (czy czasem w zimie nie będzie za zimno przy emeryckiej jeździe)
Ciśnienie oleju bedzie pod kontrolą, ale powiedz mi ile jest w serii a co do temp oleju w zime to mam juz patencik i chłodniczka na zime bedzie zakryta.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum