Forum Klubu ROVERki.pl :: maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 17, 2016 12:29   

Mareczku, chcesz i masz :) Przy cofniętym o 2 stopnie zapłonie silnik mulił, czuć było a nawet to widać na jednym z filmików, że nie chce się za bardzo dokręcić do końca. Przy przyspieszonym o 2 stopnie autko no odpycha się jako tako :) lepiej niż seria napewno, a może to placebo?? Najlepiej było by odwiedzić hamownie i sprawdzić na seryjnym przyspieszeniu- 0,5 stopnia, 2.0 i na przykład 3.0 ale cóż oczywiście wszędzie kasa, kasa i kasa a w portfelu niestety jej brak.




_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 17, 2016 12:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 19, 2016 13:45   

@maniu48 a czemu Ci tak skacze obrotomierz?
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 19, 2016 17:36   

Cytat:
@maniu48 a czemu Ci tak skacze obrotomierz?

Spiek nie daje rady i się ślizga sprzęgło ;D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Maj 19, 2016 19:00   

greg-si napisał/a:
Cytat:
@maniu48 a czemu Ci tak skacze obrotomierz?

Spiek nie daje rady i się ślizga sprzęgło ;D




Hahahahhahahahah
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Maj 29, 2016 20:48   

up
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Maj 29, 2016 20:48   

I jak tam najnowszy pomiar mocy :-) ?
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Maj 29, 2016 20:49   

2 z przodu jest ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 29, 2016 21:04   

Kiedyś w rozmowie z Markzo, powiedział mi w pełnej wersji MemsDiaga jest opcja przyspieszania i opóźniania zapłonu. Hmmmm pobawiłem się jak widać na filmach wyżej i czuć było różnicę. Miałem nie hamowac auta ale w sumie mówie co mi szkodz. Nie chodziło mi o wyniki mocy czy momentu botak naprawde nie wiadomo jak ta AGMA pokazuje( czy s to wyniki realne, prawdziwe czy raczej na zasadzie ,,będzie Pan zadowolony". Mniejsza z tym, jak widać zrobiłem 3 pomiary: 1) seria czyli zapłon na +0,5 stopnia, 2) zapłon przyspieszony na +2 stopnie i 3) zapłon na +2,5. No i co?? No coś daje to przyspieszanie bo kreseczki rysują się wyżej. W związku z tym, że na zapłonie +2,5 max moc dostępna była dopiero w okolicach 6400 obr pozostawiłem na przyspieszeniu +2,0 stopnia. Opisuję to bo może kiedyś, komuś się to przyda.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 29, 2016 21:31   

Nie sciemniaj, pisz prawdę :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 17:04   

Co wy na to moi drodzy- cos chyba siedziało w zaworku DV, pomimo ze czysciłem go to coś gdzies podeszło :( Poza tym nalot na świecach jakis taki za bialy. Olej czy uboga mieszanka?? Lambada przy bucie pokazuje około 0,9-1 V .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 19:11   

maniu48, Ajj coś zmieliło :| Ale dopóki luzów nie ma bym się tym za bardzo nie martwil tylko ze przez te kanty może być tez nie wyważone śmigło co prowadzi do początku zdania. .
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 22:30   

maniek każda wymówka jest dobra... :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 22:02   

Zatemperować iglaczkiem i śmigać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Wrz 15, 2016 20:08   

maniu48 napisał/a:
Poza tym nalot na świecach jakis taki za bialy.


Jest różnica w wyglądzie świec LPG i PB może to to, wrzuć foty
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 13:00   

O a teraz taka sytuacja :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 13:30   

Ooo awaria typowa dla 75 buhahaha ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 14:30   

Hehehe tylko nic olejem upaćkane nie jest
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
Ostatnio zmieniony przez dzelo23 Sob Wrz 24, 2016 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 14:30   

Mocy za dużo i wyrwalo :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 24, 2016 17:45   

maniu48, a silnik pracuje ok? Bo uboga mieszanka i jasny nalot na świecach może oznaczać spalanie stukowe. A Ty raczej nie chcesz, by w końcu Ci się korba ewakuowała. :D
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 20:08   

Auto jeździ normalnie. Co do mieszanki to jest nawet za bogato-Pb AFR około 10.2 a na gazie ma tak podlane ze czasem nie bardzo daje rade z przepaleniem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink