Mareczku, chcesz i masz Przy cofniętym o 2 stopnie zapłonie silnik mulił, czuć było a nawet to widać na jednym z filmików, że nie chce się za bardzo dokręcić do końca. Przy przyspieszonym o 2 stopnie autko no odpycha się jako tako lepiej niż seria napewno, a może to placebo?? Najlepiej było by odwiedzić hamownie i sprawdzić na seryjnym przyspieszeniu- 0,5 stopnia, 2.0 i na przykład 3.0 ale cóż oczywiście wszędzie kasa, kasa i kasa a w portfelu niestety jej brak.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2016 12:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kiedyś w rozmowie z Markzo, powiedział mi w pełnej wersji MemsDiaga jest opcja przyspieszania i opóźniania zapłonu. Hmmmm pobawiłem się jak widać na filmach wyżej i czuć było różnicę. Miałem nie hamowac auta ale w sumie mówie co mi szkodz. Nie chodziło mi o wyniki mocy czy momentu botak naprawde nie wiadomo jak ta AGMA pokazuje( czy s to wyniki realne, prawdziwe czy raczej na zasadzie ,,będzie Pan zadowolony". Mniejsza z tym, jak widać zrobiłem 3 pomiary: 1) seria czyli zapłon na +0,5 stopnia, 2) zapłon przyspieszony na +2 stopnie i 3) zapłon na +2,5. No i co?? No coś daje to przyspieszanie bo kreseczki rysują się wyżej. W związku z tym, że na zapłonie +2,5 max moc dostępna była dopiero w okolicach 6400 obr pozostawiłem na przyspieszeniu +2,0 stopnia. Opisuję to bo może kiedyś, komuś się to przyda.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co wy na to moi drodzy- cos chyba siedziało w zaworku DV, pomimo ze czysciłem go to coś gdzies podeszło Poza tym nalot na świecach jakis taki za bialy. Olej czy uboga mieszanka?? Lambada przy bucie pokazuje około 0,9-1 V .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniu48, Ajj coś zmieliło Ale dopóki luzów nie ma bym się tym za bardzo nie martwil tylko ze przez te kanty może być tez nie wyważone śmigło co prowadzi do początku zdania. .
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
maniu48, a silnik pracuje ok? Bo uboga mieszanka i jasny nalot na świecach może oznaczać spalanie stukowe. A Ty raczej nie chcesz, by w końcu Ci się korba ewakuowała.
Auto jeździ normalnie. Co do mieszanki to jest nawet za bogato-Pb AFR około 10.2 a na gazie ma tak podlane ze czasem nie bardzo daje rade z przepaleniem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum