I wleciała chłodnica z diesla. Różni się trochę od orig z 620Ti ale działa. powiedzcie mi jak jest lepiej, jak chłodnica ma więcej żeberek a są one mniejsze czy mniejsza ilość żeberek a wielkością większe.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
I wleciała chłodnica z diesla. Różni się trochę od orig z 620Ti ale działa.
r600 Klekot i Ti maja identyczne chłodnice, jedynie klekot ma czujniki zamontowane w chłodnicy a Ti ma w tym miejscu zaślepki, natomiast różnią sie chłodnice od iDT, generalnie maja wymiary jak te z eR600 ale delikatnie inaczej wyprowadzone wyjścia, ZTCP chyba dolne wyjście jest bardziej na środku jakoś
Tak masz racje slax pisząc diesel miałem na myśli iDT. Dolne wyjście z chłodnicy jest na środku i mocowania ehhhhhhh. Musiałem przespawać i naświetliłem sobie oczy
[ Dodano: Wto Gru 13, 2016 01:17 ]
O godzinie 0:30 wzieło nie na małe testy. Po pooglądaniu rave doszedłem do wniosku ze silniczki reflektorów nie działają mi bo kabelki w kostce są odwrotnie niz w instalacji przedliftowej (pamiętajcie, że instalacje mam z polifta). Poszedłem do auta, zamieniłem kabelki miejscami -> pin 3 na pin1 i pin1 na pin3, zapłon, włączyłem światła i ciach przełącznik w pozycję 3......i co??? DZIAŁAAAAAAA ponad 3 lata myślałem nad tym, rozmyslanie nad zmianą silniczków na poliftowe a wystarczyło 2 kabelki w kostkach zamienić miejscami hehh :DDD
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No i tak, głowica zdjęta i na uszczelce nie było widać żadnych uszkodzeń. Po obejrzeniu komory spalań wg. mnie widać małe pęknięcia miedzy zaworami ssacymi a wydechowymi oraz jedno pęknięcie idące od zaworu wydechowego ,,na zewnątrz". przy okazji urwałem jedną ze szpilek, która trzyma DP przy turbinie. Poniżej kilka fotek. W poniedziałek głowica leci do majstra celem potwierdzenia moich przypuszczeń. Na jednym ze zdjęc widac miedzy zaworami porysowaną powierzchnie, to ja zrobiłem starajac sie zetrzec nagar.
Moze norma moze nie, wg mnie nie jest to normalne, poszukalbym niepeknietego
Mialem u siebie przypadek ze w kii optimie 2,0 turbo benie zeliwo peklo w ten sposob ze pekniecie doszlo do oski klapki WG i powodowalo to zacieranie tejze oski klapki - jako ze tam nastawnik elektroniczny to szlag go trafial bardzo szybko
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
w t25 to norma i w zasadzie nie dostaniesz turbiny bez popekanej strony wydechowej. Można kupic nową dupkę od chinola ewentualnie a turbo bedzie zyc, pare ich juz mialem w takim stanie i latają po paredziesiąt kkm całkiem ładnie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No i cóż, głowica była u majstra, który stwierdził ze na 99% pekniecia w komorze spalania nie mają na nią żadnego wpływu. Głowica była krzywa -podniesiona 2 i 3 komora spalania-zeszlofowane zostało około 0,7mm. Jak będzie, to czas pokaże, może być tak, że poskładam wszystko i znów bedzie trzeba rozbierac. Przy okazji robię poprawki w wiązce silnika.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum