Forum Klubu ROVERki.pl :: maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Wrz 26, 2016 12:24   

maniu48, może właśnie to za bogato skoryguj na w sam raz?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 26, 2016 12:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 09, 2016 13:40   

I wleciała chłodnica z diesla. Różni się trochę od orig z 620Ti ale działa. powiedzcie mi jak jest lepiej, jak chłodnica ma więcej żeberek a są one mniejsze czy mniejsza ilość żeberek a wielkością większe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 09, 2016 17:58   

Więcej żeberek i mniejsze zapewne lepiej odprowadzą ciepło ale tak naprawdę liczy się ilość kanałów wodnych.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Gru 10, 2016 11:09   

maniu48 napisał/a:
I wleciała chłodnica z diesla. Różni się trochę od orig z 620Ti ale działa.
r600 Klekot i Ti maja identyczne chłodnice, jedynie klekot ma czujniki zamontowane w chłodnicy a Ti ma w tym miejscu zaślepki, natomiast różnią sie chłodnice od iDT, generalnie maja wymiary jak te z eR600 ale delikatnie inaczej wyprowadzone wyjścia, ZTCP chyba dolne wyjście jest bardziej na środku jakoś :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 13, 2016 01:17   

Tak masz racje slax pisząc diesel miałem na myśli iDT. Dolne wyjście z chłodnicy jest na środku i mocowania ehhhhhhh. Musiałem przespawać i naświetliłem sobie oczy :(

[ Dodano: Wto Gru 13, 2016 01:17 ]
O godzinie 0:30 wzieło nie na małe testy. Po pooglądaniu rave doszedłem do wniosku ze silniczki reflektorów nie działają mi bo kabelki w kostce są odwrotnie niz w instalacji przedliftowej (pamiętajcie, że instalacje mam z polifta). Poszedłem do auta, zamieniłem kabelki miejscami -> pin 3 na pin1 i pin1 na pin3, zapłon, włączyłem światła i ciach przełącznik w pozycję 3......i co??? DZIAŁAAAAAAA :D ponad 3 lata myślałem nad tym, rozmyslanie nad zmianą silniczków na poliftowe a wystarczyło 2 kabelki w kostkach zamienić miejscami hehh :DDD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 03, 2017 14:52   

?? ktoś coś ?? tu dr HG... :D
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Sty 03, 2017 14:58   

Oto wyniki testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, resztę dopowiedzcie sobie sami........


_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Sty 03, 2017 14:59   

F :P
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 03, 2017 17:07   

A ile jest roboty wyciągnąć świece ? I zrobić test kompresji oraz ubytku ciśnienia na każdym cylindrze po 45min ?

Ale co gotuje sie tobie czy jak maniu ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 03, 2017 21:20   

Oby to była uszczelka a nie głowica i bedzie z korzyscią dla CIebie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sty 03, 2017 23:38   

OMFGHGF!
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 05, 2017 19:29   

No i tak, głowica zdjęta i na uszczelce nie było widać żadnych uszkodzeń. Po obejrzeniu komory spalań wg. mnie widać małe pęknięcia miedzy zaworami ssacymi a wydechowymi oraz jedno pęknięcie idące od zaworu wydechowego ,,na zewnątrz". przy okazji urwałem jedną ze szpilek, która trzyma DP przy turbinie. Poniżej kilka fotek. W poniedziałek głowica leci do majstra celem potwierdzenia moich przypuszczeń. Na jednym ze zdjęc widac miedzy zaworami porysowaną powierzchnie, to ja zrobiłem starajac sie zetrzec nagar.

https://drive.google.com/drive/folders/0B2gchfOB4r5mV1A1bzlBRmdEZlU?usp=sharing
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Sty 06, 2017 12:50   

Chyba masz racje ze masz,pekniecie na glowicy, aczkolwiek w dziwnym miejscu, zwykle sie robi raczej miedzy zaworami

Co do kompletu problemow - masz pekniete zeliwo turbo , przy wirniku

[ Dodano: Pią Sty 06, 2017 12:50 ]
Obejrzyj krawedzie cylindrow - zwlaszcza tego od pekniecia
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 06, 2017 23:09   

flapjck1, to norma w tym turbo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Sty 07, 2017 11:16   

Moze norma moze nie, wg mnie nie jest to normalne, poszukalbym niepeknietego

Mialem u siebie przypadek ze w kii optimie 2,0 turbo benie zeliwo peklo w ten sposob ze pekniecie doszlo do oski klapki WG i powodowalo to zacieranie tejze oski klapki - jako ze tam nastawnik elektroniczny to szlag go trafial bardzo szybko
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 07, 2017 14:05   

w t25 to norma i w zasadzie nie dostaniesz turbiny bez popekanej strony wydechowej. Można kupic nową dupkę od chinola ewentualnie ;) a turbo bedzie zyc, pare ich juz mialem w takim stanie i latają po paredziesiąt kkm całkiem ładnie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Sty 08, 2017 11:26   

Jak tak mowicie :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 09, 2017 18:05   

i jak, wiadomo cos?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Sty 10, 2017 21:15   

No i cóż, głowica była u majstra, który stwierdził ze na 99% pekniecia w komorze spalania nie mają na nią żadnego wpływu. Głowica była krzywa -podniesiona 2 i 3 komora spalania-zeszlofowane zostało około 0,7mm. Jak będzie, to czas pokaże, może być tak, że poskładam wszystko i znów bedzie trzeba rozbierac. Przy okazji robię poprawki w wiązce silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Sty 11, 2017 00:02   

Zjechane 0,7? Konkretnie doprezysz...
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink