Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 420 D -_Zielarz_-
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 420 D -_Zielarz_-
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 17:27   

a jak wygląda sprawa osadzenia tarczy? tak jak ori, czy wystaje/chowa się?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 17, 2014 17:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 17:41   

Prosz:



:)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 18:19   

No właśnie :)

Tu jest 61 otwór a do Roverka potrzeba coś koło 64,1 - tokarz potrzebny ;)

I wtedy wchodzi pięknie na piastę. Do tego zaciski - u mnie z Hondy Type R i wio.

[ Dodano: Sro Gru 17, 2014 18:19 ]
PS. Obrotomierz dalej działa cacy ...

... tylko kurde po zmianie kierownika ten cholerny SRS miga jak półtora roku temu.

Zaraz idę z tym powalczyć :D
_________________
Im faster tym better ...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 21:44   

Dzięki ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 07, 2015 21:04   

SRS OK - oczywiście wypięła się ta debilna żółta wtyczka ... Trzeba kawałek dętki zastosować jak ktoś pisał już tu hehe :smile: - już wiem jak to zrobić.

Obrotomierz cały czas działa czyli chyba jest już OK, natomiast jedno naprawione to prędkościomierz mi przekłamuje :| Tzn. podnosić się zaczyna dopiero jak tak na oko mam z 50-60km/h - nie wiem bo po garażu jeździłem na 2 biegu tylko i bez GPS (coś mi się wydaje, że jak skrobałem to przekręciła mi się wskazówka o jeden obrót - mam nadzieję, że jakieś "odkręcenie" pomoże :D - jak nie to do wymiany ehhh, bo liczniki KM chodzą jak chodziły).

Ale to dopiero w sobotę zobaczę jak już będę miał aluramki.

Eee - prędkościomierz OK. Nie wiem czy się sam rozruszał jak należy czy może ma z tym jakiś związek odpięcie Aku jak SRS podpinałem. Czyli zegary działają i świecą jak trzeba - czekam na Alu ramki.

... ale żeby nie było za pięknie to nie odbija mi kierunkowskaz (przełącznik zespolony) - muszę ręcznie wyłączać po zakończeniu skrętu.
Ktoś wie jak to działa i co się mogło stać ? (podczas wymiany kierownicy).

[ Dodano: Pią Gru 19, 2014 09:52 ]
Już wiem jak to działa- na końcu tej tulei kierownicy co się na drążek zakłada (czyli wieloklin to jest :D ) są wycięcia w które wchodzą takie profile co są w manetce od kierunkowskazu.
Widać, że u mnie albo to nie trafiło jak trzeba, czy przesunęło/spadło jakoś, albo ta kierownica od ZR ma krótszą tuleję I nie sięga. Sprawdzę, to dam znać.

A więc nie pamiętam co gdzie, ale w R400 dajmy na to te wycięcia są horyzontalnie a w ZR wertykalnie ... i dlatego nie odbija. Ale zupełnie mi to nie przeszkadza , wręcz ułatwia. Kwestia przyzwyczajenia. A sam kierownik (z ZRa) widzę, że im "prostszy" w sensie bez żadnych miękkich czy też "ergonomicznych" wstawek jest dużo wygodniejszy i daje lepsze, pewniejsze trzymanie a co za tym idzie - operowanie :D Do tego jest lepiej wykonany niż mój oryginał z R400.

[ Dodano: Pon Gru 22, 2014 10:37 ]
Są aluminiowe ramki na zegary :) Zaraz idę zakładać ...

[ Dodano: Sro Sty 07, 2015 17:16 ]
Aluramki założone, zegary po operacji skrobania ładnie świecą - wygląda to cacy :)

A dziś miałem kilkudziesięciometrowe hamowanie przy GUSie w Wawie - zatrzymałem się na środku skrzyżowania :roll:

No i to spowodowało żeby jednak zainteresować się problemem niedziałającego ABS. Jak wcześniej pisałem - zębatka na jednej tylnej piaście jest już sporo spękana i tu dopatrywałem przyczyny (na pewno też do wymiany, ale to 200 zeta + robocizna a i dobrze by wymienić stereo - czyli pewnie coś koło 500 niewyjęte, więc dlatego odkładałem to ... i dalej odkładam). Czujników nie sprawdzałem - przyszła zima i nie chce mi się dłubać przy tym na razie.

Jedno mnie zastanawiało. O dziwo jak był duży mróz jak dziś kontrolka ABS pięknie gasła po tych kilku sekundach, ale po chwili krótszej lub dłuższej jednak się zapalała tak czy owak. W ciepłe dni od razu paliła się na stałe.
Podobną sytuację miałem z obrotomierzem. Tam pomogło podlutowanie niepewnych lutów.
Więc zaglądam pod machę i sprawdzam te duże bezpieczniki 60A, bo to najłatwiejsze co póki co mogę sprawdzić ... i nie zamarznąć przy tym (są 2 przy nadkolu, jeden chyba od świec, drugi od ABS właśnie, ale nie wiem który jest który, tzn. już wiem :mrgreen: ) ... Oba widać że całe. Wyciągam pierwszy, przeczyszczenie gniazda, styków. Wyciągam drugi a tam :o ... upalona !! nóżka od bezpiecznika !! Co ciekawe - poprzedni bezpiecznik jak wymieniałem po kupnie auta 1,5 roku temu (też miałem problem z ABS) też miał upaloną nóżkę ale nie tak jak ten, że aż ucięta). Wtedy byłem zupełnie zielony w te klocki i wymieniłem sam bezpiecznik, teraz już pomału ogarniam. Kupiłem dziś nowe gniazdo, styki, bezpiecznik. Później pójdę to ogarnąć. Odepne Aku i wio ...
I być może na jutro znów będę miał ABS :)
Swoją drogą spory prąd tam jest (60A max 70 mówi samo za siebie) i gniazdo było wypalone już przy poprzednim bezpieczniku - centralnie musiał tam się łuk elektryczny tworzyć i spawać tę nogę ... :shock:

[ Dodano: Sro Sty 07, 2015 21:04 ]
No niestety ... Oczywiście bezpiecznik i gniazdo wymieniłem bo trzeba było, ale to nie to tylko ... :( Trzeba pomału kasę szykować ... choć jeszcze posprawdzam czujniki ABS.
_________________
Im faster tym better ...
Ostatnio zmieniony przez -_Zielarz_- Sro Lip 15, 2015 17:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 08, 2015 13:19   

Może da się przełożyć samą koronkę? Tak jak w przypadku przegubów, wtedy trzeba by tylko kupić używkę jakąś.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 08, 2015 17:30   

Mam piastę tylną do tarcz, koronka dobra także ten :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 21:52   

greg-si napisał/a:
Mam piastę tylną do tarcz, koronka dobra także ten :)


O dzięki, na PW się odezwałem, także po weekendzie ten ten ;)

[ Dodano: Czw Kwi 16, 2015 13:59 ]
Przezimowałem , nowy sezon czas zacząć ...

Na pierwszy ogień idą piasty na oba tylne koła, zaślepienie EGR i wywalenie przepływki oraz naprawa siłownika przy bocznej-przedniej szybie elektrycznie sterowanej ...

[ Dodano: Sro Kwi 22, 2015 16:54 ]
EGR zaślepiony. Przypływka odpięta - będzie na miejscu do czasu wstawienia rury.

Piasty z tyłu wymienione i problem niedziałającego ABS usunięty :)

Lekki wyciek oleju usnięty - hehe, masakra ! całą zimę przejeździłem na dolewkach ... a był filtr niedokręcony :głupek2:

Teraz poszukam opon letnich ...

[ Dodano: Pią Kwi 24, 2015 21:52 ]
:)

4 nówki sztuki na promocji :D

Dayton D320 EVO 83W FR 205/45/16 ...

... ale z ABS muszę dalej powalczyć :(
_________________
Im faster tym better ...
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 23:35   

A mam takie same na sprzedaż oponki z bardzo małym przelotem po brata mondeo
_________________
75 Red Edition
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2015 15:14   

Mało się dzieje ... miast "podremontować" swojego R (np. rudą gdzieniegdzie na budzie), połowica wrobiła mnie w remont, ale mieszkania :D

Wymieniłem padnięty rezystor dmuchawy i wymieniłem filtr kabinowy przy okazji, oraz wymieniłem przewód do wiatraka przy chłodnicy, bo coś nie łączył lub łączył w losowo wybranym momencie :D

Po wymianie tylnych piast ABS dalej nie hula :( czyli raczej to czujnik lub przewód).
Nie mam kiedy tego posprawdzać więc problem rozwiązałem póki co tak :
- wyjąłem 60A bezpiecznik przy nadkolu
- chyba 10A w skrzynce
- oraz diodę błędu ABS z deski rozdzielczej co by nie waliła po oczach

:D

W sumie przy dobrych heblach i nowych oponach nawet lepiej przynajmniej w lecie ;)
_________________
Im faster tym better ...
 
 
fibi 



Dołączyła: 09 Cze 2015
Posty: 3
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 11, 2015 08:39   

:mad: Witam serdecznie. Samochody ok :smile: Nie chcę :( chwalić, które najlepsze :)

:!: super

Was pozdrawiam i oby się WAM spełniły marzenia :smile:
 
 
Rutlons 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 1



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 08:39   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
Ostatnio zmieniony przez longer86 Czw Kwi 21, 2016 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink