Kozik, Nie pytałem sie ale mi kiedyś pokazywał gość co maja za wyrobi jak czekałem na prasowanie węzy
Miesiąc temu byłem u nich po dorobienie przewodu hamulcowego do koparki (średnica i długość takie jak w samochodach)
Powiedzieli że odsyłają węże w jedno miejsce w pl gdzie tam darabiają w oplocie czas około 2 tyg i cena 150 zł netto sztuka
Taniej wyszły oryginalne węże do Atlasa (marka koparki) z niemiec i były po 2 dniach
Na pytanie czemu tak drogo ? To do customowych rozwiązań do których nie da się kupić ...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 06, 2014 05:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sty 06, 2014 11:16
Też zastanawiam się nad dorobieniem samemu w jakiejś firmie zajmującej się hydrauliką siłową, a jeżeli nie wyjdzie lub cenowo będzie nieciekawie spróbuję kumplowi, który niedługo wraca z UK, zawrócić gitarę żeby zamówił mi te z linku na poprzedniej stronie.
Acha a juz myślałem że plastidipem bo planuję pomalować swoje i zastanawiam się czy odrazu proszkowo czy zrobić test plastidipa na felgach ciekawe jak z trwałością Jak ogólnie sprawdza się na samochodzie ? jak z myciem tego?
_________________ Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
ostatnio dorabialem przewody elastyczne w ENZET na gorczewskiej w stolicy, placilem po 80 pln za przewod - w oplocie stalowym, wykonany na orginalnym wezu goodridge
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
PitBull89 plastidipem pomalował felgi maniaq, jego trzeba zapytać jak z trwałością w prawdzie stalówka ale też coś
[ Dodano: Pon Sty 27, 2014 19:48 ]
zastanawiam się nad wymianą płynu hamulcowego na inny niż jest, trafiłem na taki test nie wiem na ile jest on wiarygodny
Kozik nie chce nic mówić jak wlewałem organike do swojego to chciałeś mnie z garażu wygnać . XD aczkolwiek niemam porównania do innego a zalewał teraz będę czymś innym
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 09:09
Kozik, tez ostatnio zastanawiałem się nad wymianą płynu na taki z wyższą temp. wrzenia, i znalazłem takie z podobnymi parametrami jak ta Organika dużo droższe także ja bym brał - albo inaczej jak już będę wymieniał to biorę Organikę
ja póki co wlałem nawet nie pamiętam co, chyba organikę i tak będę wymieniał wężyki hamulcowe na takie w metalowym oplocie więc i tak płyn będę przetaczał jeszcze raz, póki co nie mogę się przyzwyczaić 180tka jest cięższa niż 200tka i hamulce szybko śmierdzą jak się przegoni po serpentynach, muszę na początek pomyśleć o chłodzeniu dodatkowym hamulców.
Dzisiaj wpadają do auta amory 4x kayaba
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Kwi 19, 2014 10:29
http://www.tomson.com.pl/...F-660-0-5L.html
DOT4 Ferodo Super Formula jest w promocji w intercarsie za niecale 5 dych, a jego temp wrzenia to 330 stopni
z takich z wyższej półki możesz te np przemyslec ale jak zobaczylem tą organikę i porównałem ceny + zsumowałem że co roku powinno się wymieniac...
Zobaczymy dzisiaj nabyty k2 dot 5.1 niby do mocno deptanych hampli przewody w oplocie więc nie powinno być jakiegoś "puchnięcia" a osobiście przekonał mnie tekst w opisie" do stylu jazdy gaz, hamulec" xD
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja muszę zalać płyn który po 4-5miesiącach nie będzie się nadawał do wymiany, miałem kiedyś dość dobrej firmy nie pamiętam jakiej dot5.1 ale niestety po 4 miechach hampel zaczynał się mięciutki robić, od tego czasu zaczalem lać ATE super blue racing dot4 i było trochę lepiej. ale widzę że ZS niestety żeby hamował musi mieć wszystko co najlepsze bo czuć tą masę i średnicę koła które musi być zatrzymane, jak przez tydzień jeździłem na 195/50 R15 to hamulce dawały radę bez problemu, ale przy 205/45/17 jednak czuć że większą średnicę musi zahamować.
Auto ma być na co dzień i do wariactw więc muszę wypośrodkować wszystkie mody
Kozik nic dziwnego że po 4 miesiącach zmiękł wiele osób pisze że zwykłe gumowe przewody od dot5.1 miękną i pulchną dlatego zaleca się go do samochodów przystosowanych wlaśnie min pod przewody w oplocie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum