scareface, mi się podobają wwłaśnie takie jakie mam
Lecz uważam, że do twojego ppasowały by właśnie czarne.
Przerobienie na soczewkę, bardzo bardzo ambitny plan, będę czekał na zakończenie prac.
Zdjęcia pracy nad zawieszeniem i udroznieniem odmy moze jutro wrzucę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
scareface, mi się podobają wwłaśnie takie jakie mam
Lecz uważam, że do twojego ppasowały by właśnie czarne.
Przerobienie na soczewkę, bardzo bardzo ambitny plan, będę czekał na zakończenie prac.
Zdjęcia pracy nad zawieszeniem i udroznieniem odmy moze jutro wrzucę.
zaczęło się od założenia odolejaczu i po ponad tygodniu zauważyłem, że nic się w niem nie zbiera. Na forum przeczytałem, że muszą być zatkane węże, ale po sprawdzeniu okazało się że mam zatkane odpływy w pokrywach zaworów i niestety nie obyło się beż ich demontażu.
pokrywy zostały ściągnięte i połączone odmą, zalane wężyki i pokrywy zostały parafiną i tak leżały kilkanaście godzin. Po czy wszystko zostało przedmuchane. Przepływ został odzyskany.
Oczekując na uszczelki pokryw, postanowiłem zmienić sprężyny z przodu od ZT. Po lewej które ściągnąłem, po prawej od ZT
Przy okazji rozebranego zawieszenia poszły nowe drążki, końcówki drążków i końcówki stabilizatorów.
młot musiał być, bo wahacz nie chciał wyjść
W prawdzie ani wahacze, ani żadna końcówka na stacji diagnostycznej się nie odzywała, ale za to w drodze coś się tłukło od samego początku posiadania samochodu wiec chciałem zacząć od najtańszych wymian lecz po zdemontowaniu wszystkiego, okazało się, że oba wahacze mają na sworzniach pękniętą gumową osłonę, a w jednym już było tyle piachu, że postanowiłem zregenerować ponieważ bałem się, że piach zniszczy gniazdo sworznia i w grodze mi wyskoczy.
W firmie regenerujących wahacze, powiedzieli mi, że muszę całe wahacze regenerować, jak zapytałem dlaczego nie same sworznie, to usłyszałem, ze sworzeń poprzeczny lekko pracuję więc też się nadaję do wymiany, a że firma była dosyć niepewna z opowiadań Markzo i z opinii internautów, postanowiłem zakupić nowe oryginalne niż dawać za regeneracje 700 zł. Teraz oczekuję na przyjazd kuriera z nowymi wahaczami. Koszt 1030 zł
Dodatkowo trwają prace nad podłączeniem takiego ustrojstwa
na razie mam dopiero wypuszczone 2 przewody z lewej lampy. Za pomoc dziękuję SeniorA
wtyczka widoczna na zdjęciu jest rozbieralna wiec wyciągnąłem wsuwkę i w nią dołożyłem kabel. Tak samo zrobiłem z postojówką, wyciągnąłem plusową wsuwkę i dolutowałem kabelek.
[ Dodano: Pią Wrz 13, 2013 15:59 ]
skończyłem światła dzienne. Do podpięcia jest 6 lub 7 przewodów
1. idzie do żarówki od długich
2. jak wyżej
3. jedna z postojówek, bez znaczenia która
4. masa
5. stały plus na bezpieczniku
6. kabel sterujący od stacyjki
aktualnie w tym miejscu, ale chce schować modół, jeszcze nie wiem gdzie
ogólnie podsumowując, myślałem że po wymianie całego zawieszenia, oprócz amortyzatorów,poduszek amortyzatora i gum na wahaczach (już coś widać zużycie, a wymieniłem około 10 tys. km temu) ponieważ chce wymienić na politeranurowe (czy jakoś tak). No i myślałem, ze będzie dużo, dużo ciszej, mimo, że jest znaczna różnica
chciałem podziękować
Markzo za to że telefonicznie pomagał i podrzucił czujnik położenia przepustnicy (mój na T4 ciągle świecił)
SeniorA, za opisanie pinów w stacyjce i lampach
scareface, za świetny humor i za wykonanie anteny w kluczyku
jak widać na zdjęciach z kluczyka został wypuszczony miedziany drucik, który styka się z grotem. Zasięg jest mega duży bo około 30-35m, a może i nawet większy
[ Dodano: Sob Wrz 14, 2013 01:23 ]
w najbliższych planach mam:
-wymianie tarcz przód i tył pewnie padnie na Mikoda GT nacinane i nawiercane. Tarczę już bym na przednią oś zamówił, ale trzeba chyba z nowymi klockami wymienić, a tu już kasy brakuję
- kupienie podwójnego wydechu od Audi A4 2.4 V6 i zamontowanie u siebie. Tylko obawiam się, że to mi nic nie pomoże, ponieważ już 3 tłumiki i co każdy, to coraz gorszy
- marzą mi się felgi 18, ale chyba pójdę po rozsądek i będą na lato 17, mam nadzieje. Ciężko jest dobrać felgi do Roverka aby ślicznie wyglądał
- no i chodzi mi ostatnio zderzak od MG ZT, tylko chciałbym zostawić grom z przodu i nie wiem czy będzie ładnie wyglądać, co myślicie no i oczywiście wówczas obowiązkowo soczewka
- teraz mam pękniętą szybę i na ubezpieczenie wymienią mi tylko na taka jak mam, nawet jak będę chciał dopłacić z czujnikiem deszczu, to mi nie zamówią chyba trzeba będzie kupić używaną z czujnikiem, ale odbiór tylko osobisty, a nie uśmiecha mi się jechać na drugi koniec polski, po szybę. Na razie mam nadzieje, że szybko nie pęknie do końca, bo kasy brak
a jak widać plany ambitne
w pierwszej kolejności muszę wymienić tarcze, ponieważ jedna po toczenie ma 19mm a druga 20mm. Kolejno wydech, muszę, muszę w końcu wyciszyć samochód, bo jeździ się mało komfortowo na dłuższe trasy
[ Dodano: Sob Wrz 14, 2013 01:32 ]
pelson91 napisał/a:
fajnie te światełka wyglądają też myślę nad montażem czegoś w tym stylu
obawiałem się, że będzie świecił komunikat spalonej żarówki, ale jest giiiit
jedyną wadą, to jest podłączenie kabla sterującego pod stacyjkę, ponieważ na 2 pozycji światła już się świecą, a silnik jeszcze nie pracuję. Uważam, że trzeba kabel sterujący podłączyć pod alternator, ale najpierw zapytam sprzedawce, czy tak można.
pelson91, nie zastanawiaj się, ja się na kabelkach nie znam, ale chęć posiadania modułu wymusiła na mnie samodzielną pracę dasz spokojnie radę.
szpynior napisał/a:
ee tam zawias prezentuje się wyśmienicie
szkoda, że nie zrobiłem pomiarów przed założeniem sprężyn od ZT, aktualnie zderzak jest 15 cm nad ziemią. Ogólnie jeszcze jest dla mnie troszkę na miękko
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Rafał ja bym wywalił te światła, nie miałem pewności, że to Ciebie minąłem na wlocie do Rzeszowa - za mocno te długie świecą fajnie by było, jakby to wyglądało jak w BMW - 50% mocy, bo na razie to wali konkretnie po oczach
Jak sprawa po wymianie tego TPS?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Rafał ja bym wywalił te światła, nie miałem pewności, że to Ciebie minąłem na wlocie do Rzeszowa - za mocno te długie świecą fajnie by było, jakby to wyglądało jak w BMW - 50% mocy, bo na razie to wali konkretnie po oczach
hmm w jaki dzień?? w piątek koło 11
u mnie jest na 30% więc nie powinno walić po oczach, jak w BMW jest 50%
w Scenicu przejeździłem tak 3 lata i ciągle w ten sposób jest wyposażony i nic się nie dzieje, nigdy, przenigdy nikt mi nie mrugał, w Roverze, też nie zauważyłem, żeby w porównaniu do Scenica byłą jakaś różnica. Na pewno tego nie usunę
Markzo napisał/a:
Jak sprawa po wymianie tego TPS?
na razie zrobiłem 250 km i jest spokój
tronsek napisał/a:
tak się zastanawiam, co ma mieć na celu taki wielki zasięg pilota. Do czego to potrzebne
w sumie dla wygody jestem przyzwyczajony po przesiadce ze Scenica, że pilot działał z jeszcze większej odległości
DENIZOTAC napisał/a:
Jak będzie kiera w drewnie to będzie poezja
na kiere ciągle poluję
[ Dodano: Pon Wrz 16, 2013 15:07 ]
a na jaki kolor proponujecie pomalować zaciski hamulcowe mi jedynie przychodzi coś w kolorze różu/fioletu. Czerwony nie pasuję, żółty tak jak czerwony, czarny nie widać, nie mam pomysłu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzisiaj wpadły nowe tarcze Mikoda GT i klocki ATE z przodu, dodatkowo zostały pomalowane zaciski, na czerwono, na razie przy 16 nie pasuje bardzo, ale za to, na 18 będzie miazga
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum