Forum Klubu ROVERki.pl :: rafalmis1- R75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rafalmis1- R75
Autor Wiadomość
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 22, 2016 20:26   

Oj nic rzucający się w oczy, raczej coś dla uszu. No chyba że przy okazji malowania zrobię sobie MG z R :mrgreen: tylko że w takim wypadku chciałbym wówczas cały samochód malować, a nie jest to mała cena

[ Dodano: Wto Mar 22, 2016 20:26 ]
tak przy okazji :mrgreen: gdzieś w tamtym roku spaliłem głośniki przednie, a może upaliła się przetwornica, bo z przednich bassu zero, ale syczki grają. W sumie mi pasuje, bo jakoś dźwięk się tak rozłożył, że jest ok. Wcześniej nie mogłem radia ustawić, bo znowu kratka w tapicerce nadmiernie wibrowała i nie mogłem sobie z tym poradzić
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 22, 2016 20:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wkornas 



Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 25

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 23:35   

Możesz mi wytłumaczyć jakim cudem twój R tak fajnie (nisko) siedzi? Masz zmieniony zawias na ten z MG, tak? Ja u siebie tez kombinowałem ale zmieniłem same sprężyny ale auto jakos specjalnie nie usiadło, może kupiłem zbyt twarde jak na moja wersje silnika, czy to raczej różnicy nie robi?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 08:01   

Z przodu mam wszystko od MG, a z tyłu tylko sprężyny, dla Mnie jeszcze mogło by opuść o 2 cm. Najpier miałem tylko sprężyny a później też amortyzator i faktycznie jakąś różnica między amortyzatorami jest, ale nie wiem czy to odbija się na aucie, może po prostu waga silnika robi swoje
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 08:28   

Amory z zt sa krotsze
_________________
75 Red Edition
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 14:31   

longer86 napisał/a:
Amory z zt sa krotsze

Krótszy skok amortyzatora jest, a wysokość jest taka sama.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 14:46   

Obudowa amortyzatora jest taka sama, natomiast czesc tłoczyska ktora montujesz do poduchy w kielichu jest krótsza, żeby mogla pracować gora dół w pełnym zakresie przy obniżonym zawieszeniu
_________________
75 Red Edition
 
 
wkornas 



Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 25

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 14:58   

To widocznie kupiłem zbyt twarde bo mam ok 2cm wyższy przód/tył niz Ty :/ no chyba ze to jest kwestia wyrobienia sie sprężyny bo może zbyt długo leżała bez obciążenia (o ile takie zjawisko występuje XD )
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 15:01   

longer86 napisał/a:
Obudowa amortyzatora jest taka sama, natomiast czesc tłoczyska ktora montujesz do poduchy w kielichu jest krótsza, żeby mogla pracować gora dół w pełnym zakresie przy obniżonym zawieszeniu


No zgadza się, tylko chodzi o to, że nie ma różnicy w wysokości na postoju czy stoi na amorach od R czy od MG. Sprężyny go obniżają jedynie.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 15:09   

Jesli masz amory od r i sprężyny od ZT to przy wjeździe w dziurę amor szybko dobije, jesli masz odwrotnie krótki amortyzator od zt i sprężynę z r75 to amortyzator jest mocno rozciągnięty to przy poprzecznym uskoku drogi kolo może tracic przyczepność.
_________________
75 Red Edition
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 18:54   

longer86, Podnosisz czasem auto na lewarku? pomyśl jaka dziura by musiała być żeby amor rozciągnął się na max. obojętnie na jakiej spręzynie akurat teraz rozbierałem zawias tyłu i nie ma możliwości rozciągnąć amora na max bo wychył wahacza nie pozwoli, dokładnie tak samo jest z przodu. Musi tak być bo mogło by się zdarzyć ze amor by się otwarł dołem czy górą, bo auto jest zbyt ciężkie żeby taki mały cylinderek je utrzymał. Amor tylko powoduje stały kontakt opony z jezdnią resztę robią sprężyny. różnice w wysokości w zawiasie obniżającym biorą się z tego że talerz w mcphersonie jest niżej jak w zwykłym amorze (akurat ZT i R mają jednakowo) a trzpień jest krótszy bo sprężyny z ZT są twardsze i sztywniejsze i nie pozwolą żeby amor się tak mocno rozciągnął. Amor z ZT i sprężyna z R powodują ze auto jest bardziej miękkie w zakrętach czy po dziurach ale też bardziej czuć te dziury bo amor jest twardszy i trudniej go zdusić i tak musi być żeby trochę krótszy trzpień pracował jak powinien. dokształciłem sie ostatnio w tym temacie bo podjąłem wyzwanie naprawy sprężyn i tulei.

[ Dodano: Sro Kwi 13, 2016 18:54 ]
amory od R i sprężyna z ZT amor pracuje szybciej bo sprężyna mocniejsza szybciej go rozciąga. Odwrotnie amor sztywniejszy bardziej usztywnia auto a sprężyna jest miękka i nie rozciąga go tak szybko jak ZTekowa
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lampio 



Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 1



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 08:14   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
Ostatnio zmieniony przez longer86 Czw Kwi 21, 2016 08:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 00:18   

dawno nic nie było więc trzeba odświeżyć

niestety przez rok pogubiłem zdjęć, ale po kolei
Na początku roku kupiłem nowe opony 18, wymieniłem 8 i gdzieś w okolicy wakacji wymieniłem chłodnice, ponieważ Adam pokazał jak to temperatura spadał wieć myśłe zdrowo, to ja też zmienię. Dodatkowo wymieniłem płytę sterującą w skrzyni, całkowicie nowy olej









przy wymianie chłodnicy pomyślałem, że temat wentylatorowa tak często się przewija ze zobaczę co u mnie słychać i jak już rozebrałem, to założyłem nowe szczotki



umyłem wkład filtra




Między czasie założyłem zaciski i tarcze od ZT 190, ale na zimę wrócić do standardowych i nowe tarcze

Założyłem też oryginalny czujnik parkowania, jest mega lepszy niż nie wiadomo co to było :D

A za jakieś 2 tygodnie samochód idzie do sprzedaży, muszę go wypolerować i zabezpieczyć lakier plus nowe świeczki i nowy wzmacniacz, ponieważ ten co był się upalił, bo zrobiło się zwarcie. O właśnie i jeszcze hak założyłem, bo po taniości kopiłem

Przez ostanie 31 tyś. km mam zapisane każde tankowanie, ktoś też ma taką fobię ?? :mrgreen:

Cena 16500. Dlaczego?? pokażcie mi taki egzemplarz w pl na sprzedaż, gdzie widać ze ktoś dbał bardziej o samochód niż o siebie :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 05:45   

szkoda go :( a co kupujesz? ;>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 08:29   

Jestem niepocieszony
_________________
75 Red Edition
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 08:34   

Najpierw sprzedaje Rovera, później Peugeota i kupuje jeden, jakiś młody. Raczej Francuza, żałuję brata Meganki, 2 letnią z przebiegiem powyżej 20 tys. sprzedała się za 50 tys.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 10:55   

:(
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 14:32   

rafalmis1, także mam paragon lub fakturę na każdy litr benzyny i gazu wlane w samochód. Od zakupu.

Mam nawet paragon na diody zamontowane w podsufitce, każda rzecz w samochodzie posiada potwierdzenie... poza skrobaczką do szyb. Tato mi dał. :D

Jak za taki egzemplarz cena wydaje mi się ok. :) Jedynie wybór nowego samochodu... W mojej rodzinie była masa francuskich wozideł - starych, średnich i nowych. Ja bym sobie takiej krzywdy nie wyrządził. Poza tym mnie osobiście się nie podobają. :P
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 14:42   

Jesli ktos kupi 75 za te pieniadze, to i tak ogarnia mnie strach jaka przyszłość czeka to auto
_________________
75 Red Edition
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 18, 2017 08:24   

Cytat:
W mojej rodzinie była masa francuskich wozideł - starych, średnich i nowych. Ja bym sobie takiej krzywdy nie wyrządził. Poza tym mnie osobiście się nie podobają.

u mnie w rodzinie był chyba każdy egzemplarz Renault, od 19 do Talizmana, poza Twingo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 18, 2017 22:05   

a ja bym go i za 25 k kupił bo wart poświęcenia i serca :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink