Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)
Autor Wiadomość
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Czw Lip 18, 2013 12:13   [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

No tak jak w temacie...Przeszukałem forum i niczego konkretnego się niestety nie dowiedziałem. Mam wsadzoną czerwoną listwę Valteka. Z tego co się doczytałem ta listwa obsługuje tylko do 40km/cyl.
40 km/cyl to nie 50km/cyl. tak jak w moim przypadku, więc coś jest nie halo. Auto poszarpuje, czasami wręcz rzuci tak jakby zgasł.
Jaką listwę mogę założyć do tego silnika żebym miał pewność, że jest ok i mogę śmiało szukać dalej przyczyny telepania ?
Doczytałem się, że jeden z forumowiczów montował w tym Roverku LPG i włożył listwę Matrixa. Ktoś może jest w temacie?
A i jeszcze jedno pytanie. Jeżeli reduktor w specyfikacji ma zakres do 200 koni to faktycznie bezproblemowo uciągnie to 200 koni czy będą jakieś kwiatki?
Bo mam właśnie KME do 200 koni i nie wiem czy go zostawiać czy rzucić prosto w śmietnik i kupić coś mocniejszego
Ah ciężko znaleźć informacje jak się ma taki samochodzik :)
Silnik 2.0 200 koni.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 18, 2013 12:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 18, 2013 14:25   

hana2000 - wtryski, do tego ze 2 parwoniki np kme i powinno chulać ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 19, 2013 07:19   

ggalach1 napisał/a:
Przeszukałem forum i niczego konkretnego się niestety nie dowiedziałem.


Tu masz troche o LPG wypowiedź Senn-a, co prawda dotyczy to wersji 2.0 bez turbo, ale zawsze cos.

http://forum.roverki.eu/v...=87729&start=60

Czy to nie ta sama 800 na zdjęciu które zamieścił ??
Już nie sprzedajesz czy kupiłeś ?? :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 19, 2013 08:42   

ggalach1 napisał/a:
Jeżeli reduktor w specyfikacji ma zakres do 200 koni to faktycznie bezproblemowo uciągnie to 200 koni czy będą jakieś kwiatki?


Zapas musi byc

ggalach1 napisał/a:
Bo mam właśnie KME do 200 koni i nie wiem czy go zostawiać czy rzucić prosto w śmietnik i kupić coś mocniejszego


Zakladaj drugi taki i bedzie na sto procent nie za malo ;)

ggalach1 napisał/a:
Mam wsadzoną czerwoną listwę Valteka. Z tego co się doczytałem ta listwa obsługuje tylko do 40km/cyl.
40 km/cyl to nie 50km/cyl. tak jak w moim przypadku, więc coś jest nie halo.


zielone hanki powinny wystarczyc

jaka masz instalacje?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:24   

Centralka i komp stag300, butla z tyłu 70 lub 75 l. Wielozawór Tomasetto. Parownik KME Silver do 200 kucy. Świece z przewodami muszę koniecznie wymienić ale z tymi przewodami widzę średnio z dostępem. Bo mi na obciążeniu potrafi poszarpywać i jak schodzi z obrotów :)

PS. Rover z tego linku, który wrzuciłeś AndrewS jest mój. Jeżdżę nim od listopada. Ludzie niżej piszą tam głupoty totalne. Auto było na serwisie LPG, nie mogliśmy dobrać przewodów WN więc nadal trochę poszarpuje. Został wymieniony wtedy czujnik temp gazu, kopułka, przeprowadzona regulacja. Auto wtedy nie mogło stać tydzień żeby dostać te przewody więc je odebrałem tak. Na serwis mam rachunek.
Ktoś niżej pisze też o klimatyzacji, że ludzie przyprowadzają do nabicia a tu nieszczelna, niesprawna et cetera. Ta klima chłodzi, sprężarka działa bo słychać i jest sprawna z tym że po prostu nie ma optymalnej ilości czynnika więc tylko nabicie wchodzi w grę. Roverka jeżeli nie sprzedam to zrobie go pod siebie do końca bo już pochłonął i tak sporę pieniądze
Ostatnio zmieniony przez ggalach1 Pon Lip 22, 2013 12:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:27   

Kable są bez problemu dostępne, ze świecami różnie bywa, mi padł jeden komplet ngk po jakiś 8k km :/ Znajomy spec od gazu poleca Denso, może przetestuję niedługo :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:33   

No właśnie na allegro widzę kable NGK ale od 86 do 91 rocznika..
A co powiecie na takie świece?
http://allegro.pl/swiece-...3405497342.html
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 22, 2013 16:27   

Kup se byle jakie najtańsze i też będą i nie kombinuj .

A z tym "do nabicia " to ja wiem jak to wygląda .
 
 
 
borys144 



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Mrągowo



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 19:17   [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)

Ja w swoim 827 miałem za małe dysze na listwie wtryskowej, rozwiercili mi je na troszkę wieksze i hula bez problemu. Mozna je takze wymienic na wieksze
 
 
ggalach1 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łuków



Wysłany: Wto Lip 23, 2013 10:37   

Ty wiesz swoje ja wiem swoje z tym "do nabicia" Niczego nie muszę Ci udowadniać. Jeżeli nikt się nie zgłosi to sam pojadę ją nabić/odgrzybić - koszt 140 zł
Sam i tak żadnym autem nie jeździłem z klimą więc i tutaj mi się to odwleka
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 08, 2013 14:23   

ggalach1, zrobieś to o czym pisalem w tamtym wątku? Zacytuję jeszcze raz "Okazało się, że wtrysk w R jest specyficzny. Chyba to półsekwencja jeśli dobrze pamiętam. Należało w mapie wyciąć wtrysk gazu poniżej 2ms. Operacja jest bardzo prosta jeśli ma się oprogramowanie. Po tej operacji jak ręką odjął. Być może to samo jest w przypadku Turbo."

Jeśli chcesz to mogę zamieścić print screena jak powinna wyglądać mapa.

Co do listwy to ja też zmienialem bo mi żólty Valtek padl. Zmienilem na TAURUS - polski odpowiednik Matrixa - dość szybka listwa. U mnie bardzo dobrze się spisuje już z 50kkm
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Założenie gazu?
Yog-Sothoth Rover serii 800 32 Pon Kwi 12, 2010 00:41
Tomek1212
Brak nowych postów [R820] Wymiana rozrządu
Yog-Sothoth Rover serii 800 9 Sro Cze 01, 2011 23:41
Tomek1212
Brak nowych postów R820] Co to może być
marpa Rover serii 800 5 Pon Lis 03, 2008 21:26
marpa
Brak nowych postów [R820] Antena
Perez Rover serii 800 6 Sob Lut 19, 2011 20:07
Tomek1212
Brak nowych postów [R820] Mam MAP czy MAF sensor??
roiven Rover serii 800 5 Pon Sty 24, 2011 17:21
Konix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink