Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Sprężyny obniżające
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Sprężyny obniżające
Autor Wiadomość
michael_220 



Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 8



Wysłany: Nie Cze 12, 2016 19:04   

witam odkopuję temacik powiedzcie czy do 2.0 sd 5d są takie same sprężyny jak w 1.4 si ? oraz jakies opinie na temat tych sprężyn z allegrotuningu firmy jamex, czy ktoś je ma jak wyglądają, jak się sprawują i czy na ori amorki nie będzie problemu ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 12, 2016 19:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 12, 2016 22:14   

Było już tyle razy ale ech...
W tej budzie (r200/25/zr/streetwise)

1.) Ilość drzwi niema znaczenia
2.) Rocznik niema znaczenia (r200 w okrągłej nie kanciak
3.) Liftingi nie mają znaczenia
4.) Podział wdg. Producentów jest na 1.4 i wszystko pozostałe czyli (1.6/1.8/2.0d)
5.) Co do jamexów omawianych już z milion razy wszystko zależy od sztuki którą dostaniesz podział jak wyżej jak wsadzisz do 2.0d od 1.4 to siądzie bardziej niż przewidział producent ale z tym różnie bywa bo jednym siadają 2cm innym 6cm a już nawet widziałem jak tył siadł 8 a przód 2 i były reklamowane.
prowadzenie na nich jest po japońsku ( jako tako) lepsze niż padnięte a gorsze niż np sprawne ori mg lub silverstone i wszelkiej maści wyroby dobrych producentów
na nich auto ma "wyglądać" bardziej niż jeździć
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
KotwicaWeWodzie 




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 44

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 03, 2018 15:45   

Odkopię temat żeby nowego nie zakładać.
Wiem że Roverki 200 to już staruszki i coraz mniej tego na drogach ale mam takiego jednego (R200 r97 216 Si RF, benzyna 1.6 112koni), głównie na dojazdy do pracy, cośtam ruda go chwyta ale ogólnie jeździ spoko, motor zdrowy itd. Niedawno dorwałem praktycznie za darmo felgi od ZR'a 17stki, założyłem, wszystko spoko, fajnie się jeździ. Problem w tym że roverek stoi absurdalnie wysoko. Wcześniej na zwykłych stalówkach też był wysoko ale przez duży "balon" wcześniejszych opon nie było tego aż tak widać. Teraz jest tak że przy oponach 205/40 R17 przód jest tak wysoko że mogę tam włożyć buta :) między oponą a krawędzią nadkola jest szpara na 10cm. Szpara z tyłu jest mniejsza ale też duża (7cm). Wygląda jakby stał na szczudłach i chciałbym to zmienić. Czytałem wiele tematów o sprężynach obniżających i generalnie wszyscy piszą że do -40mm można zakładać na seryjne amorki. W sumie jeśli się zdecyduje to springi mam już upatrzone, MTS -40mm. Beemiarze nawet sobie chwalą te mts-y. Już miałem kupować ale na anglojęzycznym forum mg rover ktoś napisał że zakładając sprężyny -40mm na oryginalne amorki sprężyny mogą wypaść z gniazda przy podniesieniu samochodu z ziemi. To mnie na chwile zatrzymało. Czy to prawda ? Czy ktoś na forum może potwierdzić lub obalić tę informację. Pomijam już całkowicie kwestie szybszego zużycia ori amorków od niższych sprężyn, ja to wszystko wiem, chce jednak zaryzykować bo R stoi tragicznie wysoko a nie jeżdżę nim dużo i raczej ostrożnie, poza tym podejrzewam że niedługo i tak będę kupował coś innego więc na stare ostatnie lata chciałem żeby R jakoś wyglądał. Chcę tylko wiedzieć czy mogę spokojnie założyć sprężyny -40mm na oryginalne amorki i normalnie jeździć? bez tego wpadania o którym przeczytałem ? Czy ktoś jeździł w takiej konfiguracji Roverem 200? Amorki przód to sachs 311 961. W stanie całkiem spoko po przeglądzie 2 miesiące temu. Tylnych nie mogłem rozszyfrować ale to chyba i tak bez znaczenia. Z góry dzięki za odpowiedź.
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Paź 03, 2018 18:14   

U mnie jamexy, również -40mm, nie miały prawa wypadać przy podnoszeniu, więc tu raczej będzie podobnie :razz:
Wypadanie sprężyny z gniazda przy podnoszeniu auta zaczęło się dopiero jak uciąłem jeden zwój, ale na jazdę to w ogóle nie wpływa - musiałbym wyskoczyć w powietrze żeby miało prawo stać się takie coś...
Po podniesieniu auta na podnośniku wystarczy kilka metrów przejechać i poskręcać kierownicą i sprężyna układa się w swoje miejsce :oops:
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
Palal 



Dołączył: 22 Maj 2016
Posty: 3



Wysłany: Pią Mar 29, 2019 17:47   

Witam, takie pytanko jakie i gdzie kupić sprężyny do obniżenia mojego MG ZT190 z góry dzięki ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200] Sprezyny obnizajace na zamowienie
rudealis Tuning mechaniczny 0 Sro Sty 22, 2014 19:04
rudealis
Brak nowych postów [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm
Czy te sprężyny wogóle się nadają??
kaaaziuu Tuning mechaniczny 53 Sro Lut 02, 2011 20:49
marcinmarcin
Brak nowych postów [MG ZR] Sprężyny obniżające APEX
camaro17 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 02, 2012 18:42
scorpion
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200] sprężyny
kula92 Tuning mechaniczny 1 Wto Lis 20, 2012 23:06
greg-si
Brak nowych postów Sprężyny jamex od r200 2.0d do mg zr
motylewskim94 Tuning mechaniczny 0 Czw Sie 11, 2016 20:06
motylewskim94



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink