Forum Klubu ROVERki.pl :: walony R25
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
walony R25
Autor Wiadomość
Bodziek85 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 159
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Pią Paź 18, 2013 20:12   walony R25

co powiecie po zdjęciach - ile i czy w ogóle sie go da naprawić by jeżdził bezpiecznie ?

http://tablica.pl/oferta/...html#0818323831

a w tym temacie wrzuciłem foty bagażnika od środka:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=90557
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 18, 2013 20:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 21:08   

Wszystko zależy od tego, czy jest to kwestia naciągnięcia podłogi bagażnika i wymiany kilku elementów nadwozia, czy może w tym przypadku ucierpiały również sanki. Po zdjęciach się tego nie oceni, ale nie wygląda groźnie.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
Bodziek85 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 159
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Pią Paź 18, 2013 21:29   

zastanawiam sie jeszcze za ile by sie opłacało go wziąć choćby dla silnika który wydaje mi się że jest ok, a w moim R by sie zdała wymiana, btw jak jest z przekladką na nowszy typ - kłopotliwe, czy sie wogóle nie da ?
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 22:21   

Przecież on nie jest rozbity, żeby rozważać sam silnik. W takim stanie przyjeżdza dużo samochodów z zachodu do odklepania. Ale, jeśli masz miejsce na trzymanie gratów, to biorąc silnik i wyprzedając resztę na części, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten silnik wyjdzie gratis.
Co do przekładki, niestety nie znam odpowiedzi, ale myślę że różni się jedynie paroma pierdołami jak zbiorniczek chłodziwa, poduszki silnika, etc. Nie wiem czy stacyjkę z 25 dopasujesz.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
Bodziek85 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 159
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Sob Paź 19, 2013 08:08   

hmmm chodziło mi bardziej o kwestie komputera, osprzętu i wiązki elektrycznej

faktycznie po zdjęciach groźnie nie wygląda, ale wisi już trochę na tablicy i nie ma chętnych

w realu spodziewałem się mniejszego dramatu

na liczniku 140tys
na obudowie rozrządu 200tys
realnie jakieś 400tys
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Paź 19, 2013 10:56   

Bodziek85 napisał/a:
na liczniku 140tys
na obudowie rozrządu 200tys

cudownie odmłodzony :) takie cuda tylko w Polsce :) .
 
 
 
Bodziek85 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 159
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Wto Paź 22, 2013 16:27   

wiecie co ?

- dołączył do taboru :D

a teraz pytanie do znawców blacharki - bedzie wymiana pasa i podłogi bagażnika - czy te rowery serii 25 mają takie same wymiary podłóg zarówno w 3D jak i 5D ?

no i klapa tylna - czy jest to obojętne że kupie klape z 3D do 5D i na odwrót ?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 23, 2013 10:34   

To samo.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink