Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Sportowy kolektor wydechowy do T16 - jest taki ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Czw Lis 07, 2013 08:51
[R620Ti] Sportowy kolektor wydechowy do T16 - jest taki ?
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

  Wysłany: Czw Lis 07, 2013 02:26   [R620Ti] Sportowy kolektor wydechowy do T16 - jest taki ?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Siemanko.
Bo mój Ti od początku był kupowany z zamysłem na tuning optyczny jak i techniczny mam pytanie czy jest coś takiego jak sportowy kolektor wydechowy do T16 ?

Chce wytargać końcowo po najróżniejszych modach z ~280kM i pytanie czy ori kolektor wydechowy da rade ? I czy opłaca się go zmieniać czy ma jednak na tyle dużą średnice wew. rur, że można zostawić ori ?

Jeśli polecacie wymianę to czy są jakieś gotowe czy muszę robić to sam ?
(to akurat nie problem bo b.dobry kumpel takie coś ogarnia (może kojarzycie CRX EE8 Mirasa))

Szukałem jakiś tuningowych do t16 ale nic nie znalazłem i dlatego pytam.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 07, 2013 02:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 09:17   

Nie ma, trzeba było by dorabiać po prostu, moim zdaniem by się to opłacało jak by była duża turbina i zakuty silnik :) bo na serii to nie.

[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 09:17 ]
a jednak jest ale jaka cena :)

http://www.gb-ent.com/car...r-manifold.html
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 10:37   

Ja byłbym za tym żeby uderzyć do kogoś kto robi takie kolektory i zlecił mu zrobienie kilku sztuk zależnie od tego ile osób byłoby zainteresowanych.
Koszt na pewno byłby mniejszy niż przy robocie jednego.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:39   

Hahaha.. Powaliło ich z tą ceną ..


Mam kumpla który się czymś takim zajmuje to na 1000% bym się zamknął w połowie tej ceny ..


Greg-Si - spytać się kumpla po ile coś takiego zrobi ??
U siebie w aucie też robił i wszystko bangla i ogarnia temat.. Tutaj masz jego CRX to może coś skojarzysz :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:43   

To zapytaj u siebie ile by wyszło za trzy kolektory takie same, ja zapytam u siebie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:47   

~ 1300zł bo troche babraniny jest..

Mojego Rovera mógłbym zostawić u niego na spasowanie jakby co :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Nie Lis 10, 2013 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:48   

za dobra cene to ja tez poprosze :D
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:58   

Kolektory które robił na zamówienie..




Flansze:

I kolektor jeszcze podczas robienia w CRX






Za 4200 + przesyłka jest ten z angli..
Tutaj macie za 1300 zł i naprawdę dobry bo w CRX jest 1.3 dmuchnięte (~450kM) i nie ma problemów..


Jak coś to mogę zebrać listę chętnych :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 15:01   

1200 przy ilu sztukach?
W R nie może być tak mocno odsunięty kolektor jak na fotach.
Jeśli bym się decydował to tylko i wyłącznie jak flansze byłby ustawione względem siebie tak jak jest w oem kolektorze tak aby nie przerabiać wydechu.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 15:15   

Nie bój się.. Wszystko byłoby tak zrobione aby pasowało P&P :)
Tutaj jest np. Honda a Hondy tak mają wydechy więc i tak jest odsunięty ;)

A przy ilu sztukach... Raczej tyle po prostu woła za sztukę nie zależnie od ilości ale to może do dogadania.

Chociaż wątpię aby coś się dało.. 1300 w porównaniu do 4200 + poczta to już jest prawie 3x taniej. I tak cena jest jak dla mnie więc zawszę może powiedzieć więcej ;-) .
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 18:24   

Fajne może w przyszłości się zgłoszę jak na razie muszę zamknąć temat swapa.
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 21:43   

No spoko.. To jak coś to wiecie do kogo się zgłosić i sie zrobi na raz więcej :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
customgarage 



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Lis 19, 2013 21:38   

witam. ja mogę ogarnąć kolektor już z bandażem za 1100 akurat mam rovera 620 ti i mogę zrobić p&p. robiłem już kolektory do bmw, vw, honda i innych.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 22:42   

Ja tam robie u kumpla.. Ale może ktoś sie skusi ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 09, 2013 00:08   

Moze troche odgrzebie temat, wiem ze w angli kupuja chinczyka barana od sr20det i tylko zmieniaja flansze od strony glowicy.
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 09, 2013 07:33   

Taki patent zrobił ten chłopak z okolic zakopca od czerwonego okraglaka po swapie na 2,0T ;) ten baran jest równoodległościowy? jak z jakością wykonania? no i cena?
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 09, 2013 10:16   

Z tego co wiem to w silnikach Turbo nie musi być równoodległościowy... Mogą być różnej długości - równe muszą być w wolnossacych :P ..


Ja tam jednak zostane przy made in home i porządnej średnicy i wykonaniu :) hihi
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 09, 2013 17:13   

tomii620si napisał/a:
Z tego co wiem to w silnikach Turbo nie musi być równoodległościowy... Mogą być różnej długości - równe muszą być w wolnossacych ..

no chyba nie do końca ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 09, 2013 22:14   

Musze pogadać z kumplem dokładniej.. W każdym razie ja u niego robi i jestem pewny, że nie będę żałował :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400]kolektor sportowy kolektro dolotowy
pablo773 Tuning mechaniczny 1 Sob Sty 14, 2012 11:54
tronsek
Brak nowych postów [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T
walet90 Tuning mechaniczny 17 Czw Sie 19, 2010 14:57
Markzo
Brak nowych postów Głowica i kolektor wydechowy??????????
Alpine Tuning mechaniczny 3 Nie Lis 18, 2007 23:48
Alpine
Brak nowych postów Kolektor wydechowy do 1.6 czy pasuje od MG 1.8?? [216 Si]
cyziek Tuning mechaniczny 3 Sro Lis 09, 2011 23:10
Kozik
Brak nowych postów [MGF] Kolektor wydechowy z ebaya , ocena jakości
nowy889 Tuning mechaniczny 4 Pią Mar 01, 2019 05:23
nowy889



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink