Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25] Dla wszystkich odnośnie POMP VP30
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Raptile
Czw Lis 14, 2013 14:11
[Rover 25] Dla wszystkich odnośnie POMP VP30
Autor Wiadomość
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Czw Lis 14, 2013 04:25   [Rover 25] Dla wszystkich odnośnie POMP VP30
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam moja walka rozpoczeła się trzy miesiące temu mam wkońcu sprawne AUTO i postanowiłem zrobić lekkie podsumowanie :
Auto zgasło - diagnoza i wymiana tranzystora pompy wtryskowej ( jeżeli ktoś chce symbol tranzystora nie ma problemu moge podać , sposób podłączenia tranzystora moge opisać bo czasem jest tak że napylane punkty lutownicze znikają i lut nie ma czego się trzymać)
Auto gaśnie po 100km - pompa całkowicie pada opis w innych postach
Zakup ponoć sprawnej pompy - szukanie przyczyn brak możliwości diagnozy przez OBD2 i tu sprostowanie rover 25 2000r nie łączy się z programami diagnostycznym bosch cdif jedynie orginalny toolbook
Wysyłka do regeneracji pompy
Zakładanie pompy po regeneracji - nie trzeba nic synchronizować poprostu mój mechanik pomylił komputery , nie odcinać impa itd (dodatkowa masa na kleme i na kompa pomaga)
Jeżeli ktoś ma jakieś pytania problemy pomoge bo naprawde miałem trzy miesiące udręki z tym autem .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 14, 2013 04:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lis 14, 2013 09:37   

Cezool, czyli co? ta pompa co kupiles byla padnieta, czy Twój mechanik raczej nie dzwignął tematu bo nie kumam :)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 14, 2013 11:46   

Tez nie rozumiem w czym problem tematów o tych pompach jest pełno oraz jak rozwiązać problem na forum :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 14, 2013 14:11   

zamykam, tematow od groma
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 220 SDi] potrzebny schemat ustawienia pomp wtryskowej
TUPTUS2012 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Sty 30, 2012 11:17
TUPTUS2012
Brak nowych postów [R200] odpowietrzenie układu hamulcowego.Zapowietrzona pomp?
Raptile Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Sob Maj 28, 2011 16:45
Krzysi3k
Brak nowych postów [R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
Remigiusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 34 Pon Sie 09, 2010 09:17
Remigiusz
Brak nowych postów [R 25 iDT]Problem po awarii sterownika pompy VP30
Jugol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Paź 28, 2009 23:37
Jugol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink