Forum Klubu ROVERki.pl :: [FREELANDER TD4] DUŻE SPALANIE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[FREELANDER TD4] DUŻE SPALANIE
Autor Wiadomość
brandy10 



Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 8



Wysłany: Pon Gru 02, 2013 20:33   [FREELANDER TD4] DUŻE SPALANIE
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

WITAM JAK W TEMACIE MAM DUŻE SPALANIE
Ostatnio zmieniony przez brandy10 Czw Kwi 10, 2014 19:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 02, 2013 20:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Gru 02, 2013 23:18   

Przede wszystkim kolego wiskoza - pewnie jest sklejona i to ostro.
Z jakiego miasta jesteś.
Ja z Łodzi.

Spalanie nawet jak na automat na takich kołach za wysokie, ew. przepływomierz nadaje się do kosza.
Moje GG 2105400
 
 
brandy10 



Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 8



Wysłany: Sro Gru 04, 2013 20:25   

Sprawdzę najpierw przepływomierz oby to było to a nie wiskoza
poszukam na allegro używki
Ostatnio zmieniony przez brandy10 Sob Lut 08, 2014 15:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 04, 2013 20:53   

brandy10 napisał/a:
Dzięki kolego jestem z Człuchowa
Sprawdzę najpierw przepływomierz oby to było to a nie wiskoza
poszukam na allegro używki


Nie wiem czy przepływka używana to dobry pomysł ale szukaj. Przepływka wyjdzie na kompie poza tym powinien być muł między obrotami 1800-2200 i to straszny. Odepnij przepływkę całkiem i zobaczysz (ja tak jeździłem kilka miesięcy). Spalanie między sprawną a uszkodzoną to max. 1litr. Jak dla mnie spalanie masz 2x za duże jak na automat.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Gru 04, 2013 21:10   

Dlatego też stawiam bardziej na wysterowanie turbo.
U mnie jak padł w TD4 manual to spalał mi 16L/100km
 
 
robo 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 213
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Gru 15, 2013 17:58   

Syntax, to było wtedy jak nie chciał jechać szybciej jak 150 km/h z powodu elektrozaworu ? Bo coś mi się zdaje, że mam podobnie :/
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Gru 15, 2013 19:51   

Dokładnie tak kolego dochodzi do 140-150km/h i jest odcinka i zadławienie.
Od 3 biegu jak depniesz w pedał gazu następuje zdławianie auta.
Jak coś mam takie zaworki nowe w dobrej cenie.
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



  Wysłany: Pon Gru 11, 2017 20:56   Ogromnie duże spalanie

Witam
Nigdzie nie mogę znaleźć przypadku dotyczącego mojego auta, 2.0 DIESEL 112KM
Pali 18/100 km przy lekkiej jeździe i z odpiętym tylnym napędem.
Wtryski były regenerowane, Auto sprawdzane na hamowni i pod komputerem.Nie ma żadnych błędów ani dodatkowych oporów toczenia.Auto odpala na dotyk, zbiera się idealnie,nie kopci. Wszystko wydaje się być w jak najlepszym porządku,nie ma żadnego wycieku a jednak pali dwa razy więcej niż powinien.Co jeszcze powinienem sprawdzić, bo już nie mam pomysłu....
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Gru 11, 2017 21:37   

Niewłaściwa przepływka - Były 3 typy
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



Wysłany: Pon Gru 11, 2017 22:10   

Przepływka ok, przynajmniej mój mechanik tak powiedział.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Gru 12, 2017 08:34   

gregorek napisał/a:
Przepływka ok, przynajmniej mój mechanik tak powiedział
Se może gadać może jest Ok ale nie do twojego auta
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



Wysłany: Wto Gru 12, 2017 20:32   

A jaka powinna być do 2,0 112km ,2003r silnik BMW wersja po lifciẹ? jakiś nr symbol lub oznaczenie? bo fajnie mi się jeżdzi tym autem ale zdecydowanie za drogo

[ Dodano: Wto Gru 12, 2017 20:32 ]
prosze o podpowiedż odnosnie tej przepływki , ewentualnie inne pomysły na dolegliwości mojego landka
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Gru 12, 2017 22:16   

W celu udzielenia odpowiedzi potrzebna jest wizyta autem w serwisie i podpiecie sterownika silnika pod komputer.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 13, 2017 02:17   

Nie wierze ze to może palić 18l przez złą przywykłe i nie kopci ;) Ja bym obstawił raczej wyciek :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



Wysłany: Sro Gru 13, 2017 11:03   

coś jest nie tak, tylko co? auto nawet zimne po odpaleniu nie puszcza chmurki dymu, jak byłem na hamowni wszystkie parametry wyszły idealnie od oporów toczenia do trzymania temp.itd. Gość powiedział ze motor idealny i parametry jak w nówce sztuce, i jeżdzi sie też fajnie ale przy spalaniu 18l robi sie mniej fajnie. Dodam że nie jeżdże w terenie. pod kątem wycieku auto sprawdzałem kilka krotnie od wiazdu na kanał i przeglądanie kawałek po kawałku po parkowanie na nowej posadzce bo takową właśnie mam. A czy jest możliwe że jakieś przewody są pozamieniane? i auto jest np zasilane powrotem? prosze o wszystkie pomysły jakie wam przychodzą do głowy. Pozdrawiam
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Gru 13, 2017 21:43   

odepnij kostke przepływki i pojeździj zobacz czy się coś zmieni
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



Wysłany: Czw Gru 21, 2017 20:41   

Ok. spróbuje i dam znać. pozdrawiam

[ Dodano: Czw Gru 21, 2017 20:41 ]
Witam. po odpięciu przepływki spalanie 15l/100km,trochę lepiej ale szału nima
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Gru 22, 2017 08:15   

To znaczy że oprócz przepływomierza masz jeszcze coś uwalone. Swoja drogą ciekawe jak ci sprawdzał to auto na hamowni że mu idealne wyszło jak przepływomierz trup. A i komp do sprawdzenia przydałby sie porządny bo ten co ci podłączali to też słabo że przepływomierza nie wykrył
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gregorek 



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 12



Wysłany: Pią Gru 22, 2017 18:37   

Witam. Zapomniałem dodać że po odpięciu przepływki auto zaczeło dymić jak stary kamaz. Na 17-ego jestem umówiony z gościem z ok. Kazimierza Dln. który lubuje sie w land roverach i naprawia też, kompa podobno też ma z prawdziwego zdarzenia taki jak w servisie. Zobacze co on stwierdzi bo jak narazie to wydałem ponad dwójke i poprawy nie ma. pozdrawiam i zycze wesołych świąt
 
 
Winu 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 174



Wysłany: Sob Gru 23, 2017 10:44   

Wydasz jeszcze 2x tyle jak będziesz szukał na oślep i z ludźmi którzy nie wiedzą o co chodzi. W BMW problem był ten sam z przepływkami, tylko tam firma zmieniła i przepływki i oprogramowanie w kompie (czego LR nie zrobił)

Td4 w LR Akceptuje tylko część przepływomierzy Boscha, inną olewa, albo działa nieprawidłowo. Sprawdzałem na swoim ze 3 czy 4 różne modele - Bosch, Magnet Marelli , jakiegoś chińczyka i używkę. Poprawnie jeździł z dwoma. MM i GEN.

Ale jeździł krótko, bo po roku problem z nimi powraca. Przeszedłem na przepływkę z pierburga z mercedesa + moduł sterujący do niej i problem nie wrócił do tej pory. Auto jest dynamiczne, nie dymi i spalanie ma w normie.



Z lewej pierburg (434 22 020), z prawej bosch. Różnią się na pierwszy rzut oka, z czego ten pierwszy nie sypie się tak jak ten drugi, bo ma inną budowę.

Do tego jest moduł (Synergy 2) który mieszka w puszce komputera - podpinany wtyczkami fabrycznymi więc nic nie tniesz i nie niszczysz.

Działa, jeździ ponad rok (wręcz zapiernicza, bo z resztą modów ma ponad 150 koni :twisted: ) . Problem poszedł w niepamięć.

Niemniej jak Sknerko napisał... oprócz przepływki jeszcze trzeba sprawdzić cały system wtryskowy, recyrkulacji spalin i doładowania. Oraz adekwatne do tego czujniki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Niesamowicie duże spalanie w mieście
jaka może być tego przyczyna?
arthurs Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 7 Sob Lis 29, 2008 14:56
arthurs
Brak nowych postów [Freelander] Szybkie nagrzewanie silnika i duze spalanie
2.5 V6
Bari Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pią Kwi 02, 2010 21:02
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink