Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa
Autor Wiadomość
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 03, 2014 14:29   

Bardzo Ciekawe.Gdzie są fotki do tego?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 03, 2014 14:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Sty 03, 2014 14:31   

Nie mam pojecia gdzie ;) a tu cały artykuł http://www.sciaga.pl/teks...ik_wysokoprezny
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 03, 2014 15:01   

Do artykułów na takich portalach jak sciaga powinny byc bibliografie
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 04, 2014 19:19   

Ciekawe bo według tego artykułu przy niskich temperaturach powinniśmy odpalać przy wciśniętym pedale gazu.
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sob Sty 04, 2014 20:09   

Sprawdz jednego ranka bez gazu a drugiego ranka z wcisniętym do spodu pedałem ;) Zobaczysz rożnice :) Ktoś tam wcześniej pisał, ze informacje w artykule sa przestarzałe i nieaktualne hmmmm zasada dzialania diesla nie zmieniła sie od lat, diesle w naszych samochodach to konstrukcje dość stare co nie znaczy że złe, wrecz przeciwnie, to solidne jednostki i dodatkowo bardzo "czyste" Nie jeden wspolczesny silnik diesla moze pozazdrościc poziomu zanieczyszczenia spalin, naszym dieslom ;) .... a co do wcisniecia gazu przed rozruchem to chyba nawet producen zaleca to robić w niskich temperaturach .
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 11:41   

wooy11 napisał/a:
Sprawdz jednego ranka bez gazu a drugiego ranka z wcisniętym do spodu pedałem ;) Zobaczysz rożnice :) .

Masz na myśli że lepiej odpali i mam rozumieć że pedał nie wciskamy do końca?Zobaczę i się podziele różnicą w odpalaniu.Pozdrawiam
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 11:50   

Ze lepiej to jestem pewien ;) bo widze roznice u siebie , choc po opanowaniu kata wtrysku auto ogolnie lepiej teraz odpala ale z wcisnietym DO PODŁOGI pedałem - jeszcze lepiej odpala....oczywiscie jak tylko zaskoczy to pedał zwalniam tak ze nawet nie ma jakiegoś szarpnięcia z powodu gazu na max.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 17:28   

wooy11 napisał/a:
z wcisnietym DO PODŁOGI pedałem -

a ja nie daje do podlogi tylko jak zaczynam krecic to tak lekko wcisne jakbym chcial z 5 km/h na trasie dodac
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 19:48   

No panowie pali lepiej z wcisnietym pedalem do polowy.Pozdrawiam
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 19:52   

To nie jest nowość, że lepiej tak odpala, tyle razy było pisane o tym, nawet w instrukcji jest :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] po wymianie filtra paliwa zgasł i nie odpala.
therion Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Lut 17, 2021 21:34
therion
Brak nowych postów [R45] problem po wymianie pompy paliwa...
Buri Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sie 29, 2014 12:59
kezmanq
Brak nowych postów [R45] Problem po wymianie pompy paliwa
bartmons Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lis 15, 2013 19:33
romek71
Brak nowych postów [R416] lokalizacja filtra paliwa
pioterpit Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lis 30, 2010 13:09
Micros
Brak nowych postów [R416] Wymiana filtra paliwa
didymus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Wrz 02, 2008 22:29
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink