Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane
Autor Wiadomość
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 15, 2014 22:39   rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane

chce obniżyć swoje autko, żeby tez lepiej się prowadziło i wyglądało.
Zastanawiam się nad zakupem sprężyn lub zawieszenia gwintowanego.
Wiadomo, że sprężyny są tańsze, ale to nie jest oto samo co gwint.
Natomiast z tego co rozmawiałem z różnymi ludźmi gwint mało wytrzymuje.
Brak osłon przeciwkurzowych. Auto bym eksploatował cały rok na gwincie i bardzo rzadko na torze.
Jeżeli chodzi o spręzyny są różni producenci i ceny wahają się od 350-1000zł
producenci:
-jamex
-vogtland
-mts
- apex
- sparco
- h&r
i chyba coś jeszcze
Co byście polecali ?
co lepiej wybrać?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 15, 2014 22:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 14:28   

Jak masz dobry gwint to potrzyma ja mam KW i o tyle dobrze ze wklady mozna regenerowac ja juz to uczynilem niestety cena trochu boli

[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 14:28 ]
Tylko ostrzegam gwint mega twardy, chyba ze zakupisz KW v2 z regulacja ale wtedy za duzo nie posadzisz bo musi miec ugiecie na miekkim
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
PitBull89 




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 70



Wysłany: Czw Sty 16, 2014 16:56   

Dolacze sie do tematu a jakie springi sa w miare nie za twarde (beton jam gwint) na ktorych jest w miare komfortowo ? Myslalem o -40mm z MTS Co sadzicie ?
_________________
Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 17:01   

PitBull89 napisał/a:
Dolacze sie do tematu a jakie springi sa w miare nie za twarde (beton jam gwint) na ktorych jest w miare komfortowo ? Myslalem o -40mm z MTS Co sadzicie ?

Niema, że chce to i to. Albo komfort albo gleba fajne prowadzenie. Musisz wybrać.
Harry, a może lepiej poszukać używanego zawiasu od ZR ?? Tam masz już krótsze sprężyny no i inny skok amora co daje jednak sporo.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
PitBull89 




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 70



Wysłany: Czw Sty 16, 2014 17:30   

A moze by tak na amor z mg zr zalozyc springi np MTS :D powiem ci ze wczesniej mialem auto na gwincie to fes beton zalozylem h&r i bylo juz lepiej
_________________
Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 19:41   

jrdarus1 napisał/a:
Tylko ostrzegam gwint mega twardy, chyba ze zakupisz KW v2 z regulacja ale wtedy za duzo nie posadzisz bo musi miec ugiecie na miekkim

Brednia.
Dobry gwint masz zazwyczaj z dobieranymi sprężynami które mogą być niewiele twardsze od serii a może być totalny beton. Zależy co się dobierze.
Gwint nie jest synonimem twardego zawieszenia.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:39   

Chlopie jak masz osadzony samochod nisko to amor nie bedzie pracowal (wciskal) sie na tyle co seria musi byc twardy zeby nie walic po odbojach... ja mam mocno skrecony gwint przez co skok jest minimalny dlatego beton, jak podkrece wyzej to bardziej pracuje poniewaz ma wieksza swobode, posiadasz gwint? bo pisanie to co sie gdzies przeczytalo mija sie z zeczywistoscia.

Gleba bedzie twarda i tyle, jak gwint bedzie rozkrecony no to nie bedzie az taki beton ale chyba nie po to zaklada sie gwint zeby obnizyc 10mm od serii...
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Ostatnio zmieniony przez jrdarus1 Czw Sty 16, 2014 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:44   

a ja ma sprezyny -40 w mg i tez twardo ale chyba to na tym polega im nizej to twardo :D znajomy znajomego miał w fiacie coupe tak skrecone ze jak wpadł w dziure to szybe wybiło :D
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:50   

leszczu napisał/a:
Niema, że chce to i to. Albo komfort albo gleba fajne prowadzenie. Musisz wybrać.
Harry, a może lepiej poszukać używanego zawiasu od ZR ?? Tam masz już krótsze sprężyny no i inny skok amora co daje jednak sporo.

tylko znajdź amor do mg i spręzyny jak wszystkie katalogi najczyściej podają, że
200,25izr maja to samo zawieszenie
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 21:02   

jrdarus1 napisał/a:
posiadasz gwint?

Tak.

To że amortyzator jest ściśnięty nie oznacza że będzie twardo. Jeśli masz skręcony zawias tak że dobija to sorry, na coś takiego nigdy się nie nastawiałem bo zawieszenie wtedy kompletnie nieprawidłowo pracuje.

Jak bardzo chcecie to przyjeżdżajcie na zlot letni, każdy kupuje 0,5l i wybierzemy kto ma najtwardszy zawias :) Ten co ma najtwardszy zgarnia pulę :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 22:01   

greg-si napisał/a:

Jak bardzo chcecie to przyjeżdżajcie na zlot letni, każdy kupuje 0,5l i wybierzemy kto ma najtwardszy zawias :) Ten co ma najtwardszy zgarnia pulę :)
Postaram sie byc :-) zapelni sie barek
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 17, 2014 17:27   

Harry napisał/a:
tylko znajdź amor do mg i spręzyny jak wszystkie katalogi najczyściej podają, że
200,25izr maja to samo zawieszenie

Pisałem o używce. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sty 17, 2014 18:08   

greg-si, bawarą moge sie podpiac ? xD
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 17, 2014 18:58   

Ciufa napisał/a:
greg-si, bawarą moge sie podpiac ? xD

Przecież to nie samochód :D
Ale podjechać, podjedź. Wypijemy :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 17, 2014 21:19   

leszczu napisał/a:
Harry napisał/a:
tylko znajdź amor do mg i spręzyny jak wszystkie katalogi najczyściej podają, że
200,25izr maja to samo zawieszenie

Pisałem o używce. :wink:

no chyba,ze tak
bo z nówkami to problem jest....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZS] zawieszenie gwintowane
smr13 Tuning mechaniczny 1 Sro Maj 20, 2015 21:50
maniu48
Brak nowych postów [r620 sdi] Zawieszenie gwintowane
Puki66 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 22, 2013 16:53
Puki66
Brak nowych postów [R45] Gwintowane zawieszenie, jakie?
frydrys Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 01, 2016 19:11
Excalibue
Brak nowych postów [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
rudealis Tuning mechaniczny 12 Wto Mar 11, 2014 10:04
tuners



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink