Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R25 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R25 idt
Autor Wiadomość
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 00:34   Remigiusz - R25 idt

O to mój nowy nabytek Rover 25 czyli:


Silnik:
IDT, 2.0 litre turbocharged with intercooler diesel engine :wink:

Wyposażenie:

Fotele welur
Klima
Elektryczne lusterka + podgrzewanie
Halogeny

Modyfikacje:
Mapki mafless
Decat
Jasne podświetlenie zegarow
Short Shifter
Wygłoszone drzwi
Stożek Simota

Co z nim będę robił jeszcze nie wiem, miał iść na części ale po głębszych oględzinach autko w super stanie i go trochę szkoda :neutral:






_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 27, 2014 17:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 30, 2014 00:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 09:33   

Jakbyś miał z czymś problem to pisz śmiało mam takiego samego :hahaha:
A ta na serio to auto do lekkiego ogarnięcia, widzę że wszyscy obierają patent na taśmę dookoła uchwytów drzwi ;)
Wymyśl jakiś dobry patent na ominięcie rurami chłodnicy klimy do FEMIC-a chętnie podpatrzę :ok:
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 09:57   

RAKU_44, Patent z taśma zrobił poprzedni właściciel ja mam inny pomysł jak to zrobić :wink:

Na razie 25 musi czekać do wiosny bo za zimno trochę cokolwiek robić :P

Nie wiem czy FMIC w ogolę w tym aucie będzie bo w sumie nie wiem co robić czy pakować do 25 tez VNT i robić na rajdowke czy doprowadzić do ładu i seryjne zostawić :wink:

W R 45 cały zestaw tuningu mechanicznego jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 10:10   

U mnie poprzedni właściciel też tak to rozwiązał ja postawiłem na silikon ;)
Ano zimno bo sam chciałem już zdzierać zderzak i pasować IC-ka od Saaba, ale niestety palce mi do niego przymarzają i na razie odpuściłem. Co do VNT jak na razie dla mnie czarna magia, ale jak uda się spotkać na jakimś zlocie i obczaję jak to u Ciebie wygląda będę myślał jak to ugryźć :twisted:
Choć na tę chwilę maniu48 drze twarz żeby najpierw wtryski SDi wpakować ;)
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 11:11   

RAKU_44, Wtryski do podstawa :P Bez tego nie ma mocy :mrgreen: Potem VNT i FMIC. Choć najprostsze żeby zamontować FMIC bez ciecia pasa jest wymiany chłodnicy naszej razem z IC od Skoda Felicja 1.6 Diesel, w tedy od góry ładnie można poprowadzić rurowanie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 11:34   

Coś maniu wspominał o zmianie chłodnicy, ale diesel w tych skodach to chyba 1,9 ;)
Najpierw chyba jednak pomyślę nad tym FMIC-iem.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 15:06   

fajny, ale widać po zdjęciach że przód trochę świeższy :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2766
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 21:54   

a co z 45 ?
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:07   

Harry, Nic z 45 jest nadal number one :P 25 jest tak okazyjne zakupiona bo się akurat trafiła. Ale jednak dziś jazda w 45 była bardziej wypasna, całkiem inny komfort jazdy, nagle tak wszystko leciutko działa :P

[ Dodano: Pią Kwi 11, 2014 20:07 ]
R 25 po mału się składa, na razie szukam zamku master od strony kierowcy ponieważ nie da się go naprawić po padły microswitch'e w nim w środku :neutral:

Na chodzi mnie coraz bardziej zapodać wtryski SDI i zamienić sobie Turbo na takie cudo :P

Z Iveco Daily 2.8 GT1752 na Wastegate



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink