Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 turbo coupe] przeskoczył pasek rozrządu? zatarty wałek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220 turbo coupe] przeskoczył pasek rozrządu? zatarty wałek
Autor Wiadomość
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 09:54   

Witam po dłuższej przerwie.
auto w sobote nareszcie wyjechało z garażu. silnik złożony wcześniej ale musiałem jeszcze wkleić szybe czołową i wyspawać wydech bo miał już kilka dziur oprócz tego jeszcze kilka drobiazgów ogarnąłem ale jest ok.
Znowu banan mi z twarzy nie schodzi, juz zapomniałem jak to auto jeżdzi :D :D:D

Tylko jest mały problem. przy ostrym przyśpieszaniu przerywa, mam wrażenie jakby brakowało paliwa... przy łagodnym jest ok, pali bez problemu, tylko przy butowaniu szarpie i przerywa...
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 31, 2014 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 11:15   

filtr paliwa? pomopa? wtryski do wyszyszczenia a jak nie to elektryka...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 19:31   

świece, kable, kopułka, palec
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 22:30   

paliwo dobrej jakości?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 23:35   

Może overboosta łapie ? Podpiołeś wężyk od westgate'a ?
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 22:07   

dobryziom napisał/a:
filtr paliwa? pomopa? wtryski do wyszyszczenia a jak nie to elektryka...


filtra obecnie nie mam, pompa jest z 1,6, wtryski są takie jak były.

maniu48 napisał/a:
świece, kable, kopułka, palec


kopułka i palec te same, chyba jedynie świece założyłem z głowicy którą kupiłem.

Markzo napisał/a:
paliwo dobrej jakości?


paliwo z orlenu, zawsze tam leje..

Pyros napisał/a:
Może overboosta łapie ? Podpiołeś wężyk od westgate'a ?


wężyk podpięty, co to jest overboost ? zbyt duże doładowanie ?

wszystko oprócz świec jest jak było, auto przed naprawą w ogóle nie szarpało i jeździło normalnie, czasem zdażyło się że obroty spadły za nisko i silnik gasł, teraz obroty są ok tylko to szarpanie.

nie mam chwilowo czasu zeby przy nim pogrzebać, zmienie te świece na nowe i zobacze :)
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 10:10   

Ja mialem taki smieszny problem ze kabel na cewce byl luzny i przy bucie jakos go unosilo i silnik strzelal ogniem siarczystym, po wcisnieciu bylo git , moze warto sprawdzic, przy swapach sporo wychodzi bzdur
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 10:28   

mlody975 napisał/a:


filtra obecnie nie mam, pompa jest z 1,6, wtryski są takie jak były.



ja bym stawiał na pompę z 1,6 na pewno nie wyrobia wstawiaj od razu walbro :)

Edit: Nie handlujemy w postach...
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Kwi 08, 2014 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 22:08   

wymiana świec nie pomogła...

jrdarus1 napisał/a:
Ja mialem taki smieszny problem ze kabel na cewce byl luzny i przy bucie jakos go unosilo i silnik strzelal ogniem siarczystym, po wcisnieciu bylo git , moze warto sprawdzic, przy swapach sporo wychodzi bzdur


sprawdzone, to nie to...

w sumie zdążyłem zrobić tylko te dwie rzeczy, od poniedziałku po pracy robiłem bratu forda probe, jutro skończe i może zaczne robić swojego w końcu..

dobryziom napisał/a:
ja bym stawiał na pompę z 1,6 na pewno nie wyrobia wstawiaj od razu walbro


tylko że po zrobieniu swapa silnik pracował ok na pompie 1,6. dopiero po zrobieniu głowicy coś sie porobiło...
Według katalogu pompa 1,6 ma 3 bary, a do 2,0 ti jest pompa 4 bary, wiec to nie jest aż taka duża różnica...
Co ciekawe, w/g katalogu pompa do 1,6 jest zewnętrzna, tzn nie znajduje sie w baku tylko gdzieś "wisi" na przewodzie paliwowym, mi sie wydawało że mam pompe w baku...

następną rzeczą jaką zrobie bedzie sprawdzenie przewodów podciśnieniowych i podmianka kabli WN od świec.
Czy wtyknięcie przewodu od podciśnienia w niewłaściwą dziure w kolektorze może mieć coś z tym wspólnego ? możliwe ze przy skadaniu mogłem pomylić przewody...
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 01:08   

Jesli węzyki są popekane to może, sama kolejnosc nic nie zmienia...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 19:06   

mlody975 napisał/a:
Według katalogu pompa 1,6 ma 3 bary, a do 2,0 ti jest pompa 4 bary, wiec to nie jest aż taka duża różnica...

Tylko co Ci z 3 barów jak wydajność będzie rzędu 1l/h?
Nie tylko ciśnienie się liczy ale przede wszystkim wydajność pompy. Do tego sama pompa nie wytworzy Ci ciśnienia bez regulatora ciśnienia. W turbo jest inny niż w N/A zatem może być tak że obecne, wyższe ciśnienie uszkodziło regulator.
Sprawdzić ciśnienie na listwie nie zaszkodzi.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 20:05   

greg-si napisał/a:
jak wydajność będzie rzędu 1l/h?
chyba chciałeś napisać 1l/min, bo wydajność pomp właśnie w takich jednostkach się podaje. Przy wydajności 1l/h silnik mógłby pracować jedynie na biegu jałowym.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 23:20   

greg-si napisał/a:
Tylko co Ci z 3 barów jak wydajność będzie rzędu 1l/h?


wiem że ważna jest też wydajność, lecz w tamtym katalogu nie było podanej wydajności, jedynie ciśnienie.

greg-si napisał/a:
Do tego sama pompa nie wytworzy Ci ciśnienia bez regulatora ciśnienia. W turbo jest inny niż w N/A zatem może być tak że obecne, wyższe ciśnienie uszkodziło regulator.


nie bardzo rozumiem.
że są inne regulatory to ok, ale wydawało mi sie że przynajmniej w ti regulator znajduje sie przy silniku w okolicy listwy wtryskowej, jeśli tak jest to mam regulator od ti.
obecnie raczej jest niższe ciśnienie (3 bary) z pompy 1,6 wiec nie wiem...

greg-si napisał/a:
Sprawdzić ciśnienie na listwie nie zaszkodzi.


jak to sprawdzić?


dzisiaj znalazłem jeden wężyk podciśnieniowy króry był nie podpięty.
to ten od kolektora do takiego trójnika z dwoma kabelkami, drugi przewód odchodzi do gruchy turbo, a trzeci do puszki filtra.
Wężyk podpięty jednak nie wiem czy działa normalnie bo nie moge odpalić auta...
po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną kontrolki aku i olej i po chwili olejowa kontrolka jekko się żarzy... nie wiem co to, może znowu immo, lub gdzieś masa jest za słaba i nie łączy, po niedzieli bede z tym dalej walczył...

Dzięki za dotychczasową pomoc jak zawsze moge na Was liczyć :D
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 13:26   

Sprawdz punkty masowe, ew glowny kabel zasilajacy
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R 200 Turbo Coupe] Kilka pytań odośnie silnika z Turbo
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Nie Gru 12, 2010 18:19
Pawkaz
Brak nowych postów [R-coupe 97r 1.6 16v k-serie] pasek wieloklinowy.
kerys Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Sro Cze 24, 2009 19:24
kerys
Brak nowych postów [220 coupe turbo] plyn do wspomagania
Gość Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
21 Pią Maj 18, 2007 22:24
Brt
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 12:48
Pyros



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink