Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420]Brak prądu w kabinie, działają tylko awaryjne. Pilne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420]Brak prądu w kabinie, działają tylko awaryjne. Pilne
Autor Wiadomość
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 20, 2014 11:02   [R420]Brak prądu w kabinie, działają tylko awaryjne. Pilne
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam.
Auto stoi u mechanika i nie możemy odpalić. Wymieniane było sprzęgło.
Wszystkie kable od masy i prądu posprawdzane i na silniku jest prąd, bezpieczniki też sprawdzone i ok, a w kabinie cisza. Nie da się zsynchronizować pilota, przekręcając kluczyk żadne kontrolki się nie zapalają i nawet radio się nie odpala. Jedyne co działa to awaryjne.

Ktoś może coś poradzić?
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 20, 2014 11:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Victor1989 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 75
Skąd: Łask/Łódź



Wysłany: Czw Lut 20, 2014 11:26   

a może to wyłącznik bezpieczeństwa ?

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=35665

:)
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 20, 2014 12:12   

no tylko że w tym temacie widzę, że on odcina paliwo, a u mnie cisza jak w średniowieczu, bez prądu :/

[ Dodano: Czw Lut 20, 2014 12:12 ]
w każdym razie grzybka wcisnąłem bo wyskoczył, ale i tak nic.

Jedynie prąd gdzie jest to w zegarku i na awaryjnych. Tak to nie ma nigdzie. Nawet w światełku w bagażniku.
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 20, 2014 16:16   

To co ty masz za mechanika co nie wie co dalej poczac. Idziesz z miernikiem pokolei od akumulatora, przez skrzynke w komorze do skrzynki pod kierownica i szukasz winoowajcy. I nawet wszystko by pasilo bo bezpiecznik od awaryjnych i podtrzymania zegarka jest w komorze silnika. czyli prad ginie pomiedzy dwoma skrzynkami z bezpiecznikami
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 20, 2014 17:25   

no dziwna sprawa i też tak myślę. Jak wjechałem do wymiany to prąd był, a teraz nie ma. Nie wiem czy wymieniając sprzęgło i wyciągając skrzynię coś się mogło przerwać, że prąd nie dochodzi. Z miernikiem to nawet sam mogę skoczyć, ale nie wiem jak to sprawdzać.
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 08:19   

otworz sobie rave`a schematy na czymkoliwek co nie dziala i tam masz schemat od akumulatora i zawsze pokazuje przez ktory bezpiecznik w komorze idzie i gdzie sa zlaczki. pewnie bedzie upierniczona cala wiazka gdzies na wylocie z bezpiecznikow
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 09:53   

A prąd na karoserii jest? Te auta mają proste instalacje, tak jak w japończykach. Nie ma prądu to na pewno coś w pobliżu akumulatora.
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 14:19   

Tak, prąd na karoserii był :P
Ok, jakiś kabel był przegnity, jest nowy i gra i hula teraz.
Dzięki za pomoc
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 16:37   

haxigi, a tak z ciekawosci i dla potomnych to gdzie ten przewod??
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 21, 2014 22:16   

nie robiłem to ja, bo przyszedł elektryk, ale powiedział, że przegnity był, a całkiem nówki kabelki wychodzą ze skrzynki z bezpiecznikami w silniku i wędrują gdzieś w dół.
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Di 97'] brak pradu na swiecac zarowych
Swiece
grisza144 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 62 Nie Lut 07, 2010 11:29
Gonia
Brak nowych postów [R45] Awaryjne nie działają
bociannielot Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Paź 11, 2014 16:05
bociannielot
Brak nowych postów [R400] Nie działają kierunkowskazy i awaryjne
120wojtek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Sie 25, 2015 18:15
Gość
Brak nowych postów [R420] Czy awaryjne wyłączenie immo wyłącza też alarm?
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Czw Maj 07, 2009 16:57
paput
Brak nowych postów [R400] Zupełny brak prądu
czaja18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Wrz 12, 2011 11:27
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink