Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 TDi] Pytanie do posiadaczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 TDi] Pytanie do posiadaczy
Autor Wiadomość
k9xxx 



Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 2



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 22:15   [R620 TDi] Pytanie do posiadaczy
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam,
Potrzebuję zaczerpnąć opinii posiadaczy wyżej wymienionego modelu Rover'a o opłacalność potencjalnych napraw lub ewentualną odsprzedaż samochodu. Egzemplarz pochodzi z roku 1998, przebieg około 250 tys. km. W aucie jest kompletnie rozregulowany mechanizm zmiany biegów, skok lewarka jest tak duży, że praktycznie uniemożliwia wkładanie 5 biegu, ale z tego co zdąrzyłem się zorientować problem nie leży w skrzyni biegów, a wspomnianym wybieraku. Ponadto, w tym miesiącu nie uzyskałem przeglądu technicznego w związku z cieknącym układem hamulcowym w tylnej osi oraz niesprawnym systemem ABS. Podobno silnik nieznacznie poci się tu i ówdzie. Zawieszenie i blacharka bez zarzutów. Chciałbym się dowiedzieć czy można przy niewielkim wkładzie finansowym (nie przekraczającym wartości auta) pojeździć jeszcze parę lat tym samochodem czy raczej przy tym przebiegu większość czasu będzie spędzał we warsztacie i lepszym rozwiązaniem byłaby odsprzedaż. Autem jeździ moja siostra z kilku-letnim dzieckiem, stąd też szczególną troskę kładę na bezpieczeństwo i nie wiem czy ten samochód będzię się jeszcze do tego celu nadawał stąd moje pytania do posiadaczy o rzetelną opinię.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 22, 2014 22:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 22:19   

Naprawa wybieraka to koszt do 100 PLN .... droższa będzie wymiana rurek hamulcowych, ale chyba też z tym tragedii nie ma cenowej. Silnik, jeśli tylko się poci, to nie ruszać, a poza poceniem ten silnik trzeba się postarać, zeby popsuć. Jeśli rzeczywiście blachy i zawieszenie są ok, to mozna niedużym kosztem to auto przywrócić do używalności.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Tandemsdi 



Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 47



Wysłany: Nie Lut 23, 2014 12:11   

Wkładasz 500zł i przechodzisz przegląd skoro do innych rzeczy niebyło zastrzeżeń, te auta aż tak się niepsują, jest wygodny, dynamiczny i w miare oszczzędny, mysle że warto zainwestować pare złotych zamiast zmieniać auta :)
 
 
k9xxx 



Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 2



Wysłany: Nie Lut 23, 2014 14:47   

Sęk w tym, że nie chce pozbywać się tego auta, odpowiada mi w nim właśnie wszystko o czym pisałeś i w tym przedziale cenowym nie ma lepszych alternatyw, chcę tylko ustrzedz się przed szczuciem w warsztatach "znawców", którzy widząc 15 letni samochód odrazu wysyłają go na złom jak miało to miejscie w przypadku wspomnianego przeglądu technicznego dlatego zwróciłem się z pytaniami tutaj i widzę, że nie ma co spisywać jeszcze auta na straty. Może ktoś z Was jest w stanie polecić sprawdzonego mechanika na terenie Warszawy, który będzie potrafił rzetelnie określić koszty naprawy i przywrócić auta do stanu używalności ?
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 23, 2014 15:17   

Na Twoim miejscu bez zastanowienia bym robił i R będzie jeszcze jeździł i jeździł.
Mogę podać Ci namiar na mojego mechanika, lokalizacja na Bemowie, może nie jest tani, ale fachowo robi :wink:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
johnypepelos 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 52
Skąd: POLKOWICE

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 19, 2014 22:58   

w sklepach motoryzacyjnych można kupić gotowe zakute rurki miedziane do układu hamulcowego na metry. Mi zgniła jedna w miejscu wspornika plastikowego wymieniłem od razu dwie i po kłopocie teraz chyba całe auto wcześniej zgnije niż te rurki:P kosztów nie pamiętam ale napewno nie przekroczyłem 100zł za dwie szt.

ps: jeśli masz dostęp do kanału spokojnie sam wymienisz te rurki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pytanie o RAVE
nie wiem co to jest :(
kurtki Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Wrz 06, 2008 08:35
kurtki
Brak nowych postów [R620 di 96r.] pytanie o felgi
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 32 Nie Lip 31, 2011 21:01
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Pytanie o rozrząd
Pilne
krychu Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Kwi 10, 2008 22:31
krychu
Brak nowych postów [R620] Pytanie o prześpieszenie.
ramzes Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Sty 14, 2011 07:17
Tomasz620
Brak nowych postów [R620] Pytanie co do impulsatora
qwer43 Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Gru 22, 2011 20:59
qwer43



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink