Forum Klubu ROVERki.pl :: (R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
(R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 16:00   

up
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 11, 2015 16:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 16:09   

135km przejechałem od naprawy a dzisiaj rano pod autem plama płynu. Cieknie od przodu po stronie rozrządu i przy wyjściu płynu na chłodnice.
Mi ręce opadły a mechanik bierze auto w poniedziałek do roboty.
:/
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 17:20   

chyba jednak leszczu miał racje :(
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 17:59   

dzelo23 napisał/a:
Cieknie od przodu po stronie rozrządu


Gdzie dokładniej?

dzelo23 napisał/a:
i przy wyjściu płynu na chłodnice.


na łączeniu głowicy i króćca w którym masz czujnik temp wkręcony rozumiem?
Jeśli dał tam uszczelkę która jest w zestawie to będzie ciekło, ona jest tak wujowa że szok. Najlepiej dać na uszczelniacz wysokotemperaturowy i po problemie.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 19:25   

Od dołu widać jak cieknie po obudowie rozrządu, z krućca nie cieknie tylko z uszczelki pod nim. Nie wiem co on tam zrobił bo dosłownie kapie spod uszczelki i po chwili jest plama pod autem.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 21:17   

Mógł ukręcić gwint w głowicy który mocuje króciec.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 21:27   

AdaskoC nie leje się z króćca ani spod niego tylko z uszczelki głowicy pod króćcem.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 21:31   

Aaa sorry, po całym dniu ciężko łapię. To co on narobił ;/
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 21:37   

Nie wiem, może sam nie robił tylko pracownik. Nie mam bladego pojęcia.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 12, 2015 12:14   

Typowy problem uszczelki nowego typu.
dzelo23, olej tych mechaników niech ci teraz zwracają kasę za uszczelki i robotę i rób sam. Przecież już razem robiliśmy twój stary silnik i do tej pory chodzi jak igła.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 12, 2015 19:04   

Nie wiem co on tam spiepszył, uszczelki wszystkie oprócz tej na kolektor wydechowy miał ode mnie, śruby kamax i magistrala olejowa nowa. Robocizna kosztowała 450 nawet jeżeli odda mi całość tej kwoty w co wątpię to teraz ja będę się z tym bujał. Mój czas, Sprawdzanie glowicy, wozic to teraz 50km do Białegostoku, jeżeli okaże się że gwinty pozrywane albo szpilki urwane to mam pozamiatane.
A tak to mam to wszystko w dupie. Oddałem auto z hgf'em, zapłaciłem i ma mi to zrobić w ramach gwarancji. Ma kolo pecha bo mu nie wyszło, jeżeli wszystko z silnikiem będzie ok i to on dał ciała to straci tylko na czasie bo uszczelkę dam mu znowu ja (tym razem erlinga stary typ). Jednak jak coś zepsuł i będzie wymieniał to będzie to jego koszt.
Mój błąd bo faktycznie mogłem to robić sam ale brak garażu trochę mnie tłumaczy :)
W obecnej sytuacji nie widzę innego sensownego wyjścia. Chyba ze macie jakiś inny pomysł na taką sytuację.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Mar 16, 2015 19:41   

UP
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 16, 2015 19:41   

Jak tam się sprawy mają ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 16, 2015 19:47   

Dzwonił mechanik i sprawa ma się tak:
3 szpilki zerwane
reszta wyciągnięta ok 5mm więcej niż moje stare
Śruby firmy kamax
Teraz pójdą śruby erlinga
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Pon Mar 16, 2015 20:13   

lepiej go zapytaj w jaki sposób on dokręca te śruby... ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 09:53   

kezmanq napisał/a:
lepiej go zapytaj w jaki sposób on dokręca te śruby... ;)

Chyba na oko. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 15:41   

Czyli to nie była wina nowego typu uszczelki ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 15:56   

Zgadza się w moim przypadku to nie wina uszczelki, tylko dlaczego śruby kamax okazały się takie line :/
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 16:31   

jak dla mnie to Twój mechanik nie zastosował dobrej metody dokręcania śrub. Nawet najgorsze śruby się nie wyciągną się tak dużo po 100 km :/
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 18:50   

Tak to jest jak się ktoś zabiera za coś o czym nie ma pojęcia. :) Może to jeden z tych mechaników co mają klucz dynamometryczny w ręce ? :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 21:17
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink