Forum Klubu ROVERki.pl :: tegoroczny zlot
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tegoroczny zlot
Autor Wiadomość
Krzysiek200 



Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 4

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 06, 2014 21:17   tegoroczny zlot

witajcie drodze Roverkowicze. Chciałbym sie spytaćo kilka rzeczy.:P
Czy aby wejść na zlot musiałbym sie na niego zapisać i wpłacić cóś?
Czy gdybym sie nie zapisał czy równiez mógłbym uczestniczyć w zlocie?
Czy za wstęp osob które sie nie zapisały musza coś jeszcze dopłacić na miejscu?
Czy jest to impreza zamknieta dla obób zapisanych na zlot tylko?

Wiem ze troche to głupie pytania ale pytam gdyz nie moge za dużo czytać forum gdyż mam ograniczony dostęp do neta. Jestem jak wy miłośnikiem tej marki.. Za odpowiedzi będę z góry dziękował> :wink: ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 06, 2014 21:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 06, 2014 23:01   

Zależy wiele od tego, co chciałbyś robić itd. Generalnie sympatycy wnoszą opłatę zlotową w kwocie 70 złotych, a reszta opłat zależy od tego czy nocujesz, jesz itd. Chcemy, aby każdy uczestnik się zapisywał.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 22:59   

a ja mam trochę inne pytania
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?
czy dla osob towarzyszących beda jakies atrakcje/konkursy itd. ? zeby sie nie nudziły?
 
 
 
Sabz 




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 23:18   

Ja osobie towarzyszącej obiecałem zabawę na torze. Jeżeli pozostałe atrakcje będą tak jak na poprzednim zlocie, to nie ma problemu z nudą ;)
Podział również mnie interesuje!
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 08:07   

Harry napisał/a:
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?


w tym roku będzie podobny podział na kalsę sportową i turystyczną. Dokładny podział z zasadami prób pojawi się w kanale info jak w roku ubiegłym.

Harry napisał/a:
czy dla osob towarzyszących beda jakies atrakcje/konkursy itd. ? zeby sie nie nudziły?


Co roku staramy się przygotować atrakcje dla osób towarzyszących. W Skaryszewie strzelaliśmy z ASG i łuku, w Wawrzkowiźnie były alkogogle, troleje oraz pokaz ratownictwa. W tym roku też już mamy pewne atrakcje zaplanowane, ale jeśli ktoś ma jakieś ciekawe pomysły na uatrakcyjnienie czasu to zapraszam do kontaktu na pw.
 
 
 
osarro 




Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 22:26   

Cytat:
siemion_ napisał/a:
Harry napisał/a:
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?


w tym roku będzie podobny podział na kalsę sportową i turystyczną. Dokładny podział z zasadami prób pojawi się w kanale info jak w roku ubiegłym.


Prosiłbym o podział bardziej z głową a nie według pojemności jak to bywa i jak to bywa na profesjonalnych rajdach.
W rajdach podział na pojemności ma sens i każdy kupując auto do rajdów wybiera z danej pojemności najsilniejszą jednostkę tutaj jesteśmy skazani na nasze autka.
Wiadomo że to tylko zabawa ale wiadomo też że duża część chciała by mieć jakieś szanse w tej zabawie a nie tylko bezsensownie upalać silnik,tarcze i zawieszenie nie mając szans.
Ale do rzeczy do czego pije:
-zamiast podziału na silniki podzielić auta na klasy według osiągów które są przecież ogólno dostępne.

Podział z 23 zlotu i moje uwagi obok :

klasa 1 (klasa turystyczna):

 Rover 100, pojemność silnika 1.1 --------powinno być również 1,4 bez wersji GTI 103 konnej gdyż tylko ona wyraźnie odstaje reszta na poziomie około 10,11 sek do setki więc podobnie do serii 200

 Rover 25/200, MG ZR, pojemność silnika 1.4, 1.6
 Rover 45/400 MG ZS, pojemność silnikia 1.6, 1.8
 Rover 75, MG ZT, pojemność silnika 1.8 (bez turbo) ---------tutaj spore różnice wynikają z samej skrzyni manualnej bądź automatycznej i nie ukrywajmy z gabarytów auta więc 1,8 z turbo i 2,0V6 proponowałbym dorzucić gdyż 2,0V6 ma takie same osiągi jak R200 1,6 a 1,8T w manualnej ciut lepsze ale biorąc pod uwagę ciasny tor i zakręty na pewno R200 będzie szybszy

 Rover 800, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
 Rover 600, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
 Wszystkie samochody z silnikiem diesla o mocy do 115KM---------największa bzdura gdyż R75 z 131 KM katalogowo ma aż 11 sek do setki więc odstaje dość mocno

 Rover 200 coupe Tomcat, pojemność silnika 1.6
 Land Rover (wszystkie modele)

Klasy sportowej nie będę omawiać gdyż analogicznie wynika z klasy turystycznej.
Być może są również jeszcze jakieś drobne niuanse ale wydaje mi się że te są najistotniejsze poza tym nie sprawdzałem każdego modelu według danych technicznych.
Na torze największą rolę ma właśnie przyspieszenie do 100-120 z uwagi że są to zazwyczaj małe tory,to nie tor w poznaniu gdzie jednostki turbodoładowane czy też większych pojemności mogły rozwinąć nieco skrzydła i powyżej setki mogły znacząco lepiej przyspieszać on innych.

To wszystko z uwag do tego tematu i mam nadzieję że może ktoś poprze pomysł ;)
_________________
R200 turn into R75....
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 09, 2014 07:34   

Jeśli coś miałoby być zmienione, to powinien zostać zmieniony podział serii 600 i 800. :)

Wiem, ze teraz to rzadkość, ale kiedyś "flagowe" były 623 (158KM - 8,6s) i 827 (177KM - 9,2) - oba miałem i z przyśpieszeniami powinny być w klasie sportowej. :)
A... No i jest jeszcze 825 (175KM - 8,3s).

Oczywiście zawieszenia tych aut nie są sportowe, ale moce i przyspieszenia odbiegają od średnie jednostek 1.4-1.8 i dieseli. :)

Ja moim "gokartem" ze 115KM, z których część pewnie już uciekła, i tak będę w sportowej, ale gokart to troszkę co innego. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 08:12   

Ooo to ktoś przyjedzie 800mk 1? Mk2 ma czasy powyżej 9sek więc niezbyt oszałamiające zwłaszcza na krążownik który zabawnie będzie wyglądał na torze gdzie z zakrętu w zakręt przechodzi a najdłuższa prosta ma koło 50m xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4527
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 10:31   

Kiedyś była w klubie Mk1 Vitesse (827), ona chyba miała nawet trochę twardsze zawieszenie od serii, ale już jej chyba nie ma. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
sknerko 




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 09:57   

To ja tez mam pytanie.
Jak to będzie na zlocie z terminami/godzinami? bo plan mam przyjechać w piątek a, że na tor nie mam ciśnienia to bym przyjechał na koniec wyścigów i chciałbym wiedzieć jak to jest zaplanowane godzinowo na zlocie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 17:24   

Planujemy że potrwa to do godziny 18.00. Wizyta na nie będzie składała się z samego ścigania po torze, pojawi się więcej atrakcji w których śmiało też możecie wziąć udział. W okolicy godziny 14.00 przewidziany jest obiad. Więc śmiało możecie pojawić się wcześniej.
Ostatnio zmieniony przez MaReK Pią Maj 16, 2014 03:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sknerko 




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 19:19   

O widzisz a ten obiad to na torze będzie? Jak tak to można by przyjechać do hotelu potem na obiad i jeszcze ten tor zobaczyć :smile: .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 19:22   

Obiad na torze, Twój plan może zostać zrealizowany z powodzeniem :)
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 23, 2014 21:30   

siemion_, te nowe atrakcje typu kręgle itp kiedy się będą odbywać?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 25, 2014 14:00   

Wprawdzie nie jestem siemion, ale odpowiem, że głównie w piątek po południu i wieczorem.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 25, 2014 14:01   

Słuchajcie, jeśli ktoś mieszka blisko, nie chce spać, nie ma żadnego problemu. Proszę się rejestrować i w uwagach ewentualnie wpisywać, które posiłki byście chcieli.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 28, 2014 21:01   

Coś słaba frekwencja na tegorocznym letnim zlocie. Wydaje mi się, że z reguły było około 50 zgłoszeń.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 28, 2014 22:06   

Tak się mają niestety deklaracje i dyskusje do rzeczywistości ;) .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 28, 2014 22:43   

A duzo planowanego jest upalania na torze, bo bym przytargal drugi komplet na zmiane, bo mi szkoda opon "codziennych"? Tylko jak na jedno kolko po torze, to szkoda zachodu. Jakby mozna bylo wiecej polatac, to chetnie zabiore ten drugi komplet :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 28, 2014 22:49   

maniaq, biorąc pod uwagę ilość zapisanych ludzi można się domyślać, że czasu na śmiganie będzie sporo ;) w Radomiu było dużo aut a i tak pośmigać "poza konkursem" można było ;) sam zresztą jeździłeś to wiesz :P
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink