Forum Klubu ROVERki.pl :: STRZEMO - TOMCAT Rover 220 Coupe Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
STRZEMO - TOMCAT Rover 220 Coupe Turbo
Autor Wiadomość
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 12, 2014 23:59   STRZEMO - TOMCAT Rover 220 Coupe Turbo

Rover 220 Coupe Turbo

Silnik: T16 2.0 Turbo
Moc: Za jakiś czas wpadnie hamownia.

Silnik:
Seria

Plany:
- żeby działał

Dolot:
Done:
- Stożek Apexi

Plany:
- Większe Turbo
- Pełne FMIC
- Spory Intercooler w zderzaku
- Filtr Injen

Wydech:
Done:
jeden środkowy przelot, końcowy Apexi 3"

Plany:
- Pełen przelot 2.5"

Zawieszenie:
Póki co !@!$# tuleje wszędzie.

Plany:
- Full poliuretan
- Tylne dolne wahacze Skunk2 LCA (Honda 5gen)
- Gwint AVO/GAZ lub ewentualnie Suspension Kit GMAX/PI Suspension/Koni
- Rozpórki: Przód góra, Tył góra i dół
- Mocniejszy tylny sway bar

Wnętrze:
Done:
- OMP kubeł + schrothy na zwijaczu czekają na montaż

Plany:
- Dodatkowe zegarki - Boost, Temp. oleju, Ciśnienie oleju
- Wybebeszenie wszystkiego co niepotrzebne
- Klatka
- Akumulator do tyłu

Hamulce:
Seria

Plany:
- Swap hamulcy na:
przód 2 tłoczki brembo, tył 262mm / Prelude swap czyli 282 przód 262 tył
- Pomodzenie regulatora hamowania
- Większa pompa hamulcowa

Koła:
Done:
- O.Z Superturismo 16x7.5 et 37 + Dunlop Sp Sport 9000 205/50


Zdjęcie zaraz po kupnie:
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
Ostatnio zmieniony przez Strzemo Sob Gru 05, 2015 18:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 12, 2014 23:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 08:35   

Fajnie że wróciłeś do marki :-) i że kolejny projekt się szykuje :-) . Tylko błagam bez wyprzedzania na zakrętach :-P powodzenia
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Cze 13, 2014 08:38   

bomba! ale na te wahacze made in china od skunka to szkoda kasy :) kupuj polibusze z bikopuru, wsadzaj gdzie się da - to będzie lepiej wydany pieniadz
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 11:57   

Spokojnie polybushe wpadną wszędzie gdzie się da ;)
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".
Zobaczymy jeszcze jak to siądzie na moim rozwiązaniu na chwilę czyli amor seria + spring mts -40 ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 13:55   

Wyczaiłeś go na allegro ?
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 14:44   

Tak ale nie był wystawiony tylko w aukcjach zakończonych ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Cze 13, 2014 15:04   

to jak chcesz poprawić katy z tylu to zainwestuj w regulowane gorne wahaczyki ( te krociotkie ), jest w pl jest typo który robi bardzo ladne, jest oferta na allegro ( szukaj do hondy ), podlinkowalbym ci, ale aktualnie nie przerwa tech. na alle jest :)


cos w ten desen http://www.j-parts.pl/upl...a931f6666d4.jpg
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 16:57   

Fajny Tomcat, więcej zdjęć proszę :)

Strzemo napisał/a:
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".

Mocowanie amortyzatora tylnego w tym zawieszeniu nie ma nic wspólnego z pochyleniem koła. Wysokość zawieszenia owszem ma znaczenie na pochylenie koła.
flapjck1, to co podałeś to lipa, tuleja szybko siada. Chyba że weźmiesz od razu wyślesz do Olkusza żeby wrzucili nowe tuleje. Ogólnie Camber Kit dobra rzecz z tyłu.

Jak go posadzisz niżej to będzie dobrze jeździł na 17' :D Chyba że będzie tarło :)
A MTS przy tym silniku wydaje mi się nieporozumieniem.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 18:39   

MTS to rozwiązanie chwilowe aczkolwiek znam kilka aut 300+ ktróre ostro targają na mts'ach.

Jeśli tylko ktoś będzie sprzedawał gwint od zr'ki to będzie gewinde ;)

Na razie kompletuję zawieszenie, do zamówienia idą wahacze przednie, łaczniki stabilizatora, drążki, końcówki drążków, tylne dolne wahacze skunk2 i camber kit.
Jak wszystko przyjedzie pakuje to do auta i wiozę do olkusza żeby na wszystko założyli poli i na furę.

Ew. jeśli będzie lipa z kasą to całe zawiecho wyląduje na aucie a poli za jakiś czas ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 23:12   

Dobrze Cie znów widzieć na forum ;) i jednak upragnione 2,0T hehe :D czekam na dalsze mody :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Cze 14, 2014 00:28   

greg-si napisał/a:
Fajny Tomcat, więcej zdjęć proszę :)

Strzemo napisał/a:
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".

Mocowanie amortyzatora tylnego w tym zawieszeniu nie ma nic wspólnego z pochyleniem koła. Wysokość zawieszenia owszem ma znaczenie na pochylenie koła.
flapjck1, to co podałeś to lipa, tuleja szybko siada. Chyba że weźmiesz od razu wyślesz do Olkusza żeby wrzucili nowe tuleje. Ogólnie Camber Kit dobra rzecz z tyłu.

Jak go posadzisz niżej to będzie dobrze jeździł na 17' :D Chyba że będzie tarło :)
A MTS przy tym silniku wydaje mi się nieporozumieniem.


wiem ze ten chinol to lipa, ale ktoś w pl to robil sam na tulejach albo olkuszowych albo bikopurowych - i ten stuff chciałem polecic
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 14, 2014 16:08   

Strzemo napisał/a:
MTS to rozwiązanie chwilowe aczkolwiek znam kilka aut 300+ ktróre ostro targają na mts'ach.

Nie chodzi o moc a masę auta.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 18, 2014 12:53   

MTS jest dobry do gleby, ostrej gleby, jako zawieszenie do sportu sprawdza się ekhem.. średnio, niemniej jednak kierowca ogarnięty, jest w stanie na takim zawieszeniu powalczyć z szybszymi od siebie ^^

Wahacze lca są o tyle fajne, że są lżejsze od seryjnych, fake'i, które zalały teraz cały internet są dobrym rozwiązaniem, ale wypadałoby wymienić w nich tulejki, olkusz ma je w ofercie (dorobił pod konkretny wymiar). Jeśli będziesz zmieniał amorki na inne to sprawdz długość widełek amortyzatora, które przykręcasz do wahacza poprzecznego (lca skunk2), może się okazać, że będą za krótkie.. :roll:

Bardzo ładne auto, mam słabość do tego koloru i modelu :)
_________________
Roverlution
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 20, 2014 14:45   

Póki co są ambitniejsze plany, poliuretany wstrzymane ale mam wahacze tylne Skunka, części jeśli chodzi o zawiecho przednie itd.
Czekam aż przyjedzie gwint na tył MTS'a od Hondy i przedni komplet FK Automotive od Golfa 4.
Tak więc zaczynam od gleby ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pią Cze 20, 2014 15:44   

Gleba + 17" daje pożądany negatyw i auto bardzo dobrze zaczyna się prowadzić. Zainwestuj w większe heble bo seria to totalna porażka. Dopóki nie włożyłem do swojego tomcata 300mm, też uważałem że seria nawet coś ogarnia, ale byłem w wieeelkim błędzie ;)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Sob Cze 21, 2014 16:56   

Jest gwint przód Raceland od swetra (nigdy nie miałem niczego z tej firmy zobaczymy jak siądzie) gwint tył MTS V3 od Hondy, są wahacze tył S2, wahacze przód, drążki kierownicze i końcówki od Teknorota i łączniki stabilizatora od Delphi. Myślę że razem z zawiecho wpadnie wymiana termostatu i hamulców. Na początek wpadną 282 od pralki na klockach ate i tarczach bodajże mikody.
Całość będę zakładać jak najszybciej.

Jeśli wszystko pyknie gwint do tomcata można mieć (jak np w moim przypadku) za 900 zł, no chyba że sprzedam przód od civa i tył od golfa wtedy jeszcze taniej ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Cze 21, 2014 18:01   

Strzemo napisał/a:
na klockach ate


to nie do szybkiego auta, ferodo lub mintex, na mintexie nie jeździłem ale ponoć super osobiście jeżdżę na ferodo, tarcze mikody jeśli już to nacinane nawiercane
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 22, 2014 13:26   

Ciekawa kombinacja, nie spotykana na tym forum raczej :D przydałoby się go na zywo obejzeć ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marekp90 



Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 55

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 22:47   

Jakieś nowości?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 22, 2015 01:48   

marekp90 napisał/a:
Jakieś nowości?

o tak, są nowości ;) po 1,5 roku stania, auto wreszcie wraca na drogi :D motor nie odpalał, było kilka dziwnych patentów - pierwszy sukces już jest :) jeździ o własnych siłach ;)

tutaj krótki filmik z pracy motoru:
https://www.youtube.com/watch?v=feFAHHQJfkU

Jednak silnik ma paręnaście kilometrów od złożenia, stąd klepanie popychaczy itp ;) Mam nadzieję, że niedługo oddam go Wojtkowi ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink