Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600SDi] Sztywne przewody hamulcowe od Accorda CC7
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600SDi] Sztywne przewody hamulcowe od Accorda CC7
Autor Wiadomość
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 08, 2014 15:20   [R600SDi] Sztywne przewody hamulcowe od Accorda CC7
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam, szykuję się do wymiany sztywnych przewodów hamulcowych na tył oraz przy okazji przewodów paliwowych w moim R600SDi. Zamierzam zrobić to samemu, radzę sobie z ogólną mechaniką ale mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Czy podczas wymiany są jakieś specjalne sztuczki czy porady które ułatwią mi życie ? :) Czy jest jakaś metoda na przeciągnięcie przewodu przy zbiorniku paliwa? I co najważniejsze czy przewody dorobione pod Hondę Accord CC7 będą pasować? Znalazłem sobie sklep z dorabianiem przewodów ale niestety nie robią ich typowo pod Rovera, są w stanie dorobić wszystko tylko muszę dokładnie podać co i jak ma być zrobione. Niestety nie mogę wyjąć starych i zawieść na wzór bo auto jest cały czas w ruchu. Firma ta jednak robi przewody typowo pod Accorda CC7 ale nie wiem czy to będzie dokładnie to samo? (żeby była jasność, chodzi mi o długość i końcówki, bo węże i tak są w zwojach ;-) )Nie wiem czy to ważne ale mam wersję bez ABS :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 08, 2014 15:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Wto Lip 08, 2014 18:32   

Kup przewód na metry, końcówki i do tego zarabiarkę.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lip 09, 2014 10:03   

Jak przeliczyłem koszt maszynki i materiału to faktycznie nie wychodzi to najgorzej :) Tylko pytanie jakie końcówki (gwint, średnica) i grubość przewodu?
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Sro Lip 09, 2014 23:25   

Najlepiej takie, jak masz u siebie a aucie. Możesz zarobić jeszcze raz te same koncówki jak gwint jest w dobrym stanie, albo kupic takie same tylko nowe.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lip 18, 2014 10:28   

Już po wymianie.
Przewody na metry jak radził kolega + maszynka do zarabiania.
Koszt przewodów, końcówek, płynu, maszynki i całej reszty wyszedł 180zł. Roboty było na około 8 godzin (robiłem to pierwszy raz więc pewnie dlatego), Stare przewody od paliwa kruszyły mi się w rękach co kilkanaście cm, a hamulcowe pękły w kilku miejscach podczas odpinania ich ze spinek.
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sro Sie 13, 2014 11:09   

jesli pamietasz, to napisz jakie byly rodzaje tych koncowek i ile metrow wyszlo przewodow. zamawiales gdzies na necie czy kupowales w lokalnym sklepie?
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Sie 13, 2014 12:23   

4 końcówki 10x1 , przewód miedziany 4,75mm - kupiłem z zapasem 8 metrów układałem ze zwoju dopiero po ułożeniu odcinałem i zarabiałem (około metra zostało). Przewody do paliwa po 3 metry o średnicy wewnętrznej 6 i 8 mm. Przewody kupowałem w motoryzacyjnym na miejscu hamulcowy po 12zł za metr a paliwowe po 7zł za metr. Paliwowe poprowadziłem bezpośrednio od baku do komory silnika, pamiętam, że jeden sięgnął do oryginalnego króćca pod maską a drugi nasuwałem na obcięty przewód metalowy, ale musiałbym zerknąć który był do czego. Polecam do całości od razu zdemontować wydech i zbiornik paliwa będzie mniej nerwów lepszy dostęp i hamulcowy z prawego koła można ułożyć w oryginalnych miejscach nad zbiornikiem paliwa. Później przez układ przelałem litr płynu Dot 4 musiałem cały stary przepchać bo ktoś tam nalał wcześniej R3 :o Nie wiem czy to będzie miało znaczenie ale mam egzemplarz bez ABS-u Jak będziesz potrzebował jeszcze jakiś info to śmiało :)

I bardzo ważna rzecz, po zdjęciu zbiornika i przewodów warto wyczyścić zbiornik! Ja o tym nie pomyślałem i jakieś 150 km od domu w trasie auto zaczęło gasnąć, straciło moc dopiero jechał jak się turbina załączała. Zaciągnęło cały syf ze zbiornika :) Dodam, że to była sobota wieczór :) udało mi się wtedy zdobyć tylko używany filtr od mini traktorka, ale dojechałem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 620i] Przewody hamulcowe sztywne
frycus1 Rover serii 600, Honda Accord 12 Pią Lip 18, 2014 10:21
Marcin84
Brak nowych postów [R600SDi]przewody wspomagania
Marcin84 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 16, 2016 22:16
rozpa
Brak nowych postów [R600] Przewody hamulcowe
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Sie 22, 2009 19:51
blue827
Brak nowych postów [R600] Przewody hamulcowe. Rdzewieją?
Gość Rover serii 600, Honda Accord 32 Sro Cze 06, 2007 13:21
maciej
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Przewody hamulcowe i paliwowe
andrewk Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Wrz 28, 2010 19:20
andrewk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink