Forum Klubu ROVERki.pl :: Mg zr kjs sport
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Mg zr kjs sport
Autor Wiadomość
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 01:39   Mg zr kjs sport

Witam wszystkich serdecznie, siedze juz od 1,5h i nigdzie nie znalazłem opini na temat tej furki http://otomoto.pl/mg-zr-x...-C32978870.html byc moze przeoczenie nie wiem, zmęczenie materiału? Przepraszam jak bylo ale mam po to auto 500km, a kiedys juz je widziałem stało duzo drożej. Pytanie moje moze ktos byl widział, wie dlaczego właściciel sie pozbywa i czy nie wejdzie sie z nim na jakas pokaźna min?
Dzieki za wszelkie rady i linki do tematów jak gdzies to bylo omawiane, ponieważ mam kilka informacji ze ktos kiedys byl widział i była lipa... Ale co kto i dlaczego nikt nie wie kto te ploty puścił..
Pozdrawiam was serdecznie Mat
Ostatnio zmieniony przez CarMatiu Pią Sie 01, 2014 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 01, 2014 01:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 05:56   

link nie działą.... popraw bo nie wiadomo o jakie auto chodzi
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 05:56   

To były samochód tomiego z forum

Miał nawet swój temat.

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65817&start=0
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 09:48   

CarMatiu, do czego chcesz to auto?
Do jazdy po bułki czy KJS?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 10:23   

Tak nawet wczoraj patrząc tak myślałem ze to właścicielem jest tem Tomi ;) ale zaniepokoiło mnie czemu zostało jego konto usunięte? No i tak auto ma służyć do celów typowo pojezdzawkowych, po bułki jeżdżę innym bolidem :D . Poprostu takie mam marzenie od dzieciaka zeby czyms szybszym posmigac i powygrywac, a jedynie to po aukcjach patrząc nie wyglada na szrota... Pytanie tylko jak jest naprawde? No i niestety moja wiedza w mg/rover nie jest zbyt obszerna, mozna powiedzieć ze to moj pierwszy elementarz :-)

Sorki za brak polskich znaków ale pisze na ipadzie, a link niestety tak zmodyfikowalem bo nie uwiem jak na tym cudzie zrobic zarzut ekranu :oops: a tak wklejajac linka oszukalem troche przeznaczenie :roll:
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 12:10   

Skoro typowo pojeżdżawkowy to przed zakupem obowiązkowo zweryfikować ile faktycznie ma mocy (to że szacują 170 nie oznacza że tyle ma), kondycja silnika i jak jest z realną wagą. To co jest w opisie trzeba brać z lekkim dystansem i mocno sprawdzić. Piszą tam o nastawach zawieszenia. Z opisu wynika że z regulowanych rzeczy są jedynie amortyzatory, a to mało.
Piszesz pojeżdżawkowy, jednak KJS np. szutrowy a trening gdzieś na lotnisku to dwie różne bajki. Do jednych i drugich potrzebujesz różnych kompletów opon, wysokości zawieszeń etc.
Ostatnia kwestia to wygrywanie :)
W klasie do 1800 czy też 2000 masz na pewno wszystkie civici B18 a nawet K20 które jednak mocą w 90% przewyższają moc szacowaną przez sprzedającego, do tego mają lepsze zawieszenie, szerzej dostępne.

Także jak już pojedziesz to dokładnie sprawdź całe auto czy zgadza się z opisem.

Ogólnie cena zła nie jest jeśli wszystko jest tak jak w opisie i auto jest sprawne.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 12:50   

kumpel kupił clio z Williamsa 1.8, mysle ze tanszy a lepszy wybór w tej klasie, duzo czesci dostepnych itp
oczywiscie fajnie by bylo jakbys zrobil bardziej to mg, ale jakbym do zabawy kupowal na pojezdzawki to raczej nie R/MG
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 12:53   

bociannielot, z Williamsa czy Clio Sport?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 12:55   

pelson91, 1.8 silnik ten co ma 140 koni około, nie wiem czy on tam fabrycznie był czy swapowany
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 14:23   

Cena ostro spadła.Jakieś 2-3 miesiące temu sprzedawca chciał 25, a później systematycznie obniżał.Zapewne brak chętnych.
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 15:08   

greg-si napisał/a:
Skoro typowo pojeżdżawkowy to przed zakupem obowiązkowo zweryfikować ile faktycznie ma mocy (to że szacują 170 nie oznacza że tyle ma), kondycja silnika i jak jest z realną wagą. To co jest w opisie trzeba brać z lekkim dystansem i mocno sprawdzić. Piszą tam o nastawach zawieszenia. Z opisu wynika że z regulowanych rzeczy są jedynie amortyzatory, a to mało.
Piszesz pojeżdżawkowy, jednak KJS np. szutrowy a trening gdzieś na lotnisku to dwie różne bajki. Do jednych i drugich potrzebujesz różnych kompletów opon, wysokości zawieszeń etc.
Ostatnia kwestia to wygrywanie :)
W klasie do 1800 czy też 2000 masz na pewno wszystkie civici B18 a nawet K20 które jednak mocą w 90% przewyższają moc szacowaną przez sprzedającego, do tego mają lepsze zawieszenie, szerzej dostępne.

Także jak już pojedziesz to dokładnie sprawdź całe auto czy zgadza się z opisem.

Ogólnie cena zła nie jest jeśli wszystko jest tak jak w opisie i auto jest sprawne.


Wiadomo apetyt rośnie w miarę jeżdżenia, no wygrywać by się zawsze chciało, co do opisu to faktycznie nie ma tam wzmianki o jakimś topowym zawieszeniu. Raczej też nastawiam się bardziej na jazdę asfaltową niż szutrowo-polną (chociaż kto wie) ;) no takie sprawy jak opony czy typowe elementy eksploatacyjne pomijam bo to musi swoje kosztować i to bez względu na auto... A z tego co się dowiadywałem to chyba mg nie odbiega specjalnie kosztami.

Pytanie takie troche egzotyczne :D Czy można robić swapy na jakieś jednostki z innych marek takich jak hondy? czy to będzie już duże druciarstwo :o ?

No i tak jak wspominałeś słowa klucze, co do PRZEWIDYWANEJ mocy oraz wagi... To po takim tekście zaświeca się lampka że jest jej tam raczej mniej jak więcej :evil:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 15:15   

CarMatiu napisał/a:
Pytanie takie troche egzotyczne
ja wiem czy egzotyczne, generalnie ja bym swapowal na 2.0T z rovera, bylo pare tak swapnietych :ok:
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 15:56   

Cytat:
Pytanie takie troche egzotyczne :D Czy można robić swapy na jakieś jednostki z innych marek takich jak hondy? czy to będzie już duże druciarstwo :o ?

Zależy co nazywasz druciarstwem. Ludzie rzucają silnikami jak chcą, w dzisiejszych czasach dorobienie półosi czy łap silnika (a praktycznie z grubszych rzeczy to akurat tu widzę problem) robi się bez większych problemów. Pod maską dużo miejsca nie ma ale kombinować zawsze można. Gdyby z tyłu nie było belki i buda była zdrowa to można bardzo fajne autko sobie zrobić do śmigania nawet jak ten silnik się wysypie (bo silnik to część wymienna).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Sie 01, 2014 16:49   

CarMatiu napisał/a:
nie uwiem jak na tym cudzie zrobic zarzut ekranu

Home+Power przytrzymaj do czasu dźwięku migawki. :-|
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 17:39   

bociannielot napisał/a:
CarMatiu napisał/a:
Pytanie takie troche egzotyczne
ja wiem czy egzotyczne, generalnie ja bym swapowal na 2.0T z rovera, bylo pare tak swapnietych :ok:


Niestety wtedy ląduje w klasie z Evo i Sti. Ale pewnie do pojezdzenia i odczuć z jazdy opcja jak najbardziej git.

NoPE napisał/a:
CarMatiu napisał/a:
nie uwiem jak na tym cudzie zrobic zarzut ekranu

Home+Power przytrzymaj do czasu dźwięku migawki. :-|


Nie działa ten patent.

A jak z jakims lepszym zawiasem do tego? Jakies gwinty czy cos znane marki produkowaly? Oraz jak wyglada sprawa z grzebaniem w tym aucie, czy zestaw podstawowych narzędzi i troche znikomej wiedzy na temat mechaniki wystarczy by w nim cos samemu robic? To takie pytanie na szybko wysmarzylem bez przeczesywania neta nie gniewajcie sie jak cos :lol:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 17:49   

CarMatiu, gwint idzie dostac, nie jest jednak tani, ew. uzywany
 
 
 
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 18:34   

bociannielot o budżecie jakiego rzędu jest mowa? No i zapewne wszystko trzeba sprowadzać z wlkb?
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sie 01, 2014 23:49   

CarMatiu, jak chcesz nowe to z UK http://www.ptp-ltd.com/sh...nsion/index.htm
a jak uzywane to szukaj KW na allegro
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 02, 2014 07:30   

Co do mocy, ciekawe czy koło 145KM jest ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
CarMatiu 



Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 6



Wysłany: Sob Sie 02, 2014 18:52   

Tez zastanawiające jest to ze auto bylo strojone na ecu i nikt nie zrobił przy tym wykresów z hamowni? No wg mnie to podstawa jest zeby sprawdzic jak moc przebiega gdzie podniesc moment i jakie są efekty tego strojenia przed/po ;-) . No w auto nie wątpliwe zostało wpompowane troche pieniedzy, jest zjawiskowe to fakt, no ale czy moze pokazać pazur w klasie 1.8? Przy civicach ktore zapewne tyle kasy nie pochłonął... Nie wiem bije sie z myslalmi :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25]1.8 16V 117PS SPORT,Proszę o ocenę
TomaszD_BP Chcę kupić ROVERka 14 Pon Lip 02, 2012 10:23
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink