Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 200 TURBO
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 200 TURBO
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 15, 2014 13:02   

Ciekawe to z tym grzaniem nie przypuszczał bym ze aż tak to wpływa :)

A chłodnice jakiejś większej nie myślicie. Chyba jak dobrze kojarzę Angole takie grube własnorobki pakują do tych swapow :)

Co do ic to i tak jeszcze mały jest i lag tym bardziej przy tserii mały powinien być :)

Można by porobić pomiary temp i sprawdzić efektywność.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 15, 2014 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 16, 2014 14:36   

Czekamy na filmiki... Z konkretnego hardkoru :) Czyli przyspieszonko i trochę bączków...

Napęd został na przodzie?
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 16, 2014 14:58   

gammathough napisał/a:
trochę bączków...

bączki fwd?

gammathough napisał/a:
Napęd został na przodzie?

a nie widać, że motor poprzecznie siedzi? ;>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 16, 2014 18:06   

Panie, ja się na mechanice nie znam. Wiem co to silnik wydech zawias sprzęgło skrzynia hamulce. Enough :D
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Sob Sie 16, 2014 19:44   

filmik z jazdy do 2 tyś nie bedzie raczej ciekawy :D przedni napęd z szpera i małym bonusem
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 16, 2014 19:45   

No ja czekam aż właśnie jak zaczniecie go konkretnie kręcić :)

No i czas na 1/4 :)
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 08:31   

Markzo napisał/a:
Kozik napisał/a:
jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu

i zaś bedziemy się kabelkami bawić :D
jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ? :-)
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:05   

jrdarus1 napisał/a:
jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ?

:mrgreen: taki dobry jak cableguy nie jestem :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:51   

tak wygadał dawca :)

tu czyszczenie silnika :D












[ Dodano: Nie Sie 17, 2014 09:51 ]
a tu takie bonusy zeby auto chciało sie zatrzymac
Ostatnio zmieniony przez skorpion Nie Sie 17, 2014 10:13, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 09:52   

popraw fotki, bo nie otwierają się w pełnym rozmiarze ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:23   

juz coś ogarniete :D a wyjaśnie wam dlaczego go docieram :D
bo zostały wykonane prace i wymienione czesci
-honowane zostały tuleje cylindryczne
-nowe pierscienie tłokowe
-szlifowany wał
-nowe panewki korbowodowe
-nowe panewki głowne
-frezowane gniazda zaworowe i zawory
-planowana głowica
-sprawdzana szczelnosc głowicy
-dorabianie gwintów w głowic
-polerka kanałów
-nowe uszczelniacze zaworów
-nowa uszczelka pod głowica
-nowe szpilki
-uszczelniacze
i wogole milion rzeczy he he
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:51   

o kurna jak nisko siedzi :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 11:03   

Będzie nitro czy LPG :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 13:01   

Kapitalka, konkret robota z tego co sobie go pooglądałem ;) LPG mam nadzieje jednak wyleci do końca :P a co do wysokości... odemnie z garażu gdzie próg ma może z 7cm wysokości wyjeżdżaliśmy po deskach :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 17, 2014 16:02   

Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
:mrgreen: genialną podstawkę pod silnik masz ;-)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pon Sie 18, 2014 19:36   

Miska oleju przeszlifowana/wyczyszczona czy cięta i powiększona ?
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 21:34   

podstawka moze i prowizoryczna ale ciekawe ze sie wogole nie złamała :) a miska jest standardowa z 600 i nie wystaje jest na równo z belka wiec nie powiniemem jesz szybko zgubic no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 22:04   

skorpion napisał/a:
no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar

słuszna decyzja :ok:

Jak śmiga furka? wsio ok?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 22:07   

Zeby LPG wywalać no wiesz co :D

BTW masz ta instalacje LPG ? Byl bym chetny zakupienia ;-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Sie 20, 2014 00:02   

dzelo23 napisał/a:
Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
:mrgreen: genialną podstawkę pod silnik masz ;-)


biedna deskorolka :P
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 11:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak
Brak nowych postów [R 45 1.8] Turbo od R 75 1.8T ??
RembelKing Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 23, 2010 02:44
desperado67
Brak nowych postów 1,6 16v + turbo
sebeks Tuning mechaniczny 48 Czw Kwi 23, 2009 23:28
sebeks



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink