Forum Klubu ROVERki.pl :: Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
Autor Wiadomość
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 16, 2017 14:34   

mega-fajnie wygląda to auto, mając jeszcze świadomość, że taka moc w nim drzemie, fajne zawieszenie oraz hamulce - aż chciałoby się takie auto mieć! :oops:
_________________
Roverlution
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 16, 2017 14:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2017 23:33   

Ruszamy powoli z tematem T28 , dokonałem zakupu całkiem zdrowego ślimaka , profilaktycznie turbina przejdzie regeneracje u kolegi Markzo. Myśle że równolegle poruszę też temat ostrzejszych wałków. Po tych czynnościach nadejdzie pora podtlenku .... lpg ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 01, 2017 23:49   

Raptile napisał/a:
Po tych czynnościach nadejdzie pora
... Pomiaru na hamowni :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2017 23:03   

Zamówione wkłady do poduszek z pu , poduszki juz czekają ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 08, 2017 19:51   

Teraz już nie będzie się dało bujać silnikiem jak kołyską :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 11:40   

Trochę tuningów :V
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 14:06   

Czerwone? Zs będzie szybszy ? :rotfl:
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 14:35   

Hantle do domu przyniosłeś? ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 17:59   

Zgapiacz, zpaczył odemie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 21:01   

karas_111 napisał/a:
Czerwone? Zs będzie szybszy ? :rotfl:


oczywiście ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Lut 25, 2017 15:29   

upek
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 25, 2017 16:28   

Gdzie foty T28 turbiny :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 25, 2017 19:26   

Turbo juz zregenerowane przez kolege Markzo, pare fotek ponizej.








w dalszych planach LPG zestrojone pod 0.9b T28, co do wałków zobaczmy czy uda sie ogarnac temat przed gazem.

[ Dodano: Sob Mar 25, 2017 19:26 ]
Naprawione 2 przednie wyrwane klamki , zobaczmy na jak długo :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Mar 27, 2017 10:46   

Raptile napisał/a:
Naprawione 2 przednie wyrwane klamki , zobaczmy na jak długo

za dużo powera po siłowni :)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Mar 30, 2017 18:52   

Turbo gotowe do założenia

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 13:23   

Wsio gotowe do założenia :)





_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 01, 2017 21:17   

O kurfa :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 12:07   

Witam , turbo siadło , pompuje .................. jest jednak awaria auta mianowicie nie dostarcza wystarczajacej ilosci paliwa ! na 0.9b jest 14.6 AFR ! przy 0.5 jest ok 13.5 rosnące.... teraz powstaje pytanie gdzie jest przyczyna :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Sob Kwi 15, 2017 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 18:38   

Dobra no to tak: turbo t28-0.9 bara, afr 14,6 i lambda na mems diagu pokazuje przy bucie 735-750mV. Na jałowym i wolnych obrotach lambda normalnie pracuje w zakresie 0-960mV. Co jeszcze, po wciśnięciu gazu pod obciążeniem afr na chwile spada do około 13( dosłownie 2 sek.) a później wraz z obrotami wzrasta do 14,6. Lambda na sondzie szerokopasmowej(STAG AFR ma możliwość podglądu wartości AFR, LAMBDA i zawartości tlenu w spalinach) pokazuje przy wciśnięciu gazu na chwilkę spada do wartości 0,88v co odpowiada afr 12,94 i wraz ze wzrostem obrotów leci w górę do wartości 0,99-1.00 V co odpowiada AFR 14,55-14,70. Zapłon wrócił do serii od razu po zobaczeniu co się dzieje. Ciśnienie pompy paliwa na postoju -wolne obroty 2,6 bara, podczas dodawania gazu gdzie w kolektorze robi się ,,zero" wzrasta do 3.0 bara.

A tu oscyloskop AFR Rapa:


oraz



i oscyloskop z próby moim autem



widać znaczną różnice a nie wierzę żeby to turbo tak dmuchało zeby afr był az taki wysoki.

No zapomniałbym o pozytywach: zrobiony wspornik wydechu



oraz nowy tłumik i końcówka ULTER :)



_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 19:48   

maniu zapomniałeś o liczniku ;)

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink