Siema to znowu ja , pobawiłęm sie troche ustawieniami vnt bo mi nie odpowiadało ,że działa za wolno , skutkiem czego było emp poza skale ( 3 bar) na 3 biegu jak sie jebło w pedał. Wrzucam swoje obecne ustawienia na których emp jest dużo niższe wszelkie sugestie mile widziane.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Auto wjechało na rolki. Wychwycono pare problemów ( zły kąt wtrysku- kiepskość mapy ).
Zs wypluł w najmocniejszym pomiarze ( zmiana vnt bardziej agresywnie ) 157 Nm i 360Nm. ( mapa nie ustawiana pod nowe turbo)
Jak widać na wykresie moc urywa sie przy 3.5 tys i odcinka jest przy żałosnych 4100 , nowa poprawiona mapa czeka już na wgranie , ustawie kąt wtrysku i znowu odwiedzę hamownie.
Jak widać dymu jest dość mało także vnt bardzo dobrze ogarnia ( jestem zadowolony z obecnych ustawien ), docelowo cisnienie ma byc okolo 2b
Ogarnąć napotkane problemy i jedziemy dalej z tematem td200 incomming
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Paź 12, 2015 23:32, w całości zmieniany 1 raz
Widać ogólny przyrost , moc maxymalna jest wczesniej , dalej nie przekroczone 155Km, podejrzenie jest na wtryski albo mit angoli ze sdi jest do 180 koni.
Mam drugi komplet , bedzie podmianka jak bedzie tak samo to wtryski td200 wjadą od remika
Dla porównania jesze wykres kolegi Firq
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Hm, jaki masz kolektor wydechowy? wałek rozrzadu? może tu trzeba coś poprawić... że angole nie robią to jedno, polskie realia to drugie bo w rewarze za jakies 250zl zrobią Ci duzo lepszy wałek rozrzadu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kolektor nic wiele nie da skoro EMP ma 1:1 prawie wiec tam restrykcji nie ma To nie Benzyna Z walkiem modził Rusek ale z tego co wiem wynik mówił ze mało zauważalny.
Zamontujemy większe wtryski najpierw zobaczymy w tedy się okaże gdzie leży problem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kolektor nic wiele nie da skoro EMP ma 1:1 prawie wiec tam restrykcji nie ma To nie Benzyna Z walkiem modził Rusek ale z tego co wiem wynik mówił ze mało zauważalny.
jesli ten sam co liczył przepływ to może jednak warto pomyśleć
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Z walków w Dieslu wiem tyle ze w L-serii dają minimalny zysk na wtryskach SDI czy TD200 nawet, jedynie podniesie trochę moment na końcu zakresu do góry. Zaszkodzić by nie zaszkodziło leć dużego gaina nie będzie
Ja bym wypróbował oddać im wałek mam gdzieś w domu jeden co łapie kurz
Na razie priorytet pompę naprawić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Z walków w Dieslu wiem tyle ze w L-serii dają minimalny zysk na wtryskach SDI czy TD200 nawet, jedynie podniesie trochę moment na końcu zakresu do góry. Zaszkodzić by nie zaszkodziło leć dużego gaina nie będzie
ale co ma wałek do wtrysków? modyfikacja seryjnego wałka zmieni Ci czas i wielkość otwarcia zaworów, czemu od razu skreślasz możliwość sporego zysku z takiej modyfikacji?
oki już nie spamuje, poprawiajcie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tuners, Jak nawet na td300 silnik chodzi jak sraka i tłoków nie pali nawet na pompie SD
Co do Patryka to tam inaczej działa trochę podawanie paliwa w Vp37 Przy Vp30 da się tam tyle to kalibrować ze nie zawsze musisz walić dymem jak głupie U Patryka jak ma dalej moje kosci to tam jest ustawione ze noga ze dawkuje paliwo 0% tps wolne obroty 100% tps pompa podaje ile może bez żadnych blokad czy temu podobnego
Rusek rozwierca wtryski swoje na większe (5x36) bo nie ma już większych jak Td300 z poprawnym katem wtrysku. A ze mam graty pompy od Cumminsa i za mały przepływ przez wtryski to to działa w tym kierunku bo już płytkę krzyżakową rozdarło w pompie:D
Czemu zaba ma mniej dymu niz ja, ale ja mam mniej mocy to nie wiem
Markzo, Kilka osób mi mówi ze jak masz Turbo Diesla to turbina tobie to samo zrobi, ale nie mowie ze nie pobawię się w to bo inwestycja nie droga
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum