Forum Klubu ROVERki.pl :: Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 20, 2015 18:46   

bump!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 20, 2015 18:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 20, 2015 18:47   

Siema :D to znowu ja , pobawiłęm sie troche ustawieniami vnt bo mi nie odpowiadało ,że działa za wolno , skutkiem czego było emp poza skale ( 3 bar) na 3 biegu jak sie jebło w pedał. Wrzucam swoje obecne ustawienia na których emp jest dużo niższe ;) wszelkie sugestie mile widziane.






_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 11:18   

Podbijommmm
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 11:25   

Auto wjechało na rolki. Wychwycono pare problemów ( zły kąt wtrysku- kiepskość mapy ).



Zs wypluł w najmocniejszym pomiarze ( zmiana vnt bardziej agresywnie ) 157 Nm i 360Nm. ( mapa nie ustawiana pod nowe turbo)

Jak widać na wykresie moc urywa sie przy 3.5 tys i odcinka jest przy żałosnych 4100 ;) , nowa poprawiona mapa czeka już na wgranie , ustawie kąt wtrysku i znowu odwiedzę hamownie.




Jak widać dymu jest dość mało także vnt bardzo dobrze ogarnia ( jestem zadowolony z obecnych ustawien ;) ), docelowo cisnienie ma byc okolo 2b
Ogarnąć napotkane problemy i jedziemy dalej z tematem ;) td200 incomming ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Paź 12, 2015 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 11:51   

Rapciu popraw bo masz 2xNm
_________________
75 Red Edition
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Paź 01, 2015 00:04   

Raptile napisał/a:
157 Nm i 360Nm.


w ciągnikach tylko niutony som kuni ni ma
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 02, 2015 12:29   

Wykres po poprawieniu mapy



Stary wykres dla porównania:




Widać ogólny przyrost , moc maxymalna jest wczesniej , dalej nie przekroczone 155Km, podejrzenie jest na wtryski albo mit angoli ze sdi jest do 180 koni.

Mam drugi komplet , bedzie podmianka jak bedzie tak samo to wtryski td200 wjadą od remika


Dla porównania jesze wykres kolegi Firq

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 02, 2015 15:58   

Na wykres Firqa nie ma co patrzeć, hamowany był na agmie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 02, 2015 18:29   

Hm, jaki masz kolektor wydechowy? wałek rozrzadu? może tu trzeba coś poprawić... że angole nie robią to jedno, polskie realia to drugie ;) bo w rewarze za jakies 250zl zrobią Ci duzo lepszy wałek rozrzadu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 02, 2015 20:31   

Markzo, Mowa o tym zakładzie ?

http://www.rewar.republika.pl/kontakt.htm

Kolektor nic wiele nie da skoro EMP ma 1:1 prawie wiec tam restrykcji nie ma ;) To nie Benzyna :razz: Z walkiem modził Rusek ale z tego co wiem wynik mówił ze mało zauważalny.

Zamontujemy większe wtryski najpierw zobaczymy w tedy się okaże gdzie leży problem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 02, 2015 23:57   

Remigiusz napisał/a:
Markzo, Mowa o tym zakładzie ?

http://www.rewar.republika.pl/kontakt.htm

tak

Remigiusz napisał/a:
Kolektor nic wiele nie da skoro EMP ma 1:1 prawie wiec tam restrykcji nie ma To nie Benzyna Z walkiem modził Rusek ale z tego co wiem wynik mówił ze mało zauważalny.

jesli ten sam co liczył przepływ to może jednak warto pomyśleć ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 03, 2015 00:17   

Markzo,
Ok ciekawa sprawa :wink:

jaki przepływ ?

Z walków w Dieslu wiem tyle ze w L-serii dają minimalny zysk na wtryskach SDI czy TD200 nawet, jedynie podniesie trochę moment na końcu zakresu do góry. Zaszkodzić by nie zaszkodziło leć dużego gaina nie będzie :neutral:

Ja bym wypróbował oddać im wałek mam gdzieś w domu jeden co łapie kurz :wink:

Na razie priorytet pompę naprawić :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 03, 2015 00:50   

Remigiusz napisał/a:
jaki przepływ ?

akurat z żabą o tym gadałem

Remigiusz napisał/a:
Z walków w Dieslu wiem tyle ze w L-serii dają minimalny zysk na wtryskach SDI czy TD200 nawet, jedynie podniesie trochę moment na końcu zakresu do góry. Zaszkodzić by nie zaszkodziło leć dużego gaina nie będzie

ale co ma wałek do wtrysków? modyfikacja seryjnego wałka zmieni Ci czas i wielkość otwarcia zaworów, czemu od razu skreślasz możliwość sporego zysku z takiej modyfikacji?

oki już nie spamuje, poprawiajcie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Paź 03, 2015 06:21   

Jedno primo czemu niema dymu przy tak niskiej mocy, skoro nawet u avinle zalewa paliwem na większej suszarce

Wyciągnij te wtryski rozbieraj i do myjki ultradźwiękowej i sprawdź wtedy czybędzie dym bo na 100% pozaklejane masz końcówki

Na td200 po paru butach na tak małej suszarce będziesz szukał dziury w całym ... tłoku

Przelicz ile większe dawki są z td200

MGZR = DSLA145P870 2s = 5x0.174 (0.11883)
Freelander = DSLA145P682 2s = 5x0.2 (0.157)
SDI = DSLA145P446 2s = 5X0.22 (0.18997)
200TDI = DSLA145P208 2s = 5X0.24 (0.22608)
300TDI = DSLA145P366 2s = 5X0.26 (0.26533)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 03, 2015 12:15   

tuners, Jak nawet na td300 silnik chodzi jak sraka i tłoków nie pali nawet na pompie SD :D

Co do Patryka to tam inaczej działa trochę podawanie paliwa w Vp37 :D Przy Vp30 da się tam tyle to kalibrować ze nie zawsze musisz walić dymem jak głupie :D U Patryka jak ma dalej moje kosci to tam jest ustawione ze noga ze dawkuje paliwo :D 0% tps wolne obroty 100% tps pompa podaje ile może bez żadnych blokad czy temu podobnego :D

Rusek rozwierca wtryski swoje na większe (5x36) bo nie ma już większych jak Td300 z poprawnym katem wtrysku. A ze mam graty pompy od Cumminsa i za mały przepływ przez wtryski to to działa w tym kierunku bo już płytkę krzyżakową rozdarło w pompie:D

Czemu zaba ma mniej dymu niz ja, ale ja mam mniej mocy to nie wiem :)

Markzo, Kilka osób mi mówi ze jak masz Turbo Diesla to turbina tobie to samo zrobi, ale nie mowie ze nie pobawię się w to bo inwestycja nie droga :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 06, 2015 10:59   

Wpadają mikody gt z klockiem trw 280/260



_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 22, 2015 19:00   

Cześć wybacz że odswieżam ale interesuje mnie ta ładna casta samochodu, to jest twoja modyfikacja?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 22, 2015 19:25   

casta ? o co chodzi ? :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Paź 23, 2015 11:29   

Raptile, Ale w końcu ktoś nazwał ten Twój kurnik po imieniu :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 23, 2015 16:13   

Nie dokuczać mu...




:hahaha:
_________________
75 Red Edition
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink