Forum Klubu ROVERki.pl :: Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
Autor Wiadomość
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 21:41   

Przygody jak zwykle były, szkoda ze mnie nie było :neutral: No ale tak to jest, jak coś żaba to na korekcje licznika wpadnij :D

Moze to turbo aż tyle pompuje ze tak spada paliwo :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 21:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 21, 2017 10:20   

Sytuacja opanowana , na szczęście padła tylko pompa paliwa , coś ją przypiekło ;)
Zainstalowana pompa niby z 4.2b od 420 si/220ti , nie pasuje ona do dolnej czesci kosza w baku, trzeba było przy rzeźbić czego skutkiem moze byc brak jazdy przy małej ilosci paliwa pod górkę a później juz nawet na prostej ;) Dobrze ze udało sie ogarnać temat , w przyszłym tygodniu gazownia :ok:

Afr na ok 0.7-0.8 po zmianie, na 0.9 nie sprawdzałem juz, egt przy 07-0.8 na poziomie 880-900C na 0.9b 900-910C

_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 21:17   

up
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 26, 2017 21:20   

Auto odwiedziło w dniu wczorajszym gazmena ;) dziś je odebraliśmy

Tak wygląda ułożenie instalacji , myśle ze zrobili to dość schludnie i z głową, reduktor nie jest wpięty trójnikiem , tylko szeregowo przed nagrzewnicą.

Zs dostał też nową chłodnice nissena
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2011
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 09:12   

Spali kapora na gazie ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 22:38   

No i pohamowane ;) Sprawdzilismy z maniem czy ruszenie zapłony w memsie 1.6 cos daje , odpowiadam , DAJE ;) z tym że nie zmniejsza sie jej wartosci jak w memsie 1.9 a ZWIĘKSZA.
Zmienilismy na początku na 116 , wynik był -9 koni, pozniej na 144 był juz przyrost rzędu 4 km.
Pozniej dalismy na 151 tu wyszło +10 koni, na 155 juz tylko o niecały 1km . Pozostaliśmy na 151.
Finalnie uzyskalismy 222 Km 325 Nm na benzynie oraz 225 Km 304 Nm na gazie przy 0.87bara.
Za 1000 km beda poprawki na gazie, trzeba go prawdopodobnie dolać ;) czas pokaże co bedzie dalej .

taki tam filmik z hamowni:
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pią Kwi 28, 2017 19:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3941
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 08:54   

bez czarnego dymu to już nie to samo co kiedyś :)
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 10:40   

bociannielot napisał/a:
bez czarnego dymu to już nie to samo co kiedyś :)


Bo nie z dymu bierze się moc ;)

Co do zapłonu to fakt w Mems'ie 1.6 trzeba go ruszać idąc w kierunku wartości 159. Przy seryjnej wartości 128 auto pokazało 211KM i 298Nm na benzynie i 216 kuni na gazie, później weszliśmy na wartość 116 i na gazie uzyskaliśmy całe 207 kuni czyli spadek o 9KM a nie o 5 jak pisał Rap. Od razu poleciłem ruszyć te wartości w druga stronę no i cóż, tak jak napisał Rap-wartość 151 i mamy 222KM na benzynie i 225KM na gazie czyli 11 kunióf więcej na benzynie i 9 kobył więcej na gazie względem serii. Co do mniejszego momentu na gazie to myślę, że kwestia dostrojenie gazu i wprowadzenia korekt po obrotach. Tak czy inaczej myślę, że operacja się udała, pacjent jakoś dycha. Dodać należy, że silnik w aucie dawcy przy doładowaniu 0,7 bara wypluł 180KM.
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 10:45   

Dymu nie ma za to teraz straszy :-) i fajnie lututu ...

Moc niezła choć u ciebie maniu za cicho w porównaniu do żaby :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 11:09   

mamy te same wydechy. U rapa stożek jest co taje dodatkowe psiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii albo buuuuuuuuuuuuuuu.
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 14:42   

taki tam wykres

_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 23:49   

Dodać należy, że ta ten spadek przy 5500 obr po przestawieniu zapłonu wygładził się na benzynie jak i na gazie.
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
slax 




Pomógł: 83 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1966
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Pon Maj 08, 2017 21:29   

Siemanko.

W weekend odwiedziliśmy kolegę zielonego :d Udało się troszkę polatać ZSem. Co tu dużo mowić, ładnie to lata, turbo ładnie dmucha, wkręca się nieco później niż OEM, ale ja tam lubię takie cuda :d Także na prawdę bardzo ładnie to śmiga, czas zbierac hajsy na t28 a może wieksze :d

Pod maską auto wygląda jak by tak wyjechało z fabryki. No poza tym górnym wężem chłodnicy :d
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
LilJohn 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 35



Wysłany: Wto Maj 09, 2017 21:44   

Raptile napisał/a:
No i pohamowane ;) Sprawdzilismy z maniem czy ruszenie zapłony w memsie 1.6 cos daje , odpowiadam , DAJE ;) z tym że nie zmniejsza sie jej wartosci jak w memsie 1.9 a ZWIĘKSZA.
Zmienilismy na początku na 116 , wynik był -9 koni, pozniej na 144 był juz przyrost rzędu 4 km.
Pozniej dalismy na 151 tu wyszło +10 koni, na 155 juz tylko o niecały 1km . Pozostaliśmy na 151.

Czy u was te zmiany w MEMS Diagu zostają na zawsze czy po ponownym uruchomieniu silnika wraca do 128 i trzeba przeskoczyć wartości żeby znowu zaskoczyło?
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Wto Maj 09, 2017 22:04   

U mnie zostaje
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 106 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1657
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Maj 09, 2017 22:04   

Bylem na zawodach u pepikow, jezdzil tam zs z 2.0 ti, byl szybki jak nowe mini cooper s 200 koni :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7070
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 10, 2017 04:59   

flapjck1 napisał/a:
Bylem na zawodach u pepikow, jezdzil tam zs z 2.0 ti, byl szybki jak nowe mini cooper s 200 koni

niebieski? z dużą lotką z tyłu?

[ Dodano: Sro Maj 10, 2017 05:59 ]
LilJohn napisał/a:
Czy u was te zmiany w MEMS Diagu zostają na zawsze czy po ponownym uruchomieniu silnika wraca do 128 i trzeba przeskoczyć wartości żeby znowu zaskoczyło?

zostają do czasu odłączenia akumulatora.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 106 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1657
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 10, 2017 08:29   

https://www.facebook.com/...?type=3&theater
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 12, 2017 09:02   

Wpadły w moje łapki takie o to pierdołki ;) Det2 oraz wtryski 440cc

_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Wto Maj 23, 2017 19:59   

No wtryski załozone i dają radę. Ogólnie potencjał jest spory, turbo, wtryski, pompa paliwa, zaraz det 2. Trzeba dołożyć regulator cisnienia paliwa bo aktualnie afr spada do 9.3. Ogólnie nie mogę powiedzieć bo jedzie to to nawet :D . Po regulacji LPG problem z wysokim EGT juz nie istnieje- z 1000stopni spadło do 900 przy srogim bucie. Myslę, że da sie jeszcze zejsc z temp poprzez dopieszczenie gazu. Lag jest, czy duzy?? Hmmmmm, no autko jedzie od 3 tys ale to juz chyba wina kompa ale spokojnie juz niedługo troszkę się go oszuka :D hihihihihihihihihihi
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink