Dostałem moduł, zamontowałem i muszę powiedzieć, że hula pięknie. Samo podłączenie też proste:
+12 wziąłem prosto z aku (przykręciłem kabel śrubą w skrzynce bezpieczników pod maską), przeprowadzony tą samą gumką, którą leci linka klapy.
Masa - z jednego z punktów masowych, pod dolną osłoną przedniego słupka.
Sygnał - tu ukłony do scareface za pomoc. Czarny przewód z zielonym paskiem, leci w głównej wiązce - zaraz obok przycisku od bagażnika. U mnie był dość z tyłu.
COM, NO - do przycisku.
Zworkę zrobiłem na dwóch przewodach z izolowanymi konektorami na środku. Jak mi się odwidzi one-point entry, wystarczy odsunąć osłonkę, rozpiąć konektory (izolacja sprawi, że mogą być luźno) i już.
Teraz będę kombinować z podnoszeniem klapy - dam znać, jak będą dobre efekty.
_________________ Jam jest MD, władca Dinożaurów
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 22:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam.
Dzisiaj przyszły do mnie odbojniki klapy z BMW E36, pasują idealnie i dzięki nim użyłem tylko jednej sprężyny. Myślałem jednak że same dadzą radę wybić klapę tak wysoko żeby siłowniki już ją pociągnęły bez sprężyn, jednak są za słabe. Teraz w zasadzie można było by użyć dwóch słabszych sprężyn ale i tak można było by je mieć dopiero na zamówienie
Dzięki, wygląd tez ważny ale fajnie ze działa elegancko
Postaram się rozebrać jeden odbojnik i poszukam jakiejś mocniejszej sprężyny i włożę do środka to może będzie wybijalo mocniej
patent spoko, mnie kusi hydraulika ze starej 7 ale ciężko to dorwać.
Do tego czujka ruchu pod zderzakiem na przekaźniku, żeby rozłączała się po odpaleniu auta. Tylko nie mogę nigdzie znaleźć transpondera o zasięgu 1m żeby bagażnika nie otworzył np przebiegający kot
Do tego czujka ruchu pod zderzakiem na przekaźniku, żeby rozłączała się po odpaleniu auta. Tylko nie mogę nigdzie znaleźć transpondera o zasięgu 1m żeby bagażnika nie otworzył np przebiegający kot
A może mentalny odbiornik myśli... Czyli podchodzisz do auta, myślisz sobie "otworzyłbym teraz bagażnik, ale mam zajęte ręce". Odbiornik analizuje i filtruje myśl. Oczywiście myśl musi być otagowana, np. 6 ostatnich znaków Twojego kodu DNA. Żeby byle złodziej nie otworzył Ci bagażnika...
Ogarnijcie się chłopy Trzeba zmienić furę, a nie ulepszać fabrykę
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Marek... O to bym Cie nie posadził, jesteś konserwatywny, czy nie Ty siedzisz z winolsem... A jeszcze tutaj bicik zmienię a nóż silnik z pod maski wyrwie.
Mi sie R podoba bo pomimo ze kiedys tam był jakimś osiągnięciem techniki to teraz można go jeszcze ulepszyć. po to jest forum... Dla kreatywnych, nie tylko dla: Jak naprawić bo si spsuło
Longer86 poczytaj co Marek pisze na temat tego modułu. Generalnie uznaje tylko programowanie i podpinanie pod t4 gdzie tylko kilka osób ma blisko a reszta musi jechać po kilkaset km. Twierdząc że to ingerencja w elektronikę a jego programowanie to już nie ingerencja
Mi bajer bagażnika nie jest potrzebny. Ale odniosę się do kwestii modyfikowania - dla mnie to zabawa i frajda, sam sobie trochę pomodyfikowałem auto za pomocą różnych kabelków, coby ułatwić działanie pewnych rzeczy I nie widzę w tym nic strasznego. Po co zmieniać auto na takie, które warte jest 50 tysi więcej, skoro bajery z tego auta można włożyć do R?
Ja sobie zrobiłem małe udogodnienie, a mianowicie microswitch pod tylną blendą, który jest niewidoczny, a wciśnięcie go powoduje otwarcie bagażnika (ale tylko gdy auto jest otwarte z kluczyka). Poprowadziłem kabelki od przycisku otwierania bagażnika w kabinie aż do samej klapy i tam zamontowałem malutki przycisk od spodu, między światłami tablicy rejestracyjnej.
Dołożyłem też dodatkowe oświetlenie bagażnika. Jedyne na co bym się skusił, to może na jakieś mocniejsze siłowniki, bo moja Kobieta nie ma siły unieść klapy bagażnika na tyle, aby później siłowniki jej pomogły xD
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Oświetlenie bagażnik dobry bajer i sam to chyba wykonam niedługo, chodzi mi po glowie oświetlenie na klapie, tak żeby po otwarciu oświetlało bagażnik z gory
Oświetlenie bagażnik dobry bajer i sam to chyba wykonam niedługo, chodzi mi po glowie oświetlenie na klapie, tak żeby po otwarciu oświetlało bagażnik z gory
Ja założyłem 50-centymetrową listwę led (o barwie ciepłej) w "suficie" bagażnika. W nocy w bagażniku mam widno, jakby tam słońce świeciło.
Miałem też pomysł na jakieś 2 małe panele led w masce, żeby zapalały się po podniesieniu machy i co nieco oświetlały komorę silnika. Ale z drugiej strony - po co?
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Miałem też pomysł na jakieś 2 małe panele led w masce, żeby zapalały się po podniesieniu machy i co nieco oświetlały komorę silnika. Ale z drugiej strony - po co?
No właśnie, R75 to nie alfa, nie musi mieć dodatkowych udogodnień dla stale zaglądających tam mechaników czy innych bajerów typu "systemu doświetlania lawety".
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
cin1391, ja osobiście mogę Ci polecić siłowniki od VW o których tutaj mowa i jest nawet podana strona gdzie można je kupić. Jeżeli chodzi o otwieranie klapy za pomocą przycisku to bardzo fajny pomysł
czy nie Ty siedzisz z winolsem... A jeszcze tutaj bicik zmienię a nóż silnik z pod maski wyrwie.
Zmieniam wysterowanie silnika... ale nadal jest to ten sam sterownik, ten sam silnik i niczego nie dokładam obcego. Raz dołożyłem BOX'a - jak się skończyło wiadomo
longer86 napisał/a:
. Dla kreatywnych, nie tylko dla: Jak naprawić bo si spsuło
Ja bym zaczął od napraw tego co się popsuło, potem o ile możliwe doposażył R w to co dała im fabryka, a na końcu jak już wszystko by grało myślałbym o przerabianiu R na jedyny egzemplarz na świecie, z drucikami, rurkami itp. itd
scareface napisał/a:
Generalnie uznaje tylko programowanie i podpinanie pod t4 gdzie tylko kilka osób ma blisko a reszta musi jechać po kilkaset km.
Widać, że nie jesteś na bieżąco Za bardzo pochłania Cię przerabianie R i nie śledzisz tematu. Nie trzeba jeździć na T4 żeby włączyć tę opcję. Wystarczy zaopatrzyć się w moduł - fabryczny. Programowanie T4 zostało wyparte przez TOAF'a, który od dzisiaj będzie dostępny dla każdego
cin1391 napisał/a:
Po co zmieniać auto na takie, które warte jest 50 tysi więcej, skoro bajery z tego auta można włożyć do R?
Wszystko okej, dopóki to auto jest u Ciebie i wiesz co zrobiłeś. Mnie irytują pojazdy, w których właściciel A przerobił instalację w/g własnego widzimisię, a potem nowy właściciel B próbując dojść do ładu musi usunąć mody poprzednika
Moimi ulubionymi modyfikacjami są kolejne systemy antykradzieżowe. Są takie wymyślne, że przy drobnej usterce dokładnego układu auto przestaje palić
Trafia do mechaników różnych i tam zaczyna się prawdziwa przygoda.
cin1391 napisał/a:
to może na jakieś mocniejsze siłowniki, bo moja Kobieta nie ma siły unieść klapy bagażnika na tyle, aby później siłowniki jej pomogły xD
Może ją nakarm Mój 7 letni syn radził sobie z otwieraniem bagażnika w ZT Bez żadnych problemów. Chyba, że te Twoje wynalazki co zamontowałeś w klapie tyle ważą
Reasumując. Jestem za zwiększaniem funkcjonalności w naszych R ale na bazie podzespołów fabrycznych bez fizycznej ingerencji w elektrykę/elektronikę.
Jedyną rzeczą jaką dołożyłem u siebie, to przewody pod wzmacniacz audio.
Kochajcie się i pożyczajcie sobie pieniądze
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja bym zaczął od napraw tego co się popsuło, potem o ile możliwe doposażył R w to co dała im fabryka, a na końcu jak już wszystko by grało myślałbym o przerabianiu R na jedyny egzemplarz na świecie, z drucikami, rurkami itp. itd
O! To jeszcze trochę i będzie mi oficjalnie wolno dodawać druciki i rurki.
MaReK napisał/a:
Programowanie T4 zostało wyparte przez TOAF'a, który od dzisiaj będzie dostępny dla każdego
Aaa co z obietnicą, że ci co kliknęli przycisk "Dotacja" mieli dostać kilka chwil szybciej?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Wszystko okej, dopóki to auto jest u Ciebie i wiesz co zrobiłeś. Mnie irytują pojazdy, w których właściciel A przerobił instalację w/g własnego widzimisię, a potem nowy właściciel B próbując dojść do ładu musi usunąć mody poprzednika
Ale każde auto, które do tej pory kupowałem, było wyposażone w tzw prowizorki, druciarstwo i JanushMode, więc wiesz, nic nowego. Kupując używkę trzeba się tego spodziewać.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Może ją nakarm Mój 7 letni syn radził sobie z otwieraniem bagażnika w ZT
Przestań karmić syna sterydami to będzie miał tyle samo siły co jego kobieta
Ja miałem dwa fabryczne siłowniki w kiepskim stanie i mi było ciężko podnieść klapę jedna ręką.
Cytat:
Programowanie T4 zostało wyparte przez TOAF'a, który od dzisiaj będzie dostępny dla każdego
Czasy się zmieniają, teraz jest to możliwe ale jak założyłem ten temat to Ty sam nie wiedziałeś kiedy będzie taka opcja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum