Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 Silverstone wersja Dzelo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 Silverstone wersja Dzelo
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

  Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 14:48   Rover 75 Silverstone wersja Dzelo

Joł
Pacjent to
rover 75 Silverstone Edition
1.8 16v 120km i 160 Nm
3 lata użytkowania i 3 hgf'y, pierwszy zaraz po montażu lpg, 2 niecałe 10kkm później i 3 znowu po niespełna 10kkm. Według mnie do wszystkich przyłożyli się odpowiednio gazownik, mechanik i mechanik :lol:
Po 3 hgf'ie nie było już co zbierać z głowicy wiec naprawa została dokonana w garażu u kolegi Leszczu i z pomocą Kondzia. Naprawy udało nam się dokonać na tyle dobrze że silnik działał poprawnie do samego końca u mnie a następnie trafił pod maskę eR 400 u Kondzia.
Po tych 3 latach nastąpiła zmiana pod maską i do eR trafił:
1.8 turbo 150km i 215Nm
Jak to w życiu bywa miało być pięknie a wyszło jak zawsze :/
Zakupiony silnik przez forum okazał się mocno wyeksploatowaną jednostką :/
Na szczęście udało się kupić silnik z rozbitego MG ZT.
Obecnie autko ma na liczniku niewiele ponad 180kkm a silnik ma przebieg o 50kkm mniejszy.
Zawieszenie standardowe dla silverstone czyli -30mm
Hamulce z przodu zmienione tarcze na nacinane i nawiercane Mikody GT
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 14:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 21, 2014 12:21   

Oj działo się przy tym swapie ;) niestety sporo negatywnych emocji/rzeczy powychodziło, ale finalnie furacz gania i to najważniejsze ;) powrzucaj więcej fotek, bo bars ładna 75 :ok: może się kiedyś jeszcze spotkamy na jakimś zlocie hehe :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 28, 2014 22:21   

kilka fotek
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 29, 2014 10:25   

W "meksyku" już zima zapanowała na całego" :mrgreen: :P
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 11:21   

Dawno nic nie pisałem a działo się, działo :)
Wizyta na hamowni.
2x HGF jeden po drugim czyli po dystansie 135km.
A przedwczoraj wsadziłem kompa od MG ZT 160.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 23:23   

No to grubo jest widze :) z wykresu wynika, że nie ma co kręcić naszych Roverków dalej niż do 5200rpm, już przy załączeniu się drugiego VIS przy 4000rpm zaczyna wszystko lecieć w dół.
Bardzo pozytywnie, że wszystko śmiga :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 23:53   

przeciez to 1,8t, skąd tu masz visy? :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Maj 01, 2015 12:41   

scareface wykres V6 jest zupełnie inny i po 4k dopiero zaczyna żyć :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 01, 2015 15:34   

Za dużo % :P no tak teraz to by się zgadzało :)
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 18:19   

:mrgreen:
Wykres jest juz od jakiegoś czasu nieaktualny bo smigam na sterowniku z zt i powinno być 160km.

[ Dodano: Wto Maj 19, 2015 18:19 ]
Kurde :) zupełnie zapomniałem wspomnieć tu o zmianie foteli i kanapy
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 18:57   

Kierownica Ci zupełnie do tego nie pasuje. Jak będziesz chciał wstawić czarną a tę oddać to chętnie przygarnę :D
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 18:58   

obszyj je na beżowo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 08, 2015 20:14   

Kierownica zostaje, kolorystyka siedzeń niewiele się zmieniła w porównaniu z oryginałem.

[ Dodano: Sro Lip 08, 2015 20:14 ]
:mrgreen: mam od wczoraj wsadzoną skrzynię od turbasa. Obroty silnika spadły o co najmniej 200 przy prędkości 100 km/h.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 11, 2015 14:43   

up up
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 13, 2015 13:56   

Co do skrzyni to obroty spadły o około 400prm.
Z racji że w aucie robiło się coraz głośniej i myślałem że katalizator się posypał to wydech przeszedł drobne modyfikacje:
katalizator wybebeszony i zostawiona sama puszka
tłumik środkowy zamieniony na okrągły średnicy 90mm i długości 50cm
Po wyjęciu wydechu z auta okazało sie że tłumik końcowy nadaje się tylko do wymiany http://images66.fotosik.p...2177a8fbgen.jpg
Z racji że auto musiałem zabrać to tłumik chwilowo naprawiliśmy :d http://images66.fotosik.p...e3c6682fgen.jpg
Efekt jest dziwny ale mam nadzieję że po wymianie tłumika końcowego coś się poprawi bo teraz to jest jeszcze głośniej niż na tym dziurawym :/
https://www.youtube.com/watch?v=KmRXupbvccw

[ Dodano: Czw Sie 13, 2015 13:56 ]
Zmierzyłem natężenie dźwięku w aucie :/ 80 decybeli
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 13, 2015 15:08   

rozumiem skąd taka krzywa mina :/ wciąż za cicho :D
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 00:09   

:mrgreen:
http://images69.fotosik.p...e835e2b54b7.jpg
http://images68.fotosik.p...c982e16d052.jpg
Wszystko już poskładane, :/ zostało jeszcze wymienić kawałek rury za tłumikiem środkowym do tłumika końcowego bo zostało ze starego wydechu.
Poziom hałasu teraz wynosi max 70db, przy 140km/h 65db.
Tłumik końcowy to Asmet od 2,5kv6 i słychać go bardziej niż ten stary łatany.
Ogólnie szału nie ma jajec nie urywa :d ale biorąc pod uwagę gdzie to było robione i koszta to jestem w stanie to przeboleć :D
https://www.youtube.com/watch?v=8pZ7M1aGKvE
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 06:12   

kurde szkoda, że 2 tłumoli po 2 stronach nie dałeś... jakąś finezyjną końcówke zapodaj :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 12:34   

Dwa takie :o nie, nie, nie
http://images66.fotosik.p...7305e4d766f.jpg
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 15:51   

http://gallery.xpowerforu...exhaust_004.jpg raczej cos takiego, tylko 2 owalne koncowki ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink