witajcie drodze Roverkowicze. Chciałbym sie spytaćo kilka rzeczy.:P
Czy aby wejść na zlot musiałbym sie na niego zapisać i wpłacić cóś?
Czy gdybym sie nie zapisał czy równiez mógłbym uczestniczyć w zlocie?
Czy za wstęp osob które sie nie zapisały musza coś jeszcze dopłacić na miejscu?
Czy jest to impreza zamknieta dla obób zapisanych na zlot tylko?
Wiem ze troche to głupie pytania ale pytam gdyz nie moge za dużo czytać forum gdyż mam ograniczony dostęp do neta. Jestem jak wy miłośnikiem tej marki.. Za odpowiedzi będę z góry dziękował>
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 20:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zależy wiele od tego, co chciałbyś robić itd. Generalnie sympatycy wnoszą opłatę zlotową w kwocie 70 złotych, a reszta opłat zależy od tego czy nocujesz, jesz itd. Chcemy, aby każdy uczestnik się zapisywał.
a ja mam trochę inne pytania
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?
czy dla osob towarzyszących beda jakies atrakcje/konkursy itd. ? zeby sie nie nudziły?
Ja osobie towarzyszącej obiecałem zabawę na torze. Jeżeli pozostałe atrakcje będą tak jak na poprzednim zlocie, to nie ma problemu z nudą
Podział również mnie interesuje!
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?
w tym roku będzie podobny podział na kalsę sportową i turystyczną. Dokładny podział z zasadami prób pojawi się w kanale info jak w roku ubiegłym.
Harry napisał/a:
czy dla osob towarzyszących beda jakies atrakcje/konkursy itd. ? zeby sie nie nudziły?
Co roku staramy się przygotować atrakcje dla osób towarzyszących. W Skaryszewie strzelaliśmy z ASG i łuku, w Wawrzkowiźnie były alkogogle, troleje oraz pokaz ratownictwa. W tym roku też już mamy pewne atrakcje zaplanowane, ale jeśli ktoś ma jakieś ciekawe pomysły na uatrakcyjnienie czasu to zapraszam do kontaktu na pw.
Harry napisał/a:
jak w tym roku bedzie podział samochodów do prób sportowych ?
w tym roku będzie podobny podział na kalsę sportową i turystyczną. Dokładny podział z zasadami prób pojawi się w kanale info jak w roku ubiegłym.
Prosiłbym o podział bardziej z głową a nie według pojemności jak to bywa i jak to bywa na profesjonalnych rajdach.
W rajdach podział na pojemności ma sens i każdy kupując auto do rajdów wybiera z danej pojemności najsilniejszą jednostkę tutaj jesteśmy skazani na nasze autka.
Wiadomo że to tylko zabawa ale wiadomo też że duża część chciała by mieć jakieś szanse w tej zabawie a nie tylko bezsensownie upalać silnik,tarcze i zawieszenie nie mając szans.
Ale do rzeczy do czego pije:
-zamiast podziału na silniki podzielić auta na klasy według osiągów które są przecież ogólno dostępne.
Podział z 23 zlotu i moje uwagi obok :
klasa 1 (klasa turystyczna):
Rover 100, pojemność silnika 1.1 --------powinno być również 1,4 bez wersji GTI 103 konnej gdyż tylko ona wyraźnie odstaje reszta na poziomie około 10,11 sek do setki więc podobnie do serii 200
Rover 25/200, MG ZR, pojemność silnika 1.4, 1.6
Rover 45/400 MG ZS, pojemność silnikia 1.6, 1.8
Rover 75, MG ZT, pojemność silnika 1.8 (bez turbo) ---------tutaj spore różnice wynikają z samej skrzyni manualnej bądź automatycznej i nie ukrywajmy z gabarytów auta więc 1,8 z turbo i 2,0V6 proponowałbym dorzucić gdyż 2,0V6 ma takie same osiągi jak R200 1,6 a 1,8T w manualnej ciut lepsze ale biorąc pod uwagę ciasny tor i zakręty na pewno R200 będzie szybszy
Rover 800, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
Rover 600, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
Wszystkie samochody z silnikiem diesla o mocy do 115KM---------największa bzdura gdyż R75 z 131 KM katalogowo ma aż 11 sek do setki więc odstaje dość mocno
Rover 200 coupe Tomcat, pojemność silnika 1.6
Land Rover (wszystkie modele)
Klasy sportowej nie będę omawiać gdyż analogicznie wynika z klasy turystycznej.
Być może są również jeszcze jakieś drobne niuanse ale wydaje mi się że te są najistotniejsze poza tym nie sprawdzałem każdego modelu według danych technicznych.
Na torze największą rolę ma właśnie przyspieszenie do 100-120 z uwagi że są to zazwyczaj małe tory,to nie tor w poznaniu gdzie jednostki turbodoładowane czy też większych pojemności mogły rozwinąć nieco skrzydła i powyżej setki mogły znacząco lepiej przyspieszać on innych.
To wszystko z uwag do tego tematu i mam nadzieję że może ktoś poprze pomysł
Jeśli coś miałoby być zmienione, to powinien zostać zmieniony podział serii 600 i 800.
Wiem, ze teraz to rzadkość, ale kiedyś "flagowe" były 623 (158KM - 8,6s) i 827 (177KM - 9,2) - oba miałem i z przyśpieszeniami powinny być w klasie sportowej.
A... No i jest jeszcze 825 (175KM - 8,3s).
Oczywiście zawieszenia tych aut nie są sportowe, ale moce i przyspieszenia odbiegają od średnie jednostek 1.4-1.8 i dieseli.
Ja moim "gokartem" ze 115KM, z których część pewnie już uciekła, i tak będę w sportowej, ale gokart to troszkę co innego.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ooo to ktoś przyjedzie 800mk 1? Mk2 ma czasy powyżej 9sek więc niezbyt oszałamiające zwłaszcza na krążownik który zabawnie będzie wyglądał na torze gdzie z zakrętu w zakręt przechodzi a najdłuższa prosta ma koło 50m xD
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kiedyś była w klubie Mk1 Vitesse (827), ona chyba miała nawet trochę twardsze zawieszenie od serii, ale już jej chyba nie ma.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To ja tez mam pytanie.
Jak to będzie na zlocie z terminami/godzinami? bo plan mam przyjechać w piątek a, że na tor nie mam ciśnienia to bym przyjechał na koniec wyścigów i chciałbym wiedzieć jak to jest zaplanowane godzinowo na zlocie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Planujemy że potrwa to do godziny 18.00. Wizyta na nie będzie składała się z samego ścigania po torze, pojawi się więcej atrakcji w których śmiało też możecie wziąć udział. W okolicy godziny 14.00 przewidziany jest obiad. Więc śmiało możecie pojawić się wcześniej.
Ostatnio zmieniony przez MaReK Pią Maj 16, 2014 02:46, w całości zmieniany 1 raz
O widzisz a ten obiad to na torze będzie? Jak tak to można by przyjechać do hotelu potem na obiad i jeszcze ten tor zobaczyć .
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Słuchajcie, jeśli ktoś mieszka blisko, nie chce spać, nie ma żadnego problemu. Proszę się rejestrować i w uwagach ewentualnie wpisywać, które posiłki byście chcieli.
A duzo planowanego jest upalania na torze, bo bym przytargal drugi komplet na zmiane, bo mi szkoda opon "codziennych"? Tylko jak na jedno kolko po torze, to szkoda zachodu. Jakby mozna bylo wiecej polatac, to chetnie zabiore ten drugi komplet
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniaq, biorąc pod uwagę ilość zapisanych ludzi można się domyślać, że czasu na śmiganie będzie sporo w Radomiu było dużo aut a i tak pośmigać "poza konkursem" można było sam zresztą jeździłeś to wiesz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum