Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Błędy P1255 i P1260
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Błędy P1255 i P1260
Autor Wiadomość
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 09:54   [R75] Błędy P1255 i P1260
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Mam oto taki problem, przy pomiarze skanerem ELM 327 nie wyświetla żadnych błędów.
Przy pomiarze skanerem DS150E pokazuje dwa błędy które się kasują. Po przejechaniu się samochodem i ponownym sprawdzeniu te błędy są znowu, oto one:
P1255 – czujnik ciśnienia paliwa przed rampą paliwa.
P1260 – regulacja ciśnienia paliwa przed rampą paliwa.
Roverek jeździ normalnie, tak mi się przynajmniej wydaje, co to może być? Miał ktoś może coś podobnego?
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 10:16   

Masz podniesioną moc auta w stosunku do oryginału? Mapa, box itp.?

[ Dodano: Wto Wrz 23, 2014 10:16 ]
To błąd z pompki niskiego ciśnienia na grodzi. Pytanie jakie ma wartości podczas startu, a jakie podczas jazdy. Czasami przy podniesionej mocy zamiennik pompy niskiego ciśnienia albo wyeksploatowany oryginał mogą nie dawać rady w wyższej partii obrotów. Do czasu aż zacznie Ci szarpać, a za czas jakiś po prostu padnie całkowicie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 10:39   

Tego nie wiem czy ktoś podnosił moc, taki przyprowadziłem rok temu. To ciśnienie przy starcie i w czasie jazdy postaram się sprawdzić jutro, jeżeli ten DS150E będzie w stanie to sprawdzić. Co do mojego wcześniejszego postu w sprawie czujnika doładowania A w kolektorze, to podmiana pomogła. Ewidentnie czujnik, jest już zamówiona używka na allegro.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 12:14   

Jakim program masz do ELM-a
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 17:39   

Mam ScanTool.net 1.13 PL, ale jest cienki bo się wiesza. Uruchamia się gdzieś za piątym razem. Faktem jest, że jak się już uruchomi to działa dobrze. Rozglądam się za czymś innym, co by miało więcej funkcji, było na bluetooth, no i obowiązkowo wersja PL.

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2014 17:39 ]
Do MaReK!
Nie mam pewności czy zrobiliśmy to prawidłowo ze znajomym, bo dopiero obaj się uczymy i rozgryzamy ten jego tester, no ale wyszło nam jakoś tak:
wysokie ciśnienie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku było 27700 +/- 100 kpa. W czasie jazdy nie sprawdzano bo bateria w laptoku szrot. Po rozgrzaniu silnika na postoju i podciągnięciu pedałem gazu obrotów na 2500 pomiar był 49500 +/- 400 kpa. Niskie ciśnienie na rozgrzanym silniku było 366 kpa. Nie wiem, ale chyba nic nie sknociliśmy?
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 18:27   

i niskie się tak utrzymuje nawet na wyższych obrotach? czy wartość spada i do ilu?
_________________
75 Red Edition
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 18:57   

Niskie ciśnienie się utrzymywało, nie spadało nawet przy zmianie obrotów. Wysokie ciśnienie przy obrotach 2500 było dokładnie od 49128 do 50151, wcześniej dane troszkę uśredniłem ale i noga koledze na pedale gazu mogłą troszkę drgać.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 20:24   

to wypadało by błędy z pamięci skasować... i zacząć się martwić kiedy pojawią się ponownie. gdybyś sprawdzał błędy INPA to wiedział byś przy jakim przebiegu wystapił i ile razy.
_________________
75 Red Edition
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 21:36   

Błędy widać dopiero po podłączeniu jakiegoś lepszego skanera, na wyświetlaczu w samochodzie żadna lampka się nie pali. Czy przy tych ciśnieniach które podałem można spokojnie jeździć, czy są one w granicy błędu czy tolerancji, ja robię rocznie samochodem jakieś 5 tysięcy kilometrów a mechanikiem samochodowym z pewnością nie zostanę.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 24, 2014 22:15   

janio, gdybyś był w poznaniu lub bliskiej okolicy to mogę zabrać laptopa i kabel i się posprawdza te błędy. INPA za 60/70 zł to dobre narzędzie i nie trzeba drogich sprzętów. Jak auto śmiga to nie ma się co bać, przy zbyt niskich ciśnieniach odczuwał byś szarpanie albo auto by gasło, nie odpalało

minimalne wartośći to 2,5 bar na niskim ciśnieniu

Wysokie ciśnienie max to 1300bar
200 bar trzeba uzyskać przy kręceniu rozrusznikiem żeby odpalić
300 bar powinno być na wolnych obrotach po odpaleniu

dane z RAVE
_________________
75 Red Edition
 
 
janio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 335



Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 08:01   

Dzięki za propozycję ale ostatnio w Poznaniu byłem chyba jakieś 15 lat temu. Dziękuję wszystkim kolegom za cenne uwagi w tym temacie, wstrzymam się od grzebania bo już jeden czujnik popsułem. Jak mi zacznie szarpać tak jak pisaliście to wtedy zacznę coś robić.
_________________
Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odplala bład [p1260]
roverr Rover serii 75, MG ZT 20 Sro Kwi 30, 2014 00:24
roverr
Brak nowych postów [R75] Błąd P1255 - pomocy
keda Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Sie 23, 2012 19:05
keda
Brak nowych postów [R75] Silnik "Szatkuje" i błąd P1255
keda Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lip 19, 2013 11:15
SyntaX
Brak nowych postów [R75] Błedy ECM
Jaco_Krakow Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Wrz 06, 2012 21:43
apples
Brak nowych postów [r75] Błędy
drut4 Rover serii 75, MG ZT 16 Nie Lut 09, 2020 16:15
kazek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink