Forum Klubu ROVERki.pl :: Gekus - Rover 214Si - kanciak!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Gekus - Rover 214Si - kanciak!
Autor Wiadomość
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 12:49   

masa! i silnika i kompa :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 12:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 21:59   

chyba już namierzyłem sprawcę - wymęczony rozrusznik, który swoją drogą był regenerowany 6 lat temu

z obrotami to jest po prostu straszne, na zimnym silniku nie ma mowy o obrotach jałowych, a jak się rozgrzeje, w międzyczasie falując, to zawiesza się na 1800-2000 i nie ma siły żebyś coś z nim zrobił... zamienię cały zespół przepustnicy z mojego dawcy, razem z krokiem itp. i może coś to da

co do samej jazdy, fakt faktem w przedziale 2-3k rpm jeździ się naprawdę żwawo, ale powyżej 3500 nie mam co liczyć na cokolwiek :/ tutaj nadmienię, że mam kompa z 1.4 - zdaje się że zmiana wtrysków na te z 1.8 135km powinno odblokować górę...?
---> może ma ktoś na sprzedaż te wtryski?

dodam jeszcze na koniec, że sprzęgło już mi się ułożyło i na ogół nie ślizga, no chyba że np. za szybko zapnę drugi bieg :P
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 08:41   

Adaptacje przepustnicy robiles?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 11:28   

czyli 5x wychylenie przepustnicy? robiłem, ale nic to nie daje.. chyba że trzeba coś przy tym jeszcze wykonać :P doczytałem że trzeba potem poczekać aż zagrzeje się silnik, no ale na zimnym w ogóle nie mam wolnych obrotów.
Mi to wygląda na jakieś lewe powietrze, muszę poszukać
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 13:18   

lewe powietrze moze byc :)

serwo podpiete?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Czw Wrz 15, 2016 23:26   

jakie? :mrgreen:

a tak ogólnie, to podobno wybitnie śmierdzi paliwem od niego :lol:

wtryskiwacze, które potrzebuję to beżowe o numerze: 0 280 150 749 tak?

[ Dodano: Czw Wrz 15, 2016 23:26 ]
wymieniłem przepustnicę z krokiem, rurką odmy, przewody podciśnienia (kolektor-pudełeczko-ecu)... nic się nie zmieniło :(
nie wiem jak, ale muszę znaleźć znaleźć miejsce, w którym łapie mi lewe powietrze (podczas falowania obrotów krokowiec nie wykonuje żadnych ruchów, więc chyba na to wskazuje)...


z przyjemniejszych rzeczy, zrobiłem i nagrałem pierwszy sprint - rolka z 1. biegu do +/- 120km/h, odziwo nawet bez większych wtrysków daje radę

https://www.youtube.com/watch?v=-sGh4DJgBFU
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 09:27   

Gekus, Cos masz źle podpięte, albo masy brakuje ewidentnie. wiązki silnika zmieniałes czy masz swoja stara? Sprawdź czy przypadkiem nie ma żadnych różnic w kabelkologii

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2016 09:27 ]
Zobacz czy silnik krokowy reaguje na adaptacje? powinien tez reagowac na ruch przepustnicy, także powinien sie odzywać przy włączaniu/wyłaczaniu zapłonu
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 21:18   

Gekus napisał/a:
tutaj nadmienię, że mam kompa z 1.4

Hmm, a mi się wydaje że tu może być problem.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 00:03   

Ogólnie to ludzie w polonezach śmigają z kompami 1.4 i dajaą radę.. Wiązka również pozostała.
Krokowiec reaguje na adaptacje, na wyłączanie silnika też - przy odpalaniu zapłonu akurat ngdy w życiu go nie usłyszałem :D
Problem musi leżeć gdzieś głębiej - odsyłam do tematu w dziale technicznym, wszystko pozostało ale doszły wlaśnie problemy z obrotami
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 00:52   

Ecu zmień na to z 1,8 i po kłopocie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 18:20   

Ehh, będę musiał zrzucić skrzynie i zamach zmienić, żeby zagadał.. zamach od 1.8, gdzie było PG1 zmieści się normalnie do R65?

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2016 18:20 ]
ciekawostka, dziś w pewnym momencie zaczął świrować - dodawać, ujmować obrotów, po czym chwilowo pracował na normalnych obrotach.. a potem znów się zawiesił troszkę poniżej 2tys..
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 21:22   

Gekus, linka gazu luźna?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 17:04   

Hahah, nie wierzę... faktycznie obroty się uspokoiły po ułożeniu na nowo linki gazu, +/- tak jak powinna być normalnie. Była dość mocno pozaginana za/pod kolektorem... hah :D
No to teraz trzeba zwalczyć "choroby" z czasów jedyn czteły :)

[ Dodano: Wto Wrz 20, 2016 14:08 ]
Podmieniłem ECU (też 1.4, ale to pod kątem pracy silnika, nie osiągów), niby coś tam delikatnie lepiej się wydaje (pewnie placebo xd), ale to nie to - trzeba szukać dalej... następna na celowniku chyba będzie pompa paliwa

[ Dodano: Sro Wrz 21, 2016 17:04 ]
a jednak - ecu pomogło na szarpawki, kopanie gazem i te sprawy :D nadal nie jest idealnie, ale o nieeebo lepiej, wreszcie na zimnym silniku można normalnie jeździć :)
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 17:37   

Może głupio spytam, czemu jeździsz na kompie z mapami paliwa z silnika 1.4? Dla mnie oczywistością jest włożenie komputera bazowego bądź korekcja dawek paliwa/zapłonu..
_________________
Roverlution
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Wto Paź 25, 2016 15:41   

Taa, głupotę zrobiłem, że od razu nie wrzuciłem zamachu od 1.8 z kompem 1.8. Ale cóż :P

[ Dodano: Pon Paź 17, 2016 19:30 ]
Taki up-nie up, od ostatnich wpisów zostały zmienione:
- rozrusznik na inny - ciut lepiej, ale nadal nie dawał rady zaraz po dłuższej jeździe,
- akumulator: z 44Ah 360A na 52Ah 470A i po tym "zabiegu" już zawsze odpala. Raz się przytnie, raz nie, ale odpalić odpali,
- wróciło też zacinanie się obrotów jak wcześniej, tym razem pomogła adaptacja przepustnicy, ale na motylku a nie pedałem gazu, dociskając go do "zerowej" pozycji (a tak, bo czemu nie) - pomogło, choć nie ma 100% skuteczności - nadal potrafi się przyciąć, lecz tylko na chwilę,
- coś się potentegowało z odpalaniem na całkiem zimno - trochę jakby zepsuty czujnik temperatury, ale na ciepłym trzyma normalne obroty, a nie 1100 - aczkolwiek czasami zapala normalnie... warto dodać, że po odpaleniu dodanie gazu powoduje "laga" jak kiedyś, ale wystarczy mu około minuta pracy i jest jak najbardziej ok.
- totalna pierdoła - zwykła puszka filtra powietrza.

Z przyjemniejszych rzeczy, dziś pierwszy raz od wakacji 2014 umyłem komorę :)







spot by Chrzanowskie Klasyki



Pozdro :)

[ Dodano: Wto Paź 25, 2016 15:41 ]
Fotki foteczki kózki :)

















_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 25, 2016 16:00   

3, przedostatnia i ostatnia rozumiem wysłane do kalendarza...
_________________
75 Red Edition
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Wto Paź 25, 2016 16:26   

Może do końca terminu uda się jeszcze lepsze zrobić :mrgreen:

a, jeszcze trzy takie:





_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 25, 2016 16:35   

wysyłaj jak najwięcej... Markzo lubi zdjęcia oglądać i będzie miał w czym wybierać, a widzę, że można zrobic różnorodny kalendarz w tym roku nie zdominowany przez 75 :P
_________________
75 Red Edition
 
 
mr_iwo 




Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 61
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 26, 2016 11:48   

Gekus, może jakieś wspólne foty? :mrgreen:
Cabrio czyściutkie stoi w garażu i czeka na słońce ;-)
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 26, 2016 16:30   

śliczny. :oops: :oops: :oops:
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink