Jest trochę właśnie takiej waty pod samym materiałem
Chyba będę zmuszony do całkowitego zdjęcia boczku i zabawy z dopasowaniem bo inaczej sobie tego nie wyobrażam, bo posuwałem się już nawet poprzednim razem do dobijaniem materiału tackerem Ale efektu też żadnego nie osiągnąłem...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 28, 2015 23:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
i tu jest problem bo w R75 boczek elegancko rozlatuje się na pół.
może trzeba by zeskubać piankę po obwodzie tego elementu który jest wciskany, mocno naciżgnąć materiał na tył i punktowo podkleić jakimś superglue. nadmiar ściąć i wciskać.
longer86, Tak właśnie zrobiłem nadmiar waty na rogach wyciąłem od spodu, ale i tak nic to nie dało...
Tak ogólnie rzecz biorąc jaki klej polecacie? Ja kleiłem butaprenem, klejem do wykładzin, i klejem tapicerskim. Najbardziej bym polecał ten pierwszy ale jest drogi w większych ilościach.
Ogólnie koncepcja Czarnobyla jest już w znacznej mierze zaplanowana
Deska
Kokpit stylizowany na lambo gdzie zamiast ori licznika dojdzie tablet wskazniki dodatkowe i wiele wiele innych
Zderzak tylny
Pewny romans zderzaka poliftowego zra ze zderzakiem golfa v r32
Pod maską pełny clean look
Jedyny w takiej budzie wykonał w białym mk2 przy swapie na t serie, ale dość po łebkach.
Komora wygładzona i pomalowana
Silnik wyciągnięty umyty pomalowany
Wszystkie elementy alu i ogólnie co się da to do anodowania
Kable węże itd do maximum pochowane, tak samo zbiorniczki itd.
Wiązka komputera i bezpieczniki silnika lądują pod deską po stronie pasażera
Pas przedni przykręcany
przeróbka poza instalacją elektryczną tyczy się
wydech ~3" przelot
turbina sprinter 2.9 garrett t25c rozwiercona na grubszy wałek i największy wirnik możliwy w t2
Pełne orurowanie ic z nierdzewki
Przeróbka układu chłodzenia, zmieniony termostat na ursus c360 otwarcie 82°C
Chłodnica z bmw e39 2.8,
wentylatory płaskie do driftu + kontroler przy desce rozdzielczej
Wtryski land rover td200 otwory 0.23 (ori 0.16 , z sdi 0.18,5)
Przerobiony układ smarowania, dodana chłodnica oleju zewnętrzna, usunięty wymiennik ciepła
Co do samych kół ostateczna szerokość dystansu będzie dobrana po obniżeniu do maximum na ile puści podwozie, obcięciu nadkoli i dołożeniu poszerzeń z abs obszytych skórą(po 5cm strona)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum