Forum Klubu ROVERki.pl :: [r827]Swiatełko w bagazniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r827]Swiatełko w bagazniku
Autor Wiadomość
lestat192 




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Charsznica

Rover 800

  Wysłany: Pią Sty 16, 2015 17:20   [r827]Swiatełko w bagazniku
Typ: V6 Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam
Moj problem polega na tym ze nie moge znalezc wyłacznika krancowego od swiatełka w bagazniku. Moze ktos wie gdzie on jest?
Zgory dziekuje za okazana pomoc:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 16, 2015 17:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 16, 2015 23:43   

Jest wbudowany w zamek czyli tam gdzie zapina się ucho.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 17, 2015 11:50   

lestat192, sprawdź czy masa nie ma oporu bo to może nie włącznik w zamku.
U mnie w coupe jest właśnie problem z masą, jest tam duży opór i na żarówce nie ma 12V tylko ok 6V. Jak podam masę bezpośrednio do zacisku żarówki to działa, jak z wiązki to nie świeci.
Gdybym wiedział gdzie jest punkt masowy to bym to naprawił.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 18, 2015 22:33   

te punkty masowe sa opisane w MK2 electrical.pdf jest ich cos kolo pięciu może siedmiu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 19, 2015 16:56   

AndrewS napisał/a:
te punkty masowe sa opisane w MK2 electrical.pdf jest ich cos kolo pięciu może siedmiu

Nie znam tego pliku.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 19, 2015 22:56   

plik zawiera schematy elektryczne, zdjęcia wtyczek, zasada działania poszczególnych układów elektrycznych, jednym słowem wszystko o elektryce w R800
plik wazy ok 63MB

punktów jak widac poniżej jest 7 ale razy dwa :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 20, 2015 17:54   

EH2 albo EH4 musi iść do tej lampki w coupe tylko kurczę nie widziałem nigdzie tych punktów jak rozbierałem wnętrze a wyciągnąłem wszystko prócz obicia półki. Pewnie tam są :/
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 20, 2015 22:54   

w/g tego schematu to jest E7

_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 21, 2015 16:29   

AndrewS, a w coupe?
Sprawdzałem ten punkt i po odkręceniu nadal było przejście z oporem do karoserii. Może CCU coś sieje zamęt.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 21, 2015 22:30   

hmm pewnie obwod zamykał się wtedy przez inne odbiorniki zapiete do tej masy, chyba że rozłączyłeś wtyczke 399, o coupe niec tam dodatkowego nie widze
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Klimatyzacja R827
soprano Rover serii 800 31 Nie Lip 18, 2010 10:54
soprano
Brak nowych postów [R827] S4 w 827 Si
[R827Si92]
bd Rover serii 800 20 Wto Maj 29, 2007 11:41
maciej
Brak nowych postów [R827] Problem z PGM/FI
czujny Rover serii 800 19 Pią Paź 29, 2010 20:09
czujny
Brak nowych postów [R827] Spalanie.
Tobianiu Rover serii 800 8 Nie Lip 04, 2010 20:25
Marookrk
Brak nowych postów [R827] Silnik!!!
zawory staneły!
PomorskiM Rover serii 800 9 Sob Sie 11, 2007 16:40
Maciek321



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink