komarek od 2 tygodni tocze się służbowymi najpierw Octavią, potem Focusem więc niestety Roverek najpierw stał u mnie pod domem, a jak się urwał króciec wody to u Marcina
[ Dodano: Czw Kwi 23, 2015 18:49 ]
No to odebrałem od mechanika wyczyszczony kolektor. Można powiedzieć, że prawie się świeci
Jutro się Roverka poskłada do kupy i zobaczymy jakie będą efekty pozbycia się EGRa i wyczyszczenie kolektora z 4-5 mm warstwy syfu, a w poniedziałek na przegląd.
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2015 19:10 ]
Ok. W poniedziałek śpiewająco zaliczony przegląd i samochód zostawiony do zaspawania rurki spalin idącej do EGRa (powód - jak z Marcinem pozbywaliśmy się EGRa to okazało się, że jest trafiona rurka i stopiło mi kabel czujnika na listwie CR - https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=98702 ).
Spawanie rurki spalin EGR, sprawdzenie poduszek pod silnikiem ('są dobre, ale za twarde i telepie silnikiem') i montaż osłony pod silnikiem 120 zł + osłona 95 zł z przesyłką.
Jutro umówiony jestem na odebranie przestawionych soczewek na EU + regeneracja odbłyśnika (400 zł + 650 zł zakup lamp) + 100 zł montaż.
Do zrobienia zostają wtryski, klima i wirus
[ Dodano: Czw Kwi 30, 2015 21:57 ]
To dzisiaj dla odmiany... susza w pompce sprzęgła (nie wiedzieć czemu - brak śladów wycieku więc trzeba będzie rozbebeszyć i sprawdzić szybkozłączkę i modlić się, żeby to nie był wysprzęglik).
A z dobrych wiadomości w końcu koniec jazdy po ciemku Koszt całej operacji 650 zł soczewki angielskie + 300 zł przeróbka na EU + 100 zł regeneracja odbłyśników + 100 zł montaż = 1150 zł. Sporo, ale mam nadzieję, że warto ( http://postimg.org/gallery/2v980hyhe/ ):
rafalmis1 to niestety nie są xenony. Zwykłe żarówki w soczewce. Xenony może kiedyś w przyszłości wpadną, ale starych lamp nie opłacało się już ruszać, a na xenon musiałbym 2x więcej kasy wydać.
prebenny, właśnie w jakim stanie miałeś stare lampy? Duża różnica w świeceniu? Ja się zastanawiam, ale w zasadzie tylko nad xenonami, ale moje lampy stare są w na prawdę dobrym stanie i nie chce mi się
Stare generalnie kiepsko świeciły. W niesprzyjających warunkach prawie po ciemku jeździłem. Problem z nimi taki, ze polerowanie klosza niewiele by dało, bo odbłyśnik też do regeneracji się nadawał. A co do świecenia soczewek to dopiero dzisiaj się przekonam Ale powinny ładnie świecić, bo klosz i soczewka ładne a odbłyśnik zregenerowany
A co do xenonów to niestety koszt dwukrotny. Lampa droższa, do tego spryskiwacze, moduł świateł i samopoziomowanie.
prebenny gadasz tam że dwa razy drożej.... Za swoje xenony angielskie dałem 1000 i za przeróbkę z polerowaniem 200 nie zakładałem poziomowania bo za dużo rzeźby jest z tym, bo wiązki nie ma fabrycznie a spryski kiedyś wcześniej za 100 ze zbiornikiem i pompkami nabyłem. To gdzie tu 2 razy drożej? policjant i tak sprawdza czy lampy po zapaleniu latają góra dół więc małe prawdopodobieństwo czepienia się poziomowania. A nawet jak by dokładać poziomowanie to koszt czujników 150-200 i 50 za moduł świateł.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sknerko, udała Ci się z ceną, a tak przy okazji spryskiwacze Ci działają normalnie? Programowałeś je po założeniu czy same z siebie zadziałały?
A wiesz co do poziomowania - ja bym jednak bez niego nie założył - bo nie lubię prowizorycznych rozwiązań. Ja wiem, że to działa... ale producent przewidział inaczej. Poza tym dochodzi kwestia oślepiania innych jak zapomnisz skręcić regulatora.
Właśnie będę wymieniał jutro żarniki na nowe 4800K Philipsa.
prebenny, moim zdaniem juz nie masz co się zastanawiać nad xenonów oryginalnym. Lepiej w Twoje włożyć HID-a z oryginalnymi żarnikami niż kupować inne lampy i je regenerować. Ja za swoje dałem 900 zł jedna Europa, druga angielska. Przerobiłem sam, po roku oddałem na profesjonalną przeróbkę z regeneracja i nowe żarniki. Regeneracja 300 zł, żarniki 300 zł, lampy 900 wiec w twoim wypady tylko HID i orgi spryski (około 150 zł) i smigasz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sandman jak załapiesz jak działa samopoziomowanie w roverku to zmienisz zdanie co do oślepiania i takie tam, akurat miałem okazję na zlocie widzieć różnicę między oboma rozwiązaniami i śmiem twierdzić że to jest tylko dla lepszego samopoczucia kierowcy. ważniejszym jest spryskiwanie lamp szczególnie przy soczewkach. Jeździłem kilka lat z HID bo tak kupiłem już auto i pilnowałem co by nie oślepiać a po chyba roku od zakupu dołożyłem sprysi bo nie było a jakoś chyba 2 lata jak mam xenon i nie oślepiam bo pilnuję że jak załaduję bagażnik to leciutko skręcam lampy w dół. Jakoś rok temu sprawdzałem jak mocno unosi się snop światła jak załaduję auto do pełna i z ludźmi i w odległości 30m uniósł się o jakieś 10cm więc jak chcesz oślepiać
[ Dodano: Pią Maj 01, 2015 13:10 ] rafalmis1 pewnie ze tak.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sknerko zderzak mam mocno poobijany i nie opłaca się go malować. Jak będę zmieniać to się zastanowię czy nie da się sensownie upchać zderzaka od ZT z grillem od 75.
Jest problem z grillem, bo w ZT jest zintegrowany ze zderzakiem, a jednak do 75 chromowany lepiej wygląda.
[ Dodano: Sro Maj 13, 2015 22:59 ]
No to dzisiaj odbiór od mechanika.
Wymiana wtrysków na używki od Adasia (1 był niezdatny, więc został sprawny z mojego kompletu). Silnik jakby trochę ciszej chodził i jakby przestał szarpać po zdjęciu nogi z gazu.
[ Dodano: Sro Maj 20, 2015 22:12 ]
To w międzyczasie trochę się działo.
Markowy wirus (z udoskonaleniem 'od dołu') i wymiana tłumika końcowego na używkę z E46. Efekty?:
- wirus Markowy fajnie się sprawuje, samochód ładnie jedzie z dołu (na czym mi najbardziej zależało chociaż pewnie dwumas ma inne zdanie na ten temat ) i przy okazji przy spokojnej jeździe spadło spalanie Jazda trochę miasta więcej trasy generalnie prędkość 80-110 z wyprzedzaniem spalanie wg kompa 6.2 litra. Całkiem ładnie
- tłumik też ładnie się sprawuje - w sumie to go nie słychać (o to chodziło ). Teraz pozostaje pozbycie się buczenia w ok 1800-2000 obr, na postoju pukania kierownicy i mam wrażenie, że przy silniku coś dodatkowo jakby 'puka' oprócz typowego dieslowego klekotu.
[ Dodano: Sro Lip 22, 2015 11:24 ]
No to wczoraj odebrany Rover od mechanika i śmiga na nowym sprzęgle (national) i wysprzęgliku TAZU.
W przyszłym tygodniu poprawki - wymiana 8 pod skrzynią (PU), przednich tulej wahacza (PU) + wymiana oleju skrzyni, bo zapomnieli i wyprostowanie kierownicy, bo lekko przekrzywili.
Do tego czeka mnie montaż zaworu MBC i regeneracja wiatraka (padł 1 bieg).
sknerko zawiechę rozpinali to coś pewnie przestawili, bo wcześniej była prosto. A na geometrie się wybiorę jak zamienię koła stronami i nadal będzie w tę samą stronę ściągał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum