Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT ] Problem przy demontażu pompki sprzęgła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT ] Problem przy demontażu pompki sprzęgła
Autor Wiadomość
scrawl666 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 32
Skąd: edinburgh



  Wysłany: Sob Sty 31, 2015 23:20   [MG ZT ] Problem przy demontażu pompki sprzęgła
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Witam serdecznie, wiem ze temat pompki był wiele razy poruszany i ogarniam to w calosci bo wymieniałem juz kilka razy w swoich i żony autach ale tym razem mam inny problem
Kupiłem pompkę tazu , starej póki niestety nie mogę zdemontować gdyż przewody które są z sobą połączone w komorze silnika na połączeniu nie ma plastikowego kołnierza który się wciska aby odłączyć przewody, natomiast ten z pompki tazu jest chyba delikatnie grubszy bo w żaden sposób nie mogę go wcisnąć. Moje pytanie - jest jakiś inny sposób żeby rozłączyć te przewody? Można gdzieś kupić ten plastikowy pierścień ? Nie chce czegoś uszkodzić , proszę o jakieś sugestie bo brakuje mi już pomysłów, z góry dziekuje
_________________
scrawl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 31, 2015 23:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Sty 31, 2015 23:58   

Mozesz z cienkiej blachy wyciąć pasek i zrobić z niego nowy pierścień aby dało sie tylko zdemontować przewód. Przechodziłem przez ten problem.
 
 
scrawl666 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 32
Skąd: edinburgh



Wysłany: Nie Lut 01, 2015 00:48   

Właśnie chyba to mi tylko pozostaje, wcisnąłem pen pierścień od pompki tazu ale on jest jakby trochę grubszy i niestety nie mogę go wcisnąć do końca,masakra jakaś, jutro coś wymyśli
Powiedz mi skoro piszesz ze miałeś ten sam problem to pierścień od nowej pompki nie pasował? Bo u mnie jakoś nie bardzo, dzięki za rade :o
_________________
scrawl
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Lut 01, 2015 08:59   

Ja to demontowałem dawno temu, przy pierwszym 75. Czekałem wtedy na przesyłkę z pompką i chciałem sobie juz wczesniej przygotować nim pompka nowa dojdzie. Nie wiedziałem wtedy ze pompkę można odłączyć od przewodu i sobie dodatkową robotę zrobiłem :-) A nie wiem czy od tazu pasowała, bo ja wtedy oryginał zakładałem, o tazu nikt jeszcze nie słyszał.
 
 
scrawl666 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 32
Skąd: edinburgh



Wysłany: Nie Lut 01, 2015 21:52   

Ok dziękuje , coś wykombinuje z kawałkiem blaszki

[ Dodano: Nie Lut 01, 2015 21:52 ]
Udało się zamontować pompkę bez problemu , po odpowietrzniu niestety sprzęgło nadal było zbyt miękkie jednak biegi o dziwo wchodzą, niestety słychać dźwięk jakby coś tarło o siebie w skrzyni biegów i auto ani drugie, wiec podejrzewam ze to jednak wysprzeglik
Wymieniał ktoś sam ? Wiem że trzeba zdjąć skrzynie , czy można wykonać to samemu?nigdzie nie mogę znalesc żadnych zdjęć z tej operacji, jeszcze raz dziękuję za pomysł z ta blaszka
_________________
scrawl
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lut 01, 2015 22:27   

szukaj dalej. Możesz po moich postach. Na bank są opisy w miarę dokładne i zdjęcia.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Lut 02, 2015 08:45   

scrawl666, wszystko się da, kwestia czasu i nakładu pracy. Z podnośnikiem to czas ok 3,5 godziny na spokojnie. Bez podnośnika będzie dużo wiecej dłubania i niewygodnie, ale się da.
 
 
scrawl666 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 32
Skąd: edinburgh



Wysłany: Wto Lut 03, 2015 00:39   

Mam jeszcze pytanko , jak po demontażu skrzyni sprawdzić dwumasę? Bo sprzęgło przy okazji kompletne tez wymienię ale dwumasa to już sporo większy wydatek, znalazłem jak sprawdzić po wyjęciu dwumasy ale czy musze zdemontować żeby sprawdzić? Dziękuję

[ Dodano: Wto Lut 03, 2015 00:39 ]
Musze powiedzieć ze zdecydowałem się powalczyć sam z ta skrzynia i sprzęgłem , najwyżej poproszę Was o radę jakby coś poszło nie tak, po 3 Roverach 75 z którymi przez lata nie miałem żadnych problemów przyszedł czas na moje ukochane ZT , niestety mój zachwyt trochę zmalał kiedy zobaczyłem ile w tym autku jest do roboty, dostalem go prawie za darmo wiec nie ma co wyprzydzać ile tak jest piekny (-; przynajmniej będą to nowe części a ja zdobędę jakieś nowe doświadczenie (-;
_________________
scrawl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Problem z pedałem sprzegła po wymianie pompki sprzegła
taba19 Rover serii 75, MG ZT 19 Sro Sie 10, 2016 23:22
taba19
Brak nowych postów [R75] Zakup pompki sprzęgła
Ml777 Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Lip 21, 2009 14:40
Marian_K
Brak nowych postów [R75] Przewód od pompki sprzęgła
Boncky Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Cze 15, 2009 22:32
Boncky
Brak nowych postów [R75] Wymiana pompki sprzęgła
niunia Rover serii 75, MG ZT 31 Wto Cze 11, 2019 20:50
martinsc
Brak nowych postów [R75] Przewód pompki sprzęgła
Pieta Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Mar 04, 2010 18:47
Pieta



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink