Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Wtryski sdi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] Wtryski sdi
Autor Wiadomość
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Mar 27, 2015 17:13   [MG ZS] Wtryski sdi
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam... mam taki problem samochód trochę długo kręci jak jest zimny, odpala po 3-4 sek. Zima i latem bez zmian, trzeba kręcić tyle samo... jak silnik jest ciepły pali na dotyk. Podejrzewam wtryski, na 30 jestem umówiony u specjalisty by sprawdził ( koszt do 160 zł )

I tu pytanie, bo czytałem o tych wtryskarki sdi. Gdyby moje były uszkodzone, to co jeszcze musze zrobić przy zmianie na te sdi. Czy sama wymiana wystarczy, bo nie chce by dymie jak lokomotywa
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 27, 2015 17:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Mar 27, 2015 18:34   

Jak dla mnie, to masz problem ze źle ustawionym kątem wtrysku. Sprawdź najpierw to.
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Mar 27, 2015 19:43   

Spytam się u specjalisty... bo on tylko tym się zajmuje... znaczy się silnikami diesel...
dodam jeszcze że trochę dymi przy odpalaniu i gdy mocniej wcisnę gaz, ale to tylko delikatny dymek puszcza widoczność jeszcze jest :)
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 27, 2015 21:27   

Kąt wtrysku - ważna rzecz ale skoro zimą i latem odpala w identyczny sposób to może nie jest to problem kąta, u mnie przy kącie 0.5 latem odpalał idealnie, problem był w zimie. Może po prostu paliwo się cofa ( o czym sporo na forum ) dlatego i zima i latem odpalanie jest gorsze po dłuższej przerwie w jeździe. W sumie odpalanie po 3 sekundach to chyba nie taki kiepski wynik ;)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Mar 27, 2015 21:48   

Paliwo raczej nie bo wymieniałem gruszkę na nową i nie pomogło nawet jak dopompowałem... i wiem że to nie problem ale trochę mnie to denerwuje więc chciał bym to zrobić... zwłaszcza że będę sprzedawał to klient też inaczej będzie patrzał :)
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 11:26   

To może świece padły?
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 12:50   

Świecę wymieniałem dobry rok temu, 3 szt. tylko bo nie chciałem ruszać pompy a ta za pompą była dobra...
Dlatego podejrzewam że może któryś wtrysk leje, skoro delikatnie jeszcze dymi...
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 28, 2015 14:18   

Nie trzeba wymieniać świecy za pompą.Skoro jest na plusie i także gorzej odpala to nie świece.
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 14:58   

Wiem... nie mówiłem że chce wymieniać świece, tylko odpisywałem na wcześniejszy post że to nie będą świece bo już dawno wymienione :) oprócz tej jednej...

Ja stawiam na te wtryski, najprawdopodobniej któryś leje. Lub wszystkie... dlatego założyłem ten temat, by dowiedzieć się już zawczasu czy przy wymianie wtrysków na sdi coś jeszcze będę musiał zrobić. Czy sama wymiana starczy i wszystko będzie ładnie chodzić i nie dymić :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 15:05   

bad_gs, zostaw te wtryski, one troche moga dymic, podkrec turbo ma 1,4 bara bedzie mniej dymil

[ Dodano: Sob Mar 28, 2015 15:05 ]
Sorka myslalem ze wtryski z SDi Ci dymią, przedewszystkim szczelnosc dolotu sprawdz, nie sprawdzalbym wtryskow za 160 bo ich wartoc to 100 z hakiem, slabe odpalanie to zły kat wtrysku predzej jak wtryski
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 15:09   

To jak zawiozę samochód do niego to wspomnę żeby sprawdził kąt wtrysków, całą aparaturę do tego powinien mieć chyba...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 15:13   

bad_gs, różnie bywa, za 30-40 zl kupujesz koncowke na bt dzieku ktorej mozesz sam to zrobic ale jak chcesz, ja bym wolal sam sprawdzic, taniej i lepiej, kurde dac za sprawdzenie wtrsykow 160 to masakra lekka, powaga
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pon Cze 22, 2015 19:41   

Mówił że 160 to maks jak by źle wychodziły i były zapieczone, klucze to ja raczej bym miał ale nigdy nie robiłem nic takiego... No i nie mam aparatury do sprawdzenia wtrysków...

[ Dodano: Pon Cze 22, 2015 19:41 ]
Witam wszystkich... sorki za drugi post z rzędu...
A wiec tak samochód stał tydz. u mechanika z innych powodów ale przy okazji kazałem sprawdzić mu to odpalanie i delikatny muł jak wciska się ostro pedał gazu.

Muła zrobił czyszcząc egr... trochę dziwne bo sam go czyściłem 2 lata temu, ale może zrobiłem coś nie tak bo samochód faktycznie dużo lepiej się zbiera od zera i przy wyższych prędkościach.

A co do odpalania to powiedział że pompa nie trzyma ciśnienia, i może to być wina sterowników jak i samej pompy. Tylko żeby dokładnie to sprawdzić to musi zdemontować pompę i powiedział że to będzie kosztować 300 zł. I teraz mam dylemat czy szukać kogoś co zerknie na sterowniki ewentualnie wgra jakieś nowe czy odrazy demontować pompę...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 23, 2015 11:12   

bad_gs, nie rób nic z pompą, sterownik jak pada to całkiem a nie trochę, ja bym jeździł aż padnie, o ile w ogóle gośc trafił z diagnozą że pompa się sypie? może lepiej zmień profilaktycznie warsztat celem zweryfikowania diagnozy nim zaczniesz sie pchac w koszta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Wtryski sdi ?
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Sty 09, 2016 12:09
Monotonny
Brak nowych postów [mg zs] wtryski o freelandera
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sty 09, 2018 10:29
bociannielot
Brak nowych postów [r400] Wtryski
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Nie Lis 06, 2011 16:41
kruszan
Brak nowych postów [mg zs] podkładki pod wtryski, kąt wtrysku
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Wrz 08, 2017 09:52
podki
Brak nowych postów [R45] silnik 1.6 jak wyjac wtryski
KULSON Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Paź 04, 2013 19:41
KULSON



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink