To nawet polską ekipę automaniaka bym nie podejrzewał o zachwyt nad tym autem nie nazwałbym go również autem nietuzinkowym, pięknym i ciekawym ot zwykłe wozidło, niby rozsądne, niby bo tu nawet polecany silnik nie jest przez nikogo józef bez obrazy ale robisz z siebie adwokata tej Cromy na siłe a sam jeździsz "wynalazkami" a nie normalnymi autami przy których akurat Croma to normalne auto
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 26, 2016 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale podatek od atrakcyjności słono kosztuje (evoque, audi, bmw, porsche itp.)
Kurde dziwne tego wyzej jest pełno, a to croma jest egzotyczna...
Markzo trafił w sedno z oceną jest to coś pośrodku niczego jeśli chodzi o bryłę. O ile jest to funkcjonalne i praktyczne auto to pod względem wyglądu zewnętrznego posrawilbym to obok dacii lodgy... Dobre na taryfę
Po Mg Ztt i 159 które miałeś nie ma to za grosz charakteru a kieruje moje skojarzenia w stronę tatusia z autem na rodzinne wypady które ma pomieścić wszystkich domowników, porównywalnie jak jeżdżące akwarium/ szklarnia na kołkach/ fiat multipla(niepotrzebne skreślić)
Ze dwa miesiące temu jechałem taksówką - właśnie Cromą - całkiem przyjemny samochód. Taksówkarz się rozpływał nad samochodem - mówił, że od nowości ma, 350 tys. nastukał dieslem i tylko eksploatacja.
W ogóle Fiaty ostatnio się podciągnęły. Mi całkiem się Bravo podoba.
Bardzo ciche nawet przy prędkościach autostradowych
Nic nie stuka i nie skrzypi w środku
Zawieszenie bez luzów
Bardzo fajnie gra audio
Fajny bagażnik z podwójną podłogą
Wygodny w długie trasy
Mnóstwo miejsca z tyłu
Dobre światła
Dobre hamulce
Rolety w tylnych drzwiach i przyciemniane fabrycznie tylne szyby
Przyzwoite spalanie
Wady:
Delikatne zapocenie pod pokrywą zaworów
Zapocenie przy korku spuszczania oleju
Kołpaki
Przesadzili z ilością funkcji komputera
Promień skrętu
Brak czujników cofania
Trochę mało mocy
Brak relingów
Alfa wysiada prawie we wszystkich kategoriach. To w czym wygrywa Alfa to prowadzenie, a właściwie zachowanie w zakrętach oraz osiągi. Widać ogromną różnicę w jakości wykonania i w użytych materiałach we Fiacie z korzyścią dla niego. Nie miałem jeszcze osobiście w swoim garażu tak wygodnego auta jakim jest Croma. Alfa zdecydowanie jest przeznaczona do rozrywki i sprawia większą frajdę na drodze. Croma jest za to przyjemnym i wygodnym dziadkowozem. Alfa ma jeździć i wyglądać kosztem wartości użytkowych. Strasznie brakowało mi w niej miejsca na bagaż i fotelik syna. Nie ma też co popadać w euforię pisząc o super materiałach w Cromie, bo nie jest to klasa premium, ale wstydzić się nie ma czego. Porównując jakość wykonania i materiałów do MG ZT czy R75 to niestety Angielskie auta trochę odstają. Wiem że lata projektowania tych samochodów dzieli przepaść, ale może komuś przyda się ta informacja.
Dzięki za porównanie, okazało się, ze jednak prawda, odnośnie Fiata.
Co do wrażeń z jazdy, to wiadomo, że Croma raczej nie ma za dużo do zaoferowania, w budzie pseudo vana
Jednak mówisz, że materiały spoko...
Jeszcze tylko jedno pytanie
Jak z jakością tego ekranu dotykowego? jest bardziej chiński, czy japoński
Dzięki za cierpliwość,
Vig
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Rozabwia mnie te porownianie duzo nowszej Cromy ze starszą alfa, wsiadz sobie w 159 i juz stwierdzisz że jest na korzysc alfy wykonanie mimo ze wnetrze niby dalej takie samo jeździłem tez jako pasażer w 156 ktore nie trzeszczaly i znow zlota zasada w uzywanych autach, jesli bylo walone to nawet premium trzeszczy
podobnie jak Ty, nie siedziałem ale właśnie w iwołku trzeszczy
Jak znajdę znów tą recenzję to podlinkuję.
[ Dodano: Nie Lut 28, 2016 15:14 ]
Na ZacharOFF jest tylko test boczku i niby trzeszczy przy solidnym ruszaniu.
Szukam dalej.
A w Mini to tak jak w ZR - trzeszczy wszystko
[ Dodano: Nie Lut 28, 2016 15:26 ]
RR Sport - środkowa konsola
https://youtu.be/m9p7t8IfoBA?t=124
ale to jeszcze nie to. Kojarzę test w którym recenzent naciskał deskę rozdzielczą po środku i tam skrzypiało tragicznie.
podobnie jak Ty, nie siedziałem ale właśnie w iwołku trzeszczy
Jak znajdę znów tą recenzję to podlinkuję.
[ Dodano: Nie Lut 28, 2016 15:14 ]
Na ZacharOFF jest tylko test boczku i niby trzeszczy przy solidnym ruszaniu.
Szukam dalej.
A w Mini to tak jak w ZR - trzeszczy wszystko
[ Dodano: Nie Lut 28, 2016 15:26 ]
RR Sport - środkowa konsola
https://youtu.be/m9p7t8IfoBA?t=124
ale to jeszcze nie to. Kojarzę test w którym recenzent naciskał deskę rozdzielczą po środku i tam skrzypiało tragicznie.
U Zachara 98% aut trzeszczy w środku od tego trzeba zacząć.
podobnie jak Ty, nie siedziałem ale właśnie w iwołku trzeszczy
tak się składa, że mocno choruję na na RR/LR, bardzo chciałbym mieć Evoque albo RR jako autko rodzinne (marzy mi się L322 v8) i zdarzyło mi się w RR siedzieć. Zdecydowanie chciałbym mieć tak wykończone wnętrze nawet w domu bo była to po prostu wyższa półka
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum